روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

شناسایی کیفیت زندگی

گزارش جدیدی بیان می‌کند که گزارش روش‌هایی را شناسایی می‌کند که کیفیت زندگی را از طریق تاریخ یادگیری در فضای باز تقویت می‌کند : ۱۰ جولای ۲۰۱۶ منبع : یادگیری بیرونی می‌تواند تاثیر مثبت و مثبتی بر کیفیت زندگی داشته باشد اما باید به طور رسمی به برنامه‌درسی مدارس وارد شود تا مزایای بالقوه آن کاملا ً تحقق یابد .
یک گزارش جدید حاکی از آن است که تعریف کامل در زمینه یادگیری می‌تواند تاثیر مثبت و مثبتی بر کیفیت زندگی داشته باشد اما باید رسما ً به برنامه‌درسی مدارس عمومی معرفی شود تا مزایای بالقوه آن به طور کامل تحقق یابد .


پس از کنفرانسی که در هم‌کاری با دانشگاه شرق لندن و انگلستان طبیعی و با سرمایه‌گذاری شورای تحقیقات اقتصادی و اجتماعی برگزار شد ، نتایج دانش آموزان و قبولی طبیعی توسط دانشگاه Plymouth و دانشگاه سیدنی تولید شده‌است .
آن فواید بسیاری و گوناگونی را برای کودکان یادگیری در محیط طبیعی ، نه تنها از دیدگاه آموزشی بلکه از لحاظ رفتار ، مهارت‌های اجتماعی ، سلامت و رفاه ، انعطاف‌پذیری ، اعتماد و حس مکان مشخص می‌کند .
اما این گزارش همچنین می‌گوید که در سنی که تحت سلطه یک برنامه‌درسی کامل قرار دارد ، زندگی خانوادگی پر مشغله و ترس از جامعه ، کودکان در حال از دست دادن آزادی برای بازی ، اکتشاف و فعال بودن در محیط خود هستند و از فرصت‌هایی که می‌تواند چشم اندازه‌ای بلند مدت آن‌ها را افزایش دهد محروم هستند .
این گزارش که امروزه منتشر شده‌است ، چارچوبی را شناسایی می‌کند که نشان می‌دهد چگونه دولت‌ها می‌توانند در تحقیقات فعلی و فعلی ایجاد کنند و یادگیری در فضای باز را به عنوان عنصر اصلی سیاست‌های آموزشی ملی معرفی کنند .
سو Waite ریدر در آموزش خارجی در دانشگاه Plymouth و یکی از نویسندگان گزارش می‌گوید : " در حال حاضر ، اگر یادگیری در فضای باز بخشی از برنامه آموزشی school's در انگلستان باشد ، عمدتا ً به این دلیل است که معلمان ارزش‌ها را به رسمیت می‌شناسند . با تمرکز بیشتر بر موفقیت تحصیلی ، می ‌توان بر معلمان فشار آورد تا در کلاس بمانند که به این معنی است که کودکان در بسیاری از تجربیاتی که در طول زندگی خود از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد، از دست می‌روند . این گزارش نشان می‌دهد که هر چند تحقیق قابل‌توجهی وجود دارد که از یادگیری در فضای باز برای خروجی‌های آموزشی و اجتماعی پشتیبانی می‌کند ، اما تنها با توجه به اینکه سیاست گذاران به دنبال تغییر فرهنگی مثبت جهانی هستند ، پنج مرور قابل‌توجه بر روی یادگیری کودکان در محیط‌های طبیعی در انگلستان و خارج از کشور وجود داشته‌است . این زمانی است که شواهدی وجود دارد که در آن شواهدی وجود دارد که کودکی در حال تغییر است و کودکان فرصت‌های محدودی را تجربه می‌کنند تا در محیط‌های رسمی یا غیررسمی ، با تاثیرات منفی بعدی ، بیرون از خانه باشند .
این گزارش پس از درس‌های نزدیک و دور به رهبری دانشگاه Plymouth در جولای ۲۰۱۵ تهیه شد که ۲۱ ارائه بین‌المللی در نظر گرفته شد تا محققان ، متخصصان و سیاست گذاران را تشویق کند تا حوزه‌های بهترین عملکرد را به اشتراک بگذارند که می‌تواند به طور بالقوه در سیاست‌های ملی جای گیرد . این گزارش همچنین شامل بررسی تاثیرات تحقیق و تحقیقات اخیر در انگلستان ، استرالیا ، سنگاپور و دانمارک ( که شرکای میزبان در شبکه هم‌کاری بین‌المللی سرمایه‌گذاری کرده‌اند ) ، تا راه‌هایی را نشان دهند که در آن شواهد و سیاست می‌توانند به طور موثر از یکدیگر پشتیبانی کنند .
چارچوبی که پیشنهاد می‌کند شامل مسیرهایی برای تحقیقات آگاهانه طراحی‌شده برای تولید پنج پیامد کلیدی برای کودکان است: یک جسم سالم و شاد ؛ فرد بااعتماد به نفس اجتماعی ؛ یک فرد خلاق اجتماعی ، یک فرد فعال جهانی .




