روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

خواب کوتاه‌تر می‌تواند منجر به آب زدایی شود

مبدا :

ایالت پن

خلاصه :

طبق یک مطالعه جدید ، بزرگسالانی که فقط ۶ ساعت در شب می‌خوابند - - برخلاف هشت سال - ممکن است شانس بیشتری برای آب گرفتن داشته باشند .

طبق مطالعه ایالت پن ، بزرگسالان که تنها ۶ ساعت در شب می‌خوابند - - برخلاف هشت ساعت - ممکن است شانس بیشتری برای آب دادن داشته باشند .

این یافته‌ها حاکی از آن است که کسانی که پس از یک شب خواب ضعیف احساس خوبی دارند ممکن است بخواهند dehydration را در نظر بگیرند - - نه فقط خواب ضعیف - - به عنوان علت ، و آب بیشتر .

نتایج این تحقیق در روز ۵ نوامبر در مجله journal منتشر شده‌است .

محققان به این موضوع نگاه کردند که چگونه به وضعیت سلامتی بدن و خطر کمبود آب در بزرگسالان آمریکایی و چینی تاثیر می‌گذارد . در هر دو جمعیت ، بزرگسالانی که شش ساعت خواب گزارش کرده بودند به میزان قابل‌توجهی ادرار تغلیظ شده و ۱۶ تا ۵۹ درصد را در مقایسه با بزرگسالان که هشت ساعت به طور منظم خوابیده بودند ، داشتند .

این علت به روشی متصل شد که سیستم هورمونی body's آب را تنظیم می‌کند .

هورمونی بنام vasopressin برای کمک به تنظیم وضعیت hydration body's آزاد می‌شود . آن در طول روز و همچنین در طول ساعات خواب شبانه منتشر می‌شود ، که این چیزی است که محققان بر روی این مطالعه متمرکز کرده‌اند .

Asher Rosinger ، استادیار سلامت biobehavioral در ایالت پن ، گفت : " پس اگر زودتر بیدار شوید ، ممکن است آن پنجره را از دست بدهید که در آن بیشتر هورمون آزاد می‌شود و باعث اختلال در the body's می‌شود .

Dehydration به طور منفی بسیاری از سیستم‌ها و وظایف body's شامل شناخت ، حالت روحی، عملکرد فیزیکی و دیگران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . دراز مدت یا کم شدن شدید آب بدن می‌تواند منجر به مشکلات جدی تری نظیر ریسک بالای عفونت‌های دستگاه ادراری و سنگ‌های کلیه شود .

Rosinger گفت : " اگر شما فقط شش ساعت خواب داشته باشید ، می‌تواند وضعیت سلامتی شما را تحت‌تاثیر قرار دهد .

دو نمونه از بزرگسالان از طریق بررسی بررسی بهداشت و تغذیه ملی آنالیز شدند و یک نمونه از بزرگسالان از طریق مطالعه Kailuan چین مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . بیش از ۲۰، ۰۰۰ بزرگ‌سال در این سه نمونه حضور داشتند . شرکت کنندگان در مورد عادات خفته آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند و همچنین نمونه‌هایی از ادرار را فراهم کردند که توسط محققان برای biomarkers زیستی hydration آنالیز شدند .

همه داده‌ها مشاهداتی و از مطالعات مقطعی و یا یک موج مقطعی از یک مطالعه گروهی است ؛ بنابراین ، نتایج انجمن نباید به عنوان سببی در نظر گرفته شود . Rosinger گفت که مطالعات آینده باید از همین روش در سایت‌ها استفاده کرده و این رابطه را در طول یک هفته بررسی کرده و وضعیت کمبود خواب و وضعیت hydration را درک کنند .

Co بکستون ، استاد بهداشت biobehavioral ، آن - ماری چانگ ، استادیار سلامت biobehavioral ؛ و ژیانگ Gao استادیار علوم تغذیه همگی در ایالت پن بودند .

