روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

شناسایی کیفیت زندگی

گزارش جدیدی بیان می‌کند که گزارش روش‌هایی را شناسایی می‌کند که کیفیت زندگی را از طریق تاریخ یادگیری در فضای باز تقویت می‌کند : ۱۰ جولای ۲۰۱۶ منبع : یادگیری بیرونی می‌تواند تاثیر مثبت و مثبتی بر کیفیت زندگی داشته باشد اما باید به طور رسمی به برنامه‌درسی مدارس وارد شود تا مزایای بالقوه آن کاملا ً تحقق یابد .
یک گزارش جدید حاکی از آن است که تعریف کامل در زمینه یادگیری می‌تواند تاثیر مثبت و مثبتی بر کیفیت زندگی داشته باشد اما باید رسما ً به برنامه‌درسی مدارس عمومی معرفی شود تا مزایای بالقوه آن به طور کامل تحقق یابد .


پس از کنفرانسی که در هم‌کاری با دانشگاه شرق لندن و انگلستان طبیعی و با سرمایه‌گذاری شورای تحقیقات اقتصادی و اجتماعی برگزار شد ، نتایج دانش آموزان و قبولی طبیعی توسط دانشگاه Plymouth و دانشگاه سیدنی تولید شده‌است .
آن فواید بسیاری و گوناگونی را برای کودکان یادگیری در محیط طبیعی ، نه تنها از دیدگاه آموزشی بلکه از لحاظ رفتار ، مهارت‌های اجتماعی ، سلامت و رفاه ، انعطاف‌پذیری ، اعتماد و حس مکان مشخص می‌کند .
اما این گزارش همچنین می‌گوید که در سنی که تحت سلطه یک برنامه‌درسی کامل قرار دارد ، زندگی خانوادگی پر مشغله و ترس از جامعه ، کودکان در حال از دست دادن آزادی برای بازی ، اکتشاف و فعال بودن در محیط خود هستند و از فرصت‌هایی که می‌تواند چشم اندازه‌ای بلند مدت آن‌ها را افزایش دهد محروم هستند .
این گزارش که امروزه منتشر شده‌است ، چارچوبی را شناسایی می‌کند که نشان می‌دهد چگونه دولت‌ها می‌توانند در تحقیقات فعلی و فعلی ایجاد کنند و یادگیری در فضای باز را به عنوان عنصر اصلی سیاست‌های آموزشی ملی معرفی کنند .
سو Waite ریدر در آموزش خارجی در دانشگاه Plymouth و یکی از نویسندگان گزارش می‌گوید : " در حال حاضر ، اگر یادگیری در فضای باز بخشی از برنامه آموزشی school's در انگلستان باشد ، عمدتا ً به این دلیل است که معلمان ارزش‌ها را به رسمیت می‌شناسند . با تمرکز بیشتر بر موفقیت تحصیلی ، می ‌توان بر معلمان فشار آورد تا در کلاس بمانند که به این معنی است که کودکان در بسیاری از تجربیاتی که در طول زندگی خود از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد، از دست می‌روند . این گزارش نشان می‌دهد که هر چند تحقیق قابل‌توجهی وجود دارد که از یادگیری در فضای باز برای خروجی‌های آموزشی و اجتماعی پشتیبانی می‌کند ، اما تنها با توجه به اینکه سیاست گذاران به دنبال تغییر فرهنگی مثبت جهانی هستند ، پنج مرور قابل‌توجه بر روی یادگیری کودکان در محیط‌های طبیعی در انگلستان و خارج از کشور وجود داشته‌است . این زمانی است که شواهدی وجود دارد که در آن شواهدی وجود دارد که کودکی در حال تغییر است و کودکان فرصت‌های محدودی را تجربه می‌کنند تا در محیط‌های رسمی یا غیررسمی ، با تاثیرات منفی بعدی ، بیرون از خانه باشند .
این گزارش پس از درس‌های نزدیک و دور به رهبری دانشگاه Plymouth در جولای ۲۰۱۵ تهیه شد که ۲۱ ارائه بین‌المللی در نظر گرفته شد تا محققان ، متخصصان و سیاست گذاران را تشویق کند تا حوزه‌های بهترین عملکرد را به اشتراک بگذارند که می‌تواند به طور بالقوه در سیاست‌های ملی جای گیرد . این گزارش همچنین شامل بررسی تاثیرات تحقیق و تحقیقات اخیر در انگلستان ، استرالیا ، سنگاپور و دانمارک ( که شرکای میزبان در شبکه هم‌کاری بین‌المللی سرمایه‌گذاری کرده‌اند ) ، تا راه‌هایی را نشان دهند که در آن شواهد و سیاست می‌توانند به طور موثر از یکدیگر پشتیبانی کنند .
چارچوبی که پیشنهاد می‌کند شامل مسیرهایی برای تحقیقات آگاهانه طراحی‌شده برای تولید پنج پیامد کلیدی برای کودکان است: یک جسم سالم و شاد ؛ فرد بااعتماد به نفس اجتماعی ؛ یک فرد خلاق اجتماعی ، یک فرد فعال جهانی .




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.