کاهش بیماران دوره

۹۷ درصد کاهش بیمه در بیماران پروتون کودکان که در تحقیقات پن واژگون شده بودند، فاصله بین زبان سیاست و تصمیمات نهایی را مشخص می‌کند : ۷ آگوست سال ۲۰۱۷ : شرکت‌های بیمه درمان درمان پروتون را برای بیماران مبتلا به سرطان کودکان در ۹۷ درصد از موارد که در اصل زمانی که این تصمیمات درخواست استیناف داده می‌شوند ، انکار می‌کنند. محققان پنج سال تصمیمات تحت پوشش در مرکز پروتون درمانی Penn's رابرتس را بررسی کردند .


زنان جوان مریض رویکرد مهندسی ژنتیک تحلیل گروه پلایبو نرم افزار رسانه اجتماعی تصویر پزشکی هسته ای زمزمه شیزوفرنی

 آن‌ها کشف کردند که تقریبا ً یک در ۱۰ بیمار سرطان کودکان در ابتدا پوشش برای لبه برش و درمان پرهزینه را انکار کردند - اما در نهایت تقریبا ً همه بیماران در نهایت موافقت خود را دریافت می‌کنند .

در ۹۷ درصد از موارد که در اصل زمانی که این تصمیمات درخواست استیناف داده می‌شوند ، این شرکت بیمه درمان پروتون را برای بیماران مبتلا به سرطان کودکان در ۹۷ درصد موارد پی‌گیری می‌کنند . محققان دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا پنج سال از تصمیمات تحت پوشش در مرکز درمانی Penn's رابرتس را مورد بررسی قرار دادند . آن‌ها کشف کردند که تقریبا ً یک در ۱۰ بیمار سرطان کودکان در ابتدا پوشش برای لبه برش و درمان پرهزینه را رد کردند - اما در نهایت تقریبا ً همه بیماران در نهایت موافقت خود را دریافت می‌کنند . آن‌ها یافته‌های خود را در سرطان خون کودکان منتشر کردند .

پروتون درمانی چند تفاوت کلیدی از تشعشعات سنتی دارد ، اما مزیت اصلی این است که پرتوی رادیواکتیو در زمانی که به هدف خود برخورد می‌کند با عبور از طریق بدنه patient's متوقف می‌شود . این به این معنی است که می‌تواند بر حمله به تومور و حفظ بافت سالم تمرکز کند - چیزی که به ویژه در بیماران خردسال مهم است چون تابش می‌تواند بر توسعه مغز ، ستون فقرات و دیگر مناطق تاثیر بگذارد .

دکتر اریک Ojerholm ، یکی از نویسندگان in Radiation در پن ، گفت : " با این حال ، از آنجایی که ما داده‌هایی از آزمایش‌های بالینی تصادفی با این بیماران داریم ، ما شواهد قطعی را داریم که شرکت‌های بیمه به طور معمول دوست دارند قبل از این پوشش تایید عمومی ببینند " .

