روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

کاهش بیماران دوره

۹۷ درصد کاهش بیمه در بیماران پروتون کودکان که در تحقیقات پن واژگون شده بودند، فاصله بین زبان سیاست و تصمیمات نهایی را مشخص می‌کند : ۷ آگوست سال ۲۰۱۷ : شرکت‌های بیمه درمان درمان پروتون را برای بیماران مبتلا به سرطان کودکان در ۹۷ درصد از موارد که در اصل زمانی که این تصمیمات درخواست استیناف داده می‌شوند ، انکار می‌کنند. محققان پنج سال تصمیمات تحت پوشش در مرکز پروتون درمانی Penn's رابرتس را بررسی کردند .


زنان جوان مریض رویکرد مهندسی ژنتیک تحلیل گروه پلایبو نرم افزار رسانه اجتماعی تصویر پزشکی هسته ای زمزمه شیزوفرنی

 آن‌ها کشف کردند که تقریبا ً یک در ۱۰ بیمار سرطان کودکان در ابتدا پوشش برای لبه برش و درمان پرهزینه را انکار کردند - اما در نهایت تقریبا ً همه بیماران در نهایت موافقت خود را دریافت می‌کنند .

در ۹۷ درصد از موارد که در اصل زمانی که این تصمیمات درخواست استیناف داده می‌شوند ، این شرکت بیمه درمان پروتون را برای بیماران مبتلا به سرطان کودکان در ۹۷ درصد موارد پی‌گیری می‌کنند . محققان دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا پنج سال از تصمیمات تحت پوشش در مرکز درمانی Penn's رابرتس را مورد بررسی قرار دادند . آن‌ها کشف کردند که تقریبا ً یک در ۱۰ بیمار سرطان کودکان در ابتدا پوشش برای لبه برش و درمان پرهزینه را رد کردند - اما در نهایت تقریبا ً همه بیماران در نهایت موافقت خود را دریافت می‌کنند . آن‌ها یافته‌های خود را در سرطان خون کودکان منتشر کردند .

پروتون درمانی چند تفاوت کلیدی از تشعشعات سنتی دارد ، اما مزیت اصلی این است که پرتوی رادیواکتیو در زمانی که به هدف خود برخورد می‌کند با عبور از طریق بدنه patient's متوقف می‌شود . این به این معنی است که می‌تواند بر حمله به تومور و حفظ بافت سالم تمرکز کند - چیزی که به ویژه در بیماران خردسال مهم است چون تابش می‌تواند بر توسعه مغز ، ستون فقرات و دیگر مناطق تاثیر بگذارد .

دکتر اریک Ojerholm ، یکی از نویسندگان in Radiation در پن ، گفت : " با این حال ، از آنجایی که ما داده‌هایی از آزمایش‌های بالینی تصادفی با این بیماران داریم ، ما شواهد قطعی را داریم که شرکت‌های بیمه به طور معمول دوست دارند قبل از این پوشش تایید عمومی ببینند " .

تیم پن به مدت پنج سال از داده‌های پوشش بیمه کودکان در مرکز پروتون درمانی Roberts در سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ نگاه کرد . از ۲۸۷ مورد آن‌ها ارزیابی شدند ، ۲۵۵ ( ۸۹ درصد ) به طور کامل تایید شدند در حالی که ۳۲ ( ۱۱ درصد ) در ابتدا رد شدند . کریستین هیل - author ، استادیار غدد Radiation در پن ، گفت : " این نشان می‌دهد که شرکت‌های بیمه در نهایت مایل به پذیرش مزایای درمان پروتون برای بیماران سرطانی جوان هستند ، با این حال مقدار زیادی از زمان و منابع صرف درخواست‌های انکار پوشش و مصوبات نهایی می‌شوند ."

محققان دو عامل را کشف کردند که اغلب با انکار اولیه مرتبط بودند : سن و نوع تومور . برخی از بیماران در سن ۱۸ سالگی سرطان را ایجاد می‌کنند که پزشکان کودکان را به خاطر این که چگونه تومور به طور معمول رفتار می‌کند ، در نظر می‌گیرند . با این حال ، این مطالعه نتوانست تشخیص دهد که آیا واکنش ناسالم به استرس ذهنی در این شرکت کنندگان در نهایت به تعداد بیشتری از حملات قلبی یا دیگر شاخص‌های بدتر شدن بیماری‌های قلبی تعبیر شده‌است . این هدف تحقیقات آینده team's است .


یافته های جدید صرع فقدان اطلاعات مقاومت به نماتد مقاومت ژنوتیپ های سویا روش تربیت کودک از بدو تولد مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.