این مطالعه توسط دانشکده بهداشت و توسعه انسانی در ایالت پن و بنیاد ملی علوم طبیعی چین تامین شد .

مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب Children's به میزان قابل‌توجهی تحت‌تاثیر زمان نمایش قرار نمی‌گیرد .

مبدا :

دانشگاه آکسفورد

خلاصه :

از آنجا که جوانان زمان بیشتری را صرف دستگاه‌های الکترونیکی می‌کنند ، اثرات این فعالیت‌های دیجیتال ، نگرانی رایج بین والدین ، مراقبان ، و سیاست گذاران شده‌است . تحقیقات نشان می‌دهند که بین ۵۰ تا ۹۰ درصد کودکان زیر سن مدرسه ممکن است به اندازه کافی خواب نباشند ، درخواست‌هایی که استفاده از تکنولوژی ممکن است مورد سرزنش قرار گیرد ، را بر می‌انگیزد . با این حال ، تحقیقات جدید نشان داده‌اند که زمان نمایش تاثیر بسیار کمی بر روی خواب children's دارد .

طبق تحقیقات جدید دانشگاه آکسفورد ، زمان صفحه تاثیر کمی بر کیفیت خواب children's دارد .

منبع سایت علم روز

روانشناسی

آن‌ها دریافتند که مگس سرکه را با محدود کردن طول و شدت دوره‌های خواب تحریک می‌کند . آن‌ها همچنین کشف کردند که این کار با کنترل حرکت تورین وجود دارد - که جز تشکیل‌دهنده در بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی‌زا است - - به سلول‌های گلیال مغز مگس . در انسان , تورین همواره در خون و ادرار افراد محروم از خواب افزایش می‌یابد , اما اگر سطوح تورین نیز بعد از محرومیت از خواب تغییر کند , معلوم نیست .

مانند انسان‌ها , مگس‌ها در طول روز بسیار فعال هستند و در طول شب می‌خوابند . نویسندگان دریافتند که اختلال در مگس‌های میوه باعث خواب‌آلودگی روزانه می‌شود .

بتانی آ . خانم اشتال , محقق پیشرو در این تحقیق و یک هم‌کار دکتری در آزمایشگاه آل کس سی . کین , استادیار علوم زیستی در چارلز ای . دانشکده علوم و عضو ابتکار علم زندگی مشتری

کین گفت : " حدود ۹۰ میلیون آمریکایی از اختلالات خواب رنج می‌برند و ما معتقدیم که افزایش آگاهی از اهمیت درک مکانیسم‌های اساسی خواب یک مساله مهم جهانی است . "

برای تعیین نقش تعدیل‌کننده در تنظیم متابولیکی , محققان به طور همزمان خواب و co را اندازه‌گیری کردند ? خروجی از تک مگس‌ها .

کین گفت : " ما فکر می‌کنیم که برای محققانی که مقررات خواب , تغییرات وابسته به خواب در متابولیسم را مطالعه می‌کنند , و شاید پزشکان درمان بیماران با اختلالات خواب را مورد مطالعه قرار دهیم . " " پیشنهاد می‌کند که محققان خواب باید فراتر از نقش نورون‌ها باشند تا ببینند که چگونه سلول‌های گلیال , مقررات خواب - بیداری ما را کنترل می‌کنند. "

این تیم دریافت که در سلول‌های گلیال ویژه مغز مگس به جای نورون‌ها کار می‌کند .

این تحقیق به لیست رو به رشد رفتارهای پرواز میوه‌ها اضافه می‌کند که در آن‌ها سلول‌های گلیا نقش تنظیمی مهمی ایفا می‌کنند که شامل ریتم‌های شبانه‌روزی , حرکت , نامزدی , یادگیری و حافظه است . "

تورین قبلا ً به تورین منتقل شده‌بود . به این ترتیب , اگر تورین ممکن است توضیح دهد که تورین چگونه بر خواب تاثیر می‌گذارد , خانم اشتال به برخی از مگس‌ها تغذیه می‌کند و متوجه می‌شود که در طول روز بیشتر در طول روز می‌خوابند تا مگس‌ها کنترل .

