روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

فقدان اطلاعات

فقدان اطلاعات داوطلبانه از تاریخ آزمایش‌های بالینی سرمایه‌گذاری شده در صنعت : مجلات شبکه جمع اسلامیه : محققان نسبت کارآزمایی‌های بالینی تصادفی ثبت‌شده در وب سایت را بررسی کردند .

سهم : داستان کامل در مطالعه‌ای که در نشریه شماره ۲۲ ژوئن جامعه " جمع اسلامیه " منتشر شد . ~~~ دانشگاه دکارت , پاریس , و همکارانش نسبت کارآزمایی‌های بالینی تصادفی را که در وب سایت درخواست داده مطالعه شده بودند بررسی کردند .


زنان جوان دیابتی تومور نکروز شکست نتایج دادرسی ترکیب داروی ضد افسردگی اختلالات روانی2 مقاومت به نماتد


دسترسی به داده‌های سطح بیمار از آزمایش‌های بالینی می‌تواند گام مهمی در تحقیقات بالینی باشد . برخی شرکت‌های داروسازی متعهد به تقسیم چنین داده‌هایی هستند . بزرگ‌ترین مخزن , وب سایت درخواست داده‌های مطالعه بالینی است . برای ارزیابی کامل بودن اشتراک گذاری داده‌ها , محققان تمام داروها را غیر از واکسن‌هایی که توسط همه حامیان به طور فعال در تسهیم داده‌ها مشارکت داشتند , مورد مطالعه قرار دادند .

مواد و روش‌ها : در این مطالعه توصیفی - تحلیلی با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از روش پیمایشی و با استفاده از روش پیمایشی انجام شده‌است . یافته‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss 15 تحلیل شد . درصد پروتئین gsk - 3 ? ~~~ ? درصد برای پروتئین gsk - 27 ? ~~~? ~~~ ? درصد برای پروتئین gsk - 27 ?

" با وجود تاخیر چند ماه پس از تکمیل آزمایش مواد مخدر توسط اسپانسر شرکت , تنها 90 / 97 درصد از حامیان مالی ثبت‌شده توسط حامیان مالی , با اختلاف بین حامیان مالی, لیست شده‌اند . مولفان برای تعداد زیادی از شرکت کنندگان در دسترس بودند , اما تعداد زیادی از داده‌ها در دسترس نبودند . " گمان می‌رود حداقل ۹۰ درصد از بیماری‌های انسان ناشی از خطاهای برش باشد . با وجود این , تاکنون هیچ روشی برای شناسایی و تحلیل qtl های پیرایش وجود نداشته است .

تجزیه و تحلیل تیم تقریبا ً سه هزار qtl خاص را آشکار ساخت و بسیاری از آن‌ها نقش مهمی در زیست‌شناسی صفات و بیماری‌های ژنتیکی ایفا می‌کنند . جایگاه qtl در بیماری اسکلروز متعدد بسیار غنی و برای سایر صفات تقریبا ً برابر با qtl ها بود که بر سطح بیان ژن جهانی تاثیر داشتند . این مطالعه نشان می‌دهد که باکتری‌های روده می‌توانند مجهز به حسگرهای مهندسی شده باشند و برای اندازه‌گیری متابولیت‌های خاص مورد استفاده قرار گیرند و این نتیجه می‌تواند در بسیاری از مطالعات جدید بتواند طیف وسیعی از فرایندهای گوارشی را روشن کند .

این امر ممکن است چندین سال دیگر از توسعه را به خود اختصاص دهد , و هنوز ناشناخته باقی می‌ماند اگر تیوسولفات به عنوان نشانگر کولیت انسانی شناخته شود . به ویژه , پروتئین فلورسنت سبز می‌تواند با آنزیمی که رنگدانه رنگی ایجاد می‌کند جایگزین شود .

او گفت : " ما دوست داریم یک آزمایش تورم در خانه ایجاد کنیم که در آن فرد مستعد ابتلا به کولیت , ماست را که حاوی باکتری‌های طراحی‌شده و رنگ آبی در دستشویی است , در صورتی که بیمار باشند , ببینند . "

این آزمون گفت که چنین آزمونی می‌تواند منجر به سفره‌ای پرهزینه و پرهزینه‌ای برای پزشک و روش‌های غیر ضروری و تهاجمی شود که هم گران و هم تهاجمی هستند . او گفت که تیم او به منظور دستیابی به این هدف هم‌کاری‌های خود را با بردی محمدوف آغاز کرده‌است .


مقاومت ژنوتیپ های سویا نقش نورون ها در ایمنی بدن مسدود پروتیین آلزایمر مغز در هنگام مرگ روشهای افزایش عزت نفس کودکان مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.