تیم پن به مدت پنج سال از داده‌های پوشش بیمه کودکان در مرکز پروتون درمانی Roberts در سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ نگاه کرد . از ۲۸۷ مورد آن‌ها ارزیابی شدند ، ۲۵۵ ( ۸۹ درصد ) به طور کامل تایید شدند در حالی که ۳۲ ( ۱۱ درصد ) در ابتدا رد شدند . کریستین هیل - author ، استادیار غدد Radiation در پن ، گفت : " این نشان می‌دهد که شرکت‌های بیمه در نهایت مایل به پذیرش مزایای درمان پروتون برای بیماران سرطانی جوان هستند ، با این حال مقدار زیادی از زمان و منابع صرف درخواست‌های انکار پوشش و مصوبات نهایی می‌شوند ."

محققان دو عامل را کشف کردند که اغلب با انکار اولیه مرتبط بودند : سن و نوع تومور . برخی از بیماران در سن ۱۸ سالگی سرطان را ایجاد می‌کنند که پزشکان کودکان را به خاطر این که چگونه تومور به طور معمول رفتار می‌کند ، در نظر می‌گیرند . با این حال ، این مطالعه نتوانست تشخیص دهد که آیا واکنش ناسالم به استرس ذهنی در این شرکت کنندگان در نهایت به تعداد بیشتری از حملات قلبی یا دیگر شاخص‌های بدتر شدن بیماری‌های قلبی تعبیر شده‌است . این هدف تحقیقات آینده team's است .


یافته های جدید صرع فقدان اطلاعات مقاومت به نماتد مقاومت ژنوتیپ های سویا روش تربیت کودک از بدو تولد مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک


منبع

زمزمه شیزوفرنی

زمزمه شیزوفرنی : یادگیری ماشینی یافته‌ها را پیش‌بینی می‌کند که روش یادگیری ماشین ، سرنخی پنهان را در پیش‌بینی پیدایش بعدی بیماری جنون ، کشف می‌کند - - استفاده مکرر از کلمات مرتبط با صدا و صحبت با تراکم معنایی پایین ، یا ابهام - می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا یک فرد در خطر بعدی با دقت ۹۳ درصد به جنون مبتلا خواهد شد یا خیر.


صحبت میکروب ها با مغز ترکیب سولفور ژنوم مصرف مواد در کودکان کج شدن تاو موش زیست شناسان مصنوعی یافته های جدید صرع


اشتراک کامل : یک روش یادگیری ماشین ، سرنخی پنهان را در پیشگویانه زبان people's از ظهور بعدی جنون کشف کرد - - استفاده مکرر از کلمات مرتبط با صدا . مقاله‌ای که توسط مجله npj Schizophrenia منتشر شد ، یافته‌های دانشمندان در دانشگاه اموری و دانشگاه هاروارد را منتشر کرد .

پژوهشگران همچنین یک روش یادگیری ماشین جدید را برای تعیین دقیق‌تر میزان غنای معنایی زبان محاوره‌ای ، یک شاخص شناخته‌شده برای روان‌پریشی ، توسعه دادند .

نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که تجزیه و تحلیل خودکار دو متغیر زبانی - - بیشتر استفاده مکرر از کلمات مرتبط با صدا و صحبت با تراکم معنایی پایین ، یا ابهام - می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا یک فرد در معرض خطر بعدا ً جنون را با ۹۳ درصد دقت توسعه خواهد داد .

حتی پزشکان متخصص بالینی متوجه نشده اند که چگونه افراد در معرض خطر جنون از کلمات بیشتری در ارتباط با صدا استفاده می‌کنند ، اگرچه درک غیر عادی شنوایی یک نشانه از پیش بالینی است .