ون گفت : " مطالعه‌ای که توسط خانم اشتال و خانم اشتال انجام شد , بر سازوکارهای اساسی خواب و سلول‌های گلیال در مگس‌ها متمرکز است , اما ما انتظار داریم که کشف ما این باشد که مشخص کنیم آیا مکانیزمی که شامل انتقال تورین به و از سلول‌های گلیا است ممکن است بر خواب انسان‌ها تاثیر بگذارد . " " حتی اگر در نوشابه‌های انرژی‌زا زیاده‌روی نکنید , مقدار زیادی از تورین در مغز انسان وجود دارد و آن چیزی است که به خوبی شناخته‌نشده است . "

پژوهشگران در این زمینه عبارتند از : 1 . شکل 42 . 4 . هم‌کاری بین تیم‌های مک گیل و مک گیل از تمرکز آزمایشگاه کین بر تحقیقات خواب و تخصص آزمایشگاه ون در سلول‌های گلیا و پروتئین‌های انتقال غشایی توسعه‌یافته است .

این کار توسط موسسه ملی بهداشت کانادا , موسسه تحقیقات بهداشت کانادا , انجمن تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا و بنیاد نوآوری کانادا انجام شده‌است .

هدف این پژوهش ساخت قابلیت‌های آموزشی و پژوهشی در علوم زیستی جان دی . مک آرتور در مشتری دانشکده علوم و هریت آل . ویلکس کالج را گرامی‌داشت .

منبع سایت علم روز

روانشناسی

او گفت : " مرگ همسر یک رویداد شدیدا ً استرس زا است و آن‌ها باید بدون حمایت همسر خود را با زندگی وفق دهند . در نتیجه ، سیستم ایمنی آن‌ها more است ."

Chirinos گفت که او و محققان هم‌کار او قبلا ً می‌دانستند که افراد بیوه در سطح بالاتری از التهاب دارند . تحقیقات قبلی نشان داد که در شش ماه نخست پس از از دست دادن یک همسر ، بیوه زنان و زنان بیوه در ۴۱ درصد ریسک بالای مرگ و میر قرار دارند و ۵۳ درصد از این خطر افزایش ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است . با این حال ، آن‌ها می‌خواستند علت خاص را پیدا کنند .

Chirinos گفت : " اکنون ما می‌دانیم که این غم خودش نیست ؛ این اختلال خواب است که ناشی از آن اندوه است ."

کریس Fagundes ، استادیار علوم روانشناسی در رایس و محقق اصلی قلب پروژه ، گفت که این یافته یک افشاگری دیگر در مطالعه این است که چگونه رفتارها و فعالیت‌های انسانی ، التهاب را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، و به یک بدن رو به رشد کاری در مورد این که چگونه داغدیدگی می‌تواند بر سلامت تاثیر بگذارد اضافه می‌کند . تحقیقات اولیه او نشان داد که چرا افرادی که بیوه شده‌اند در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ زود هنگام با مقایسه التهاب آن‌ها با کنترل‌های مناسب هستند .

او گفت : " در حالی که در آزمایشگاه من به عنوان یک مرد پس از دکترا کار می‌کرد ، دیانا کار بزرگی انجام داد که تخصص خود را در جمع‌آوری داده‌های خواب در این پروژه به کار برد ."

در نهایت ، محققان امیدوارند که این یافته‌ها به طراحی مداخلات بهداشتی بهتر برای کسانی که از دست دادن رنج می‌برند کمک کند .

این مطالعه شامل ۱۰۱ نفر با میانگین سنی ۶۷ بود . نیمی از آن‌ها bereaved ( شناسایی‌شده از طریق obituaries ) و بقیه گروه کنترل را تشکیل دادند .

خواب Can't ؟ مگس‌های میوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا نشانه‌های جدیدی را ارائه می‌دهند

مطالعه مکانیزم جدیدی را برای منظم کردن خواب در مگس میوه با استفاده از یک جز که معمولا ً در نوشابه‌های انرژی‌زا یافت می‌شود، پیدا می‌کند.

