روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

جزئیات مطالعه

محققان به تجزیه و تحلیل اطلاعات از مشکلات مادر , آسیب‌پذیری و مطالعه کوهورت طولی عصبی پرداختند . خوابیدن در شب به صورت شش یا هشت ساعت خواب بدون بیدار شدن تعریف شد . اقدامات خواب برای نوزادان نارس زیر ۶ ماه در دسترس بود . براساس گزارش مادران , در سن شش‌ماهگی , بیش از نیمی از کودکان در حال توسعه هنوز حداقل شش ساعت در شب می‌خوابند ; بیش از نیمی از آن‌ها در هشت ساعت می‌خوابند . در < number > ۱۲ < / number > درصد نوزادان هنوز شش ساعت در شب نخوابیده بودند . محققان تفاوت بین الگوهای خواب پسران و دختران را مشاهده کردند . در شش ماه , درصد بالاتری از دختران به مدت هشت ساعت به خواب رفتند . . p ) . محققان همچنین هیچ ارتباطی بین بیدار شدن نوزادان در شب و وضعیت پس از زایمان مادرشان نشان ندادند . اما آن‌ها کشف کردند که نوزادانی که به مدت شش یا هشت ساعت متوالی می‌خوابند , دارای نرخ بالای شیردهی هستند که فواید زیادی برای نوزادان و مادران ارائه می‌دهد .

" استاندارد طلایی " که ممکن است نیاز به بازنگری داشته باشد

خوابیدن در شب بین شش تا دوازده ماه عموما ً " استاندارد طلایی " در کشورهای غربی تلقی می‌شود . در واقع , آموزش رفتاری در میان والدین و متخصصان بسیار محبوب است تا کودکان را به خواب تشویق کنند . اما محقق سرب , ماری - هلن برنز , از دانشکده روانشناسی و روانشناسی دانشگاه از دانشگاه مک گیل و درمانگاه خواب در حوالی نیمه‌شب , امیدهای والدینی را کاهش خواهد داد :

یافته‌های ما نشان می‌دهد که والدین ممکن است به جای تمرکز بر روش‌ها و مداخلات , به جای تمرکز بر روش‌ها و مداخلات , از آموزش بیشتر در چرخه‌های خواب - بیداری استفاده کنند . او می‌گوید : " محرومیت از خواب مادران اغلب برای حمایت از معرفی مداخلات رفتاری اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد , اما ممکن است انتظارات مادران در مورد بیدار شدن در شب و تعداد ساعاتی که در طول روز می‌خوابند , پیش‌بینی‌کننده‌های بهتری برای سلامت مادر باشند . این چیزی است که باید در مطالعات آینده در نظر گرفته شود . "

خواب ناکافی در کودکان با رژیم غذایی ضعیف , چاقی و زمان غربالگری بیشتر همراه است.

مطالعه جدید نشان می‌دهد که بین خواب ناکافی و سبک زندگی ناسالم رابطه وجود دارد

منبع :

آکادمی پزشکی آمریکا

خلاصه :

مطالعه جدیدی در بین دانشجویان دختر و پسر نشان می‌دهد که مدت خواب ناکافی با نیم‌رخ سبک زندگی ناسالم بین کودکان و نوجوانان همراه است .

مطالعه جدیدی در بین دانشجویان دختر و پسر نشان می‌دهد که مدت خواب ناکافی با نیم‌رخ سبک زندگی ناسالم بین کودکان و نوجوانان همراه است .

نتایج نشان داد که مدت خواب ناکافی با عادات ناسالم تغذیه از جمله حذف صبحانه ( نسبت شانس سازگار ) , مصرف سریع غذا ( یا عدم مصرف ) و مصرف شیرینی به طور منظم ( یا عدم مصرف ) همراه بوده‌است . طول خواب ناکافی نیز همراه با افزایش زمان صفحه نمایش و اضافه‌وزن / چاق بود .

او گفت : " تقریبا ً ۹۰ درصد بچه‌های مدرسه‌ای در این مطالعه کم‌تر از توصیه‌شده می‌خوابیدند . " در هر دو جنس , سطوح خواب ناکافی با عادات تغذیه‌ای ضعیف همراه بود . "

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.