Neguine Rezaii ، نویسنده اول این مقاله ، می‌گوید : " تلاش برای شنیدن این subtleties در گفتگوها با مردم مانند تلاش برای دیدن میکروب‌های میکروسکوپی با چشم‌های شما است . It's به عنوان یک میکروسکوپ برای نشانه‌های هشدار از جنون ، شروع به کار بر روی کاغذ کرد در حالی که او یکی از ساکنان دانشکده پزشکی رشته رشته رشته روانشناسی و علوم رفتاری بود . او اکنون در دانشکده عصب‌شناسی دانشکده پزشکی هاروارد مشغول به کار است .

نویسنده ارشد ، فیلیپ ولف ، استاد روانشناسی در اموری می‌گوید : " قبلا ً می‌دانستیم که ویژگی‌های ظریف جنون در آینده در زبان people's وجود دارند ، اما ما از یادگیری ماشین برای کشف جزئیات پنهان در مورد آن ویژگی‌ها استفاده کرده‌ایم . " آزمایشگاه Wolff's بر روی معناشناسی زبان و یادگیری ماشین برای پیش‌بینی وضعیت تصمیم‌گیری و سلامت روانی تمرکز دارد .

الین واکر ، یکی از استادان دانشگاه اموری و علوم اعصاب ، می‌گوید : " یافته‌های ما جدید است و به شواهد نشان می‌دهد که پتانسیل استفاده از یادگیری ماشین برای شناسایی ناهنجاری‌های زبانی مرتبط با بیماری‌های روانی وجود دارد . "

ظهور شیزوفرنی و دیگر اختلالات روانی معمولا ً در اوایل دهه ۲۰ اتفاق می‌افتد ، با علائم هشدار دهنده - - که به عنوان سندرم prodromal شناخته می‌شود - - که در حدود ۱۷ سالگی شروع می‌شود . حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد از جوانانی که با معیارهای سندروم prodromal آشنا می‌شوند ، شیزوفرنی یا اختلال روانی دیگر را ایجاد خواهند کرد .

با استفاده از مصاحبه‌های ساختار یافته و آزمون‌های شناختی ، پزشکان آموزش‌دیده می‌توانند روان‌پریشی را با حدود ۸۰ درصد دقت در افراد مبتلا به سندرم prodromal پیش‌بینی کنند . تحقیقات یادگیری ماشین در میان تلاش‌های مداوم برای ساده کردن روش‌های تشخیصی ، شناسایی متغیرهای جدید ، و بهبود دقت پیش‌بینی‌ها است .

در حال حاضر ، هیچ درمانی برای جنون وجود ندارد .

واکر می‌گوید : " اگر بتوانیم افرادی را شناسایی کنیم که قبلا ً در معرض خطر قرار دارند و از مداخلات پیشگیرانه استفاده می‌کنند ، ممکن است بتوانیم کسری را معکوس کنیم .


فقدان اطلاعات مقاومت به نماتد مقاومت ژنوتیپ های سویا نقش نورون ها در ایمنی بدن شن های بازی کودکان و فواید آن آموزش مسائل زناشویی و اهمیت آن در زندگی مشترک



منبع

یافته های جدید صرع

یافته‌های جدید , اثر متقابل بین صرع و تاریخ پیری را آشکار می‌کند . افراد مبتلا به صرع با چالش‌های متعددی از جمله اختلالات شناختی , جسمی و روانی مواجه هستند . اما تحقیقات جدید نشان‌دهنده پیامدهای کم‌تر مورد انتظار در فرآیند سالخوردگی است . 4 مطالعه ارایه‌شده در جلسه سالانه انجمن صرع آمریکا , اثرات صرع بر مغز را بررسی می‌کند و بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که تاثیرات طولانی‌مدت زندگی با صرع را روشن می‌کند .