مبدا :

دانشگاه آتلانتیک فلوریدا

خلاصه :

همانند انسان‌ها ، مگس‌ها در طول روز فعال هستند و در شب می‌خوابند و ویژگی‌های خواب مشابهی دارند . یک مطالعه ژن جدید را کشف کرده‌است و مکانیسمی را کشف کرده‌است که با کنترل حرکت of - - یک جز مشترک که در بسیاری از نوشیدنی‌ها انرژی یافت می‌شود - - به سلول‌های نورونی مغز مگس پیدا می‌شود . هم چنین taurine در مغز انسان فراوان است و به طور مداوم در خون و ادرار مردم محروم از خواب بالا می‌رود .

خواب یک حالت رفتاری ضروری در حیوانات از invertebrates تا انسان است . آن برای عملکرد سیستم ایمنی ، متابولیسم پایدار ، ترمیم مغز ، یادگیری و حافظه حیاتی است . بیش از ۳۰ درصد مردم یک اختلال خواب را تجربه خواهند کرد که با تعدادی از بیماری‌ها از جمله Alzheimer's ، دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط است .

شواهدی در حال رشد وجود دارد که سلول‌های گلیا ( یا glia ) که مدت‌ها فکر می‌کردند به سادگی " حمایت از نورون‌ها در مغز هستند در واقع برای جنبه‌های مختلف مقررات خواب بسیار مهم هستند . به لطف مگس میوه ( Drosophila melanogaster ) ، تیم‌های تحقیقاتی در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا و دانشگاه مک گیل در کبک ، مکانیسم جدیدی را کشف کرده‌اند که شامل glia و توانایی آن‌ها برای مدیریت یک جز مشترک یافت‌شده در بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی است .

مگس‌های میوه ۷۵ درصد از ژن‌ها را به اشتراک می‌گذارند که باعث بیماری‌ها در انسان‌ها می‌شوند و تمام ویژگی‌های رفتاری و فیزیولوژیکی خواب را به نمایش می‌گذارند . برای این مطالعه ، که در مجله بیولوژی فعلی مجله منتشر شد ، محققان به دنبال شناسایی ژن‌های جدید تاثیرگذار بر خواب و بیداری در مگس‌های میوه‌ها بودند . با این روش ، آن‌ها یک ژن را کشف کردند که پروتیین انتقال غشا شناخته‌شده به عنوان انتقال‌دهنده عصبی برانگیزاننده ۲ یا Eaat۲ را رمز گشایی می‌کند.

منبع سایت علم روز

روانشناسی

نتایج این مطالعه در شماره ۱۵ اکتبر مجله پزشکی بالینی خواب منتشر شده‌است .

آکادمی پزشکی آمریکا توصیه می‌کند که کودکان ۶ تا ۱۲ سال سن باید ۹ تا ۱۲ ساعت به طور منظم استراحت کنند تا سلامت بهینه را ارتقا دهند. نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله باید ۸ تا ۱۰ ساعت بخوابند .

داده‌های جمعیت از یک نظرسنجی بهداشتی مبتنی بر مدرسه که در یونان توسط ۱۷۷، ۰۹۱ کودک ( ۵۱ درصد مرد ) بین سنین ۸ و ۱۷ سال به پایان رسید ، گرفته شده‌است . عادت‌های رژیمی ، ساعات معمول روز هفته و ساعات خواب آخر هفته ، وضعیت فعالیت فیزیکی ، و فعالیت‌های sedentary از طریق پرسشنامه‌های الکترونیکی که در مدرسه تکمیل شد ارزیابی شدند . کودکانی که گزارش داده‌اند که معمولا ً کم‌تر از ۹ ساعت در روز می‌خوابند و نوجوانان کم‌تر از ۸ ساعت در روز می‌خوابند و خواب کافی ندارند . اندازه‌گیری‌های آمادگی جسمانی و فیزیکی توسط معلمان آموزش فیزیکی به دست آمد .

