روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

راهنمای مبتنی بر شواهد

مقدمه : راهنمای مبتنی بر شواهد , راهنمای آزمایش مولکولی برای انتخاب بیماران مبتلا به سرطان ریه برای egfr و مهارکننده‌های تیروزین کیناز تحت بازبینی است . این رهنمود به روز شده, توصیه‌های جدیدی را در مورد آزمایش آلکالن فسفاتاز , مقاومت egfr - egfr و تعدادی از اهداف مولکولی هدف در حال ظهور که شامل می‌شوند , شامل می‌شود , اما محدود به آن نیست .


پتانسیل جدید دیابت کشف مسکن درد و خارش ارزیابی دانش آموز سیاهپوست خطر آنژین صدری بیماری روده ملتهب افزایش وزن زنان


اشتراک : داستان کامل کالج پاتولوژیست آمریکایی ( cap ) , انجمن بین‌المللی مطالعه سرطان ریه , و انجمن پاتولوژی مولکولی ( amp ) برای بازبینی راهنمای مبتنی بر شواهد , " راهنمای آزمایش مولکولی برای انتخاب بیماران مبتلا به سرطان ریه برای egfr و مهارکننده‌های تیروزین کیناز موثر است . " این رهنمود به روز شده, شامل توصیه‌های جدیدی برای تست سرمی آلکالن فسفاتاز, مقاومت egfr - egfr و تعدادی از اهداف مولکولی هدف در حال ظهور است که شامل موارد زیر می‌شود , اما محدود به آن نیست . در فصل بعدی , توالی یابی و ارزیابی مجدد ایمونوهیستوشیمی بررسی خواهد شد. نقش تجزیه و تحلیل تکرار در شرایط عود پس از درمان , همراه با تست نمونه‌های خون برای جهش در سلول‌های توموری گردشی , dna توموری آزاد سلولی و یا متاستاز در نظر گرفته می‌شود .

بازبینی این رهنمود دوباره مبتنی بر شواهد از بررسی نااریب ادبیات تجربی منتشر شده خواهد بود . این بازبینی توسط یک هیات متخصص انجام می‌شود که از رهبران مشهور جهانی در این زمینه تشکیل شده‌است . تجدید نظر در اوایل بهار آغاز خواهد شد و حدود ۱۲ ماه طول می‌کشد تا تکمیل شود .

سه سازمان برای توسعه نسخه اصلی این دستورالعمل هم‌کاری کردند که در آن بیماران و نمونه‌ها باید تست شوند و چه زمانی و چگونه باید انجام شود .

اگرچه تنها یک سال از زمان انتشار راهنمای آزمایش مولکولی می‌گذرد , جمع‌آوری سریع دانش علمی و شواهد جدید در این زمینه نشان می‌دهد که دستورالعمل‌ها باید به روز شوند . بنابراین , به روز رسانی آغاز شده‌است که شامل یک فهرست گسترده از ژن‌ها و روش‌های جدیدی است که از نظر بالینی مناسب هستند . "

بیماران در حال مبارزه با سرطان ریه در ایالات‌متحده و خارج از کشور به دنبال مزایای این رهنمودها هستند . تست برای جهش‌ها و بازآرایی کلایسن و استفاده از درمان‌های هدفمند به بیماران مبتلا به سرطان ریه , شانس بقا , همراه با بهبود کیفیت زندگی و زمان با عزیزان را داده‌است .

فیلیپ تی . استادیار بیماری‌های ریوی در بخش آسیب‌شناسی و پزشکی ژنومی در بخش پاتولوژی و پزشکی در بیمارستان متدیست در هیوستون , تگزاس , آرشیوهای پزشکی و سرپرست آزمایشگاه پزشکی و عضو cap . پیشرفت‌های سریع در آزمایش ژنتیکی , گزینه‌های درمانی جدیدی را برای بیماران مبتلا به سرطان ریه پیشرفته ارائه می‌کند . به روز رسانی این دستورالعمل به پاتولوژیست و غده شناسان کمک می‌کند تا آزمایش دقیق ‌تری ارائه دهند که منجر به دقت بیشتر بیمار می‌شود . " به عنوان یک فرد فعال و بدون علامت اخیرا ً بازنشسته , بسیار مغرور , " لیندا ویلکینسون " با تشخیص سرطان ریه در مرحله سرطان ریه کاملا ً شگفت‌زده شد .


مسدود کردن سلول ایمنی پیش بینی واکنش دارو درتلره درمان بنیاد علمی ایرلند اهمیت تربیت کودک در اسلام شرایط طلاق توافقی چیست ؟


منبع:

https://www.sciencedaily.com/releases/2015/01/150112133909.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.