سهم : داستان پر رشد بزرگ‌ترین و سریع‌ترین بخش افراد مبتلا به صرع , آن دسته از افراد مسن و مسن هستند . افراد مبتلا به صرع با چالش‌های متعددی از جمله اختلالات شناختی , جسمی و روانی مواجه هستند . اما تحقیقات جدید نشان‌دهنده پیامدهای کم‌تر مورد انتظار در فرآیند سالخوردگی است . 4 مطالعه ارایه‌شده در جلسه سالانه انجمن صرع آمریکا ( aes ) , اثرات صرع بر روی مغز را بررسی می‌کند و بینش‌هایی را ارائه می‌کند که تاثیرات طولانی‌مدت زندگی با صرع را روشن می‌کند .
براساس مطالعه‌ای که توسط محققان مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک و کالج سلطنتی نیویورک انجام شد , افراد مبتلا به صرع که نسبت به دارو مقاوم هستند , دارای مغزی هستند که سن آن‌ها بزرگ‌تر از سن آن‌ها است . محققان از اسکن ساختاری برای پیش‌بینی سن شرکت کنندگان با صرع و همتایان سالم خود استفاده کردند . از یک الگوریتم یادگیری ماشین برای پیش‌بینی سن براساس داده‌های بیماران سالم که از پایگاه‌داده‌های بزرگ جمع‌آوری شده‌بودند استفاده شد .
تفاوت سن تقویمی پیش‌بینی‌شده و سن تقویمی برای بیماران مبتلا به صرع کنترل‌نشده بیشتر از افراد سالم بود .
فقدان تغییرات مشابه در بیماران مبتلا به صرع شروع جدید نشان می‌دهد که تشنج مداوم ممکن است زمینه‌ساز پدیده پیری مغز در این مطالعه باشد . این تکنیک می‌تواند برای شناسایی افراد مبتلا به صرع مقاوم در اوایل بیماری مورد استفاده قرار گیرد و ممکن است برای کاربردهای دیگر مانند اندازه‌گیری اثر محافظتی داروی ضد صرع مفید باشد . هیث کلیف , استادیار اعصاب در مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک گفت : "
پژوهش دوم , به رهبری پژوهشگران دانشگاه تهران , سرنوشت کودکان مبتلا به صرع را سال‌ها بعد آشکار می‌سازد . محققان بسیاری از افراد مبتلا به صرع شروع دوران کودکی را از دوران کودکی تا پیری با استفاده از ارزیابی‌های عصب روانشناختی و تکنیک‌های تصویر برداری عصبی برای کسب بینش در فرآیند پیری دنبال کردند . تجزیه و تحلیل بقای شرکت کنندگان , نتایج تشنج , یکپارچگی اجتماعی و فعالیت تولید مثل امیدوار کننده است : اکثر شرکت کنندگان بدون استفاده از داروهایی که از مدرسه فارغ‌التحصیل می‌شوند , گواهی‌نامه رانندگی دریافت کرده و به پایگاه اجتماعی‌اقتصادی قابل‌مقایسه با کنترل‌های سالم رسیده‌اند . هر چند محققان توجه دارند که شرکت کنندگان کم‌تر مبتلا به صرع در مشارکت زندگی می‌کنند و در مقایسه با افراد سالم از کیفیت بالایی برخوردارند .
مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . این یک فرصت عالی برای نشان دادن است, چه در تحقیقات بعدی , چه نشانگرهای بیماری عروق مغزی , سکته مغزی و اختلال شناختی آینده را پیش‌بینی کنند . "
سومین مطالعه که در دانشگاه شرقی فنلاند انجام شد , اولین مورد از نوع خود در ارتباط با آسیب تروماتیک مغز ( tbi ) با صرع پس از سانحه ( pte ) در جمعیت مسن می‌باشد .



فقدان اطلاعات

فقدان اطلاعات داوطلبانه از تاریخ آزمایش‌های بالینی سرمایه‌گذاری شده در صنعت : مجلات شبکه جمع اسلامیه : محققان نسبت کارآزمایی‌های بالینی تصادفی ثبت‌شده در وب سایت را بررسی کردند .

سهم : داستان کامل در مطالعه‌ای که در نشریه شماره ۲۲ ژوئن جامعه " جمع اسلامیه " منتشر شد . ~~~ دانشگاه دکارت , پاریس , و همکارانش نسبت کارآزمایی‌های بالینی تصادفی را که در وب سایت درخواست داده مطالعه شده بودند بررسی کردند .