نسبت زنان نسبت به زنان ( ۴۲.۳ درصد در مقابل ۳۷ درصد ) و کودکان در مقایسه با نوجوانان ( ۴۲.۱ درصد در مقابل ۳۲.۸ درصد ) مدت‌زمان خواب کافی گزارش شده‌است . نوجوانان مبتلا به مدت‌زمان خواب کافی تمرینات ایروبیک را کاهش داده و فعالیت فیزیکی هوازی را کاهش داده بودند .

Sidossis می‌گوید : " شگفت‌انگیزترین یافته این بود که تناسب هوازی با عادات خواب همراه بود . به عبارت دیگر ، عادت‌های خواب بهتر با سطوح بهتر ورزش هوازی در ارتباط بودند . ما می‌توانیم فرض کنیم که خواب کافی در سطح انرژی بالاتر در طول روز منجر می‌شود. بنابراین ، کودکانی که خوب می‌خوابند نسبت به فیزیکی بیشتر در طول روز فعال هستند در نتیجه ظرفیت هوازی بیشتری دارند ."

نویسندگان اشاره کردند که نتایج از توسعه مداخلات برای کمک به دانش آموزان برای بهبود مدت‌زمان خواب حمایت می‌کند .

Sidossis گفت : " مدت‌زمان خواب ناکافی بین کودکان یک مشکل جدی بهداشتی در جوامع روان‌کاوی است و با در نظر گرفتن این یافته‌ها ، والدین ، آموزگاران ، و متخصصان بهداشت باید استراتژی‌هایی را ترویج کنند که بر الگوهای خواب سالم برای کودکان مدرسه‌ای در دوره کیفیت و مدت تاکید دارند .

ناراحتی مربوط به اختلالات خواب که می‌تواند برای قلب بد باشد

مبدا :

دانشگاه رایس

خلاصه :

طبق تحقیقات جدید ، افرادی که اخیرا ً یک همسر را از دست داده‌اند ، به احتمال زیاد دچار اختلالات خواب خواهند شد که میزان تورم بدن را تشدید می‌کند . این سطوح بالا و پایین التهاب ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ شود .

طبق تحقیقات جدید از دانشگاه رایس و دانشگاه Northwestern ، افرادی که اخیرا ً یک همسر را از دست داده‌اند به احتمال زیاد دچار اختلالات خواب خواهند شد که میزان التهاب بدن را تشدید می‌کند . این سطوح بالا و پایین التهاب ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ شود .

مطالعه ، " داغدیدگی ، اختلالات خواب گزارش‌شده و التهاب : نتایج از قلب پروژه " اخیرا ً در پزشکی Psychosomatic منتشر شد . در مقایسه با عادت‌های بد خواب که اخیرا ً بیوه شده، افراد بیوه شده را به یک گروه کنترل تشبیه کرده‌است . هر دو گروه اختلالات خواب مانند بی‌خوابی دارند .

محققان دریافتند که ارتباط بین اختلالات خواب و التهاب دوتا سه برابر بیشتر از همسران bereaved است . التهاب با سطح of proinflammatory اندازه‌گیری می‌شود که برای مبارزان کوتاه‌مدت بیماری طراحی شده‌اند اما با ریسک طولانی‌مدت برای مشکلات سلامتی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط هستند .

در این پژوهش ، دیانا Chirinos ، استادیار تحقیقات طب پیش‌گیری در دانشکده پزشکی University University در دانشگاه Northwestern University ، گفت که این مطالعه حاکی از آن است که این افراد داغ‌دیده در معرض اثرات منفی تاثیرات منفی خواب ضعیف قرار دارند .

