روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

درتلره درمان

دستگاه گوارش نوزادان , چاقی را در تاریخ کودکان پیش‌بینی می‌کند . ~~~ منبع : جامعه آمریکا برای خلاصه میکروبیولوژی : ارزیابی دستگاه گوارش نوزادان ممکن است به شناسایی کودکان مبتلا به اضافه‌وزن یا چاقی کمک کند . نتایج نشان داد که ترکیب کبد در دو سال زندگی با شاخص توده بدنی ( bmi ) ارتباط دارد . علاوه بر این , bmi در دو سالگی به طور معنی‌داری در کودکان مبتلا به اضافه‌وزن / چاق بالاتر نبود , که نشان می‌دهد ترکیب کبد می‌تواند اولین نشانه هشدار برای تشخیص چاقی باشد .

اشتراک : داستان کامل ارزیابی دستگاه گوارش نوزادان ممکن است به شناسایی کودکانی که در خطر اضافه‌وزن یا چاقی هستند کمک کند . نتایج نشان داد که ترکیب کبد با شاخص توده بدنی ( bmi ) در سن ۲۸ سالگی ارتباط دارد . علاوه بر این , شاخص توده بدنی در سنین پایین به طور معنی‌داری بیشتر از کودکان مبتلا به اضافه‌وزن / چاق نبود , که نشان می‌دهد ترکیب کبد می‌تواند اولین علامت هشدار برای تشخیص چاقی باشد .


عوامل دخیل ریسک ارتباط ژنتیکی حساس اثرات القا شده علائم ضربه مغزی دنباله رو بنیاد علمی ایرلند


این مطالعه ما شواهد بیشتری فراهم می‌کند که روده بزرگ روده در چاقی بعدی نقش ایفا می‌کند . " اگر یافته‌های ما توسط مطالعات دیگر تایید شود , روده بزرگ ممکن است بخش مهمی از الگوریتم پیش‌بینی چاقی را ایفا کند, تا قبل از شروع هر وزن اضافی که ممکن است آن‌ها را در معرض خطر چاقی بعدی قرار دهد , شناسایی شود . " قبل از این مطالعه , ثابت شده‌است که روده بزرگ نقش مهمی در چاقی داشته و شواهدی وجود دارد که نقش آن ممکن است سببی باشد . محققان دانشگاه کلرادو برای روشن کردن این مساله هم‌کاری کردند .

مطالعه اقتصادی در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از اولین گروه‌هایی که در دنیا به دنیا آمده بود , آغاز شد . این مطالعه مادران و نوزادان را در بیمارستان در زمان زایمان به کار گرفت . از نظر سن , جنس و جنس دارای اضافه‌وزن یا چاقی بودند .

مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . ~~~ داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . آن‌ها توالی یابی ژن rrna را روی نمونه‌های روده روده انجام دادند . " ما به این مساله نگاه کردیم که آیا گونه‌های خاصی وجود دارند که پیش‌بینی‌کننده bmi بعدی در هر نقطه زمانی هستند . "

پژوهشگران تفاوت‌های کیفی را در ترکیب روده اطفال در روز ۱۰ و در دو سال که با شاخص توده بدنی z - score در سنین پیری ارتباط داشتند , یافتند . bmi z - score معیار وزن نسبی تنظیم‌شده برای سن و جنس کودک است . آن‌ها همچنین میزان تغییرات bmi در دوران کودکی را بررسی کردند .

این گزارش می‌گوید : " در مراحل اولیه , ارتباط بین گونه‌های مختلف روده و شاخص توده بدنی وجود داشت , اما این رابطه قوی‌تر بود چون کودکان بزرگ‌تر شدند . " " در یک سال , قوی‌تر از نقاط زمانی پیشین بود . در دو سال , قوی‌ترین بود . ما این موضوع را بسیار جالب دریافته ایم زیرا در دو سال هیچ فنوتیپ آشکاری در رابطه با چاقی کودکان وجود نداشت . کودکانی که بعدها چاق شدند bmi بالاتری در bmi نداشتند . یافته‌ها نشان داد که فنوتیپ روده قدامی قبل از هر گونه علامت آشکار اضافه‌وزن یا چاقی وجود دارد . از آنجایی که روده روده تحت‌تاثیر رژیم غذایی قرار می‌گیرد , این انجمن همچنین می‌تواند منعکس‌کننده انتخاب‌های تغذیه‌ای برای چاقی باشد . "



دستگاه گوارش مادر شناسایی کیفیت زندگی کاهش بیماران دوره زمزمه شیزوفرنی تربیت کودکان چهار ساله و نحوه برخورد با آنها حقوق زن در اسلام و زندگی مشترک


منبع:
https://www.sciencedaily.com/releases/2018/10/181023085640.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.