روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

تاریخ چاقی زنان

تحقیقات جدید برای اولین بار در مورد کاهش وزن برای زنان باردار با تاریخ چاقی قرار می‌گیرد : تحقیق جدید ، اولین نگاه به راهنمایی‌های کسب‌شده برای زنان باردار با کلاس‌های مختلف چاقی براساس شاخص توده بدنی ( BMI ) را فراهم می‌کند و نشان می‌دهد که تا اواسط بارداری یا بعد از آن هیچ وزنی نداشته باشند .

به اشتراک گذاشتن این فیلم ، اولین نگاه اجمالی به ارایه راهنمایی برای زنان باردار با کلاس‌های مختلف چاقی براساس شاخص توده بدنی ( BMI ) را فراهم می‌آورد و نشان می‌دهد که تا اواسط بارداری یا بعد از آن هیچ وزنی به دست نمی‌آورند . مطالعه انجام‌شده توسط جنیفر Hutcheon ، دکترای و همکارانش در بیمارستان مگی - Womens در پیتزبرگ ، PA ، اولین کسی است که ارزش‌های مرجع برای افزایش وزن در زنان با چاقی کلاس دوم و چاقی کلاس سوم را ارایه می‌دهد ( BMI ۴۰ ) . تحقیقات در موضوع چاقی در ماه مارس منتشر شده‌است .


گردآوری شواهد لازم افزایش اعتماد به نفس درک جلوگیری از بیماری ژنوم در موش جوان تشخیص به تاخیر افتاده بازیافت سلول معیوب


دکتر Hutcheon ، استادیار دپارتمان of & در دانشگاه بریتیش کلمبیا می‌گوید : " تحقیقات نشان می‌دهند که زنان باردار مبتلا به چاقی در خطر ابتلا به مشکلات بارداری هستند ، از جمله دیابت حاملگی ، فشار خون بالا، زایمان cesarean و زایمان پس از زایمان . این خطرات شناخته‌شده نیاز به نظارت دقیق وزن در دوران بارداری زنان با چاقی را تقویت می‌کنند ، که خطرات را کاهش می‌دهد و منجر به پیامدهای بهتر چاقی می‌شود . این مطالعه جدید داده‌هایی را ارایه می‌دهد که دارای پتانسیل برای کمک به توسعه ارزش‌های مرجع ملی برای حاملگی بهینه برای حاملگی در میان زنانی هستند که دارای طبقات بالاتر چاقی از جمله کلاس II و کلاس سوم هستند . علاوه بر این ، دانشمندان پیش از ایجاد راهنما یا اهداف در یک مقیاس ملی ، تحقیقات بیشتری را توصیه می‌کنند .

دکتر Hutcheon ادامه می‌دهد : " افزایش وزن در دوران بارداری برای پیامدهای مطلوب کلیدی است و این اولین باری است که ما شاهد درکی جامع از سطوح سلامت و سالم زنان با کلاس‌های مختلف چاقی در دوره بارداری هستیم " و آن‌ها را در رده وزنی بالای چاقی یا چاقی قرار دادیم که در یک بیمارستان بزرگ women's در پنسیلوانیا از ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۰ قرار داشت . همه زنان دوران بارداری و تحویل تمام‌وقت داشتند .

براساس یافته‌های آن‌ها , محققان به رهبری Hutcheon پیشنهاد می‌کنند که زنان با چاقی تا اواسط بارداری یا دیرتر , وزن خود را از دست ندهند و توصیه‌های خود را به وسیله چاقی ( BMI ) , چاقی کلاس II ( BMI 35 - 39.9 ) و چاقی کلاس سوم ( BMI ) کاهش دهند .

دکتر Sharon Herring ، یک متخصص در این زمینه که عضو جامعه چاقی و استادیار دانشگاه تمپل است ، می‌گوید : " این اطلاعات جدید اولین گام مهم در تعیین میزان افزایش وزن ( یا از دست دادن ) هستند که برای زنانی مناسب است که با استفاده از داده‌های چاقی به بارداری وارد می‌شوند . "


راهنمای مبتنی بر شواهد افزایش وزن زنان مسدود کردن سلول ایمنی پیش بینی واکنش دارو تربیت فرزند پسر از بدو تولد روانشناسی رنگها در کودکان


منبع:

https://www.sciencedaily.com/releases/2015/02/150224131152.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.