منبع سایت علم روز

روانشناسی

جزئیات مطالعه

محققان به تجزیه و تحلیل اطلاعات از مشکلات مادر , آسیب‌پذیری و مطالعه کوهورت طولی عصبی پرداختند . خوابیدن در شب به صورت شش یا هشت ساعت خواب بدون بیدار شدن تعریف شد . اقدامات خواب برای نوزادان نارس زیر ۶ ماه در دسترس بود . براساس گزارش مادران , در سن شش‌ماهگی , بیش از نیمی از کودکان در حال توسعه هنوز حداقل شش ساعت در شب می‌خوابند ; بیش از نیمی از آن‌ها در هشت ساعت می‌خوابند . در < number > ۱۲ < / number > درصد نوزادان هنوز شش ساعت در شب نخوابیده بودند . محققان تفاوت بین الگوهای خواب پسران و دختران را مشاهده کردند . در شش ماه , درصد بالاتری از دختران به مدت هشت ساعت به خواب رفتند . . p ) . محققان همچنین هیچ ارتباطی بین بیدار شدن نوزادان در شب و وضعیت پس از زایمان مادرشان نشان ندادند . اما آن‌ها کشف کردند که نوزادانی که به مدت شش یا هشت ساعت متوالی می‌خوابند , دارای نرخ بالای شیردهی هستند که فواید زیادی برای نوزادان و مادران ارائه می‌دهد .

" استاندارد طلایی " که ممکن است نیاز به بازنگری داشته باشد

خوابیدن در شب بین شش تا دوازده ماه عموما ً " استاندارد طلایی " در کشورهای غربی تلقی می‌شود . در واقع , آموزش رفتاری در میان والدین و متخصصان بسیار محبوب است تا کودکان را به خواب تشویق کنند . اما محقق سرب , ماری - هلن برنز , از دانشکده روانشناسی و روانشناسی دانشگاه از دانشگاه مک گیل و درمانگاه خواب در حوالی نیمه‌شب , امیدهای والدینی را کاهش خواهد داد :

یافته‌های ما نشان می‌دهد که والدین ممکن است به جای تمرکز بر روش‌ها و مداخلات , به جای تمرکز بر روش‌ها و مداخلات , از آموزش بیشتر در چرخه‌های خواب - بیداری استفاده کنند . او می‌گوید : " محرومیت از خواب مادران اغلب برای حمایت از معرفی مداخلات رفتاری اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد , اما ممکن است انتظارات مادران در مورد بیدار شدن در شب و تعداد ساعاتی که در طول روز می‌خوابند , پیش‌بینی‌کننده‌های بهتری برای سلامت مادر باشند . این چیزی است که باید در مطالعات آینده در نظر گرفته شود . "

خواب ناکافی در کودکان با رژیم غذایی ضعیف , چاقی و زمان غربالگری بیشتر همراه است.

مطالعه جدید نشان می‌دهد که بین خواب ناکافی و سبک زندگی ناسالم رابطه وجود دارد

منبع :

آکادمی پزشکی آمریکا

خلاصه :

مطالعه جدیدی در بین دانشجویان دختر و پسر نشان می‌دهد که مدت خواب ناکافی با نیم‌رخ سبک زندگی ناسالم بین کودکان و نوجوانان همراه است .

مطالعه جدیدی در بین دانشجویان دختر و پسر نشان می‌دهد که مدت خواب ناکافی با نیم‌رخ سبک زندگی ناسالم بین کودکان و نوجوانان همراه است .

نتایج نشان داد که مدت خواب ناکافی با عادات ناسالم تغذیه از جمله حذف صبحانه ( نسبت شانس سازگار ) , مصرف سریع غذا ( یا عدم مصرف ) و مصرف شیرینی به طور منظم ( یا عدم مصرف ) همراه بوده‌است . طول خواب ناکافی نیز همراه با افزایش زمان صفحه نمایش و اضافه‌وزن / چاق بود .

او گفت : " تقریبا ً ۹۰ درصد بچه‌های مدرسه‌ای در این مطالعه کم‌تر از توصیه‌شده می‌خوابیدند . " در هر دو جنس , سطوح خواب ناکافی با عادات تغذیه‌ای ضعیف همراه بود . "

منبع سایت علم روز