زنان جوان دیابتی تومور نکروز شکست نتایج دادرسی ترکیب داروی ضد افسردگی اختلالات روانی2 مقاومت به نماتد


دسترسی به داده‌های سطح بیمار از آزمایش‌های بالینی می‌تواند گام مهمی در تحقیقات بالینی باشد . برخی شرکت‌های داروسازی متعهد به تقسیم چنین داده‌هایی هستند . بزرگ‌ترین مخزن , وب سایت درخواست داده‌های مطالعه بالینی است . برای ارزیابی کامل بودن اشتراک گذاری داده‌ها , محققان تمام داروها را غیر از واکسن‌هایی که توسط همه حامیان به طور فعال در تسهیم داده‌ها مشارکت داشتند , مورد مطالعه قرار دادند .

مواد و روش‌ها : در این مطالعه توصیفی - تحلیلی با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از روش پیمایشی انجام شده‌است . یافته‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss 15 تحلیل شد . درصد پروتئین gsk - 3 ? ~~~ ? درصد برای پروتئین gsk - 27 ? ~~~? ~~~ ? درصد برای پروتئین gsk - 27 ?

" با وجود تاخیر چند ماه پس از تکمیل آزمایش مواد مخدر توسط اسپانسر شرکت , تنها 90 / 97 درصد از حامیان مالی ثبت‌شده توسط حامیان مالی , با اختلاف بین حامیان مالی, لیست شده‌اند . مولفان برای تعداد زیادی از شرکت کنندگان در دسترس بودند , اما تعداد زیادی از داده‌ها در دسترس نبودند . " گمان می‌رود حداقل ۹۰ درصد از بیماری‌های انسان ناشی از خطاهای برش باشد . با وجود این , تاکنون هیچ روشی برای شناسایی و تحلیل qtl های پیرایش وجود نداشته است .

تجزیه و تحلیل تیم تقریبا ً سه هزار qtl خاص را آشکار ساخت و بسیاری از آن‌ها نقش مهمی در زیست‌شناسی صفات و بیماری‌های ژنتیکی ایفا می‌کنند . جایگاه qtl در بیماری اسکلروز متعدد بسیار غنی و برای سایر صفات تقریبا ً برابر با qtl ها بود که بر سطح بیان ژن جهانی تاثیر داشتند . این مطالعه نشان می‌دهد که باکتری‌های روده می‌توانند مجهز به حسگرهای مهندسی شده باشند و برای اندازه‌گیری متابولیت‌های خاص مورد استفاده قرار گیرند و این نتیجه می‌تواند در بسیاری از مطالعات جدید بتواند طیف وسیعی از فرایندهای گوارشی را روشن کند .

این امر ممکن است چندین سال دیگر از توسعه را به خود اختصاص دهد , و هنوز ناشناخته باقی می‌ماند اگر تیوسولفات به عنوان نشانگر کولیت انسانی شناخته شود . به ویژه , پروتئین فلورسنت سبز می‌تواند با آنزیمی که رنگدانه رنگی ایجاد می‌کند جایگزین شود .

او گفت : " ما دوست داریم یک آزمایش تورم در خانه ایجاد کنیم که در آن فرد مستعد ابتلا به کولیت , ماست را که حاوی باکتری‌های طراحی‌شده و رنگ آبی در دستشویی است , در صورتی که بیمار باشند , ببینند . "

این آزمون گفت که چنین آزمونی می‌تواند منجر به سفره‌ای پرهزینه و پرهزینه‌ای برای پزشک و روش‌های غیر ضروری و تهاجمی شود که هم گران و هم تهاجمی هستند . او گفت که تیم او به منظور دستیابی به این هدف هم‌کاری‌های خود را با بردی محمدوف آغاز کرده‌است .


مقاومت ژنوتیپ های سویا نقش نورون ها در ایمنی بدن مسدود پروتیین آلزایمر مغز در هنگام مرگ روشهای افزایش عزت نفس کودکان مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟


منبع