روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بیولوژی سرطان سینه

بر طبق تحقیقات , هنگامی که در مورد بیولوژی سرطان پستان و ناهمگونی شناخته می‌شود , درمان کننده سینه ( BCT ) ممکن است برای زنانی با مراحل اولیه , بیماری مثبت دهنده هورمونی , یک مزیت زنده زنده را به زنان ارائه کند .

اشتراک :

داستان کامل

طبق تحقیقاتی که از سوی مرکز سرطان سرطان اندرسون در تگزاس انجام شد ، هنگامی که عامل بیماری سرطان سینه و عدم تجانس شناخته می‌شود ، درمان کننده سینه ( BCT ) ممکن است برای زنانی با مراحل اولیه ، بیماری مثبت گیرنده هورمونی ، مزیت بقای بیشتری را به همراه داشته باشد .


پیشرفت های مداوم در درک احساس اجتناب از برقراری ارتباط کودکان اوتیسمی برداشتن ماستکتومی برنامه مراقبت جمعی یکپارچه امواج مکانیکی سلول های مغزی بررسی ملی درمان سرطان سینه


یافته‌های این مطالعه بر این باور سنتی غلبه می‌کند که دو روش درمان زنده ماندن برابر را ارایه می‌دهند و نیاز به بازدید مجدد برخی از استانداردهای عملکرد سرطان پستان در عصر مدرن را نشان می‌دهند .

این پژوهش در سمپوزیوم سرطان سینه ۲۰۱۴ توسط کاترین پارکر ، که قبلا ً در دانشگاه آلاباما واقع بود ، ارایه شد .

در دهه ۱۹۸۰ ، هر دو مطالعات بالینی تصادفی مبتنی بر آمریکا دریافتند که BCT ( BCT ) و mastectomy (mastectomy) زنانی را که مراحل اولیه سرطان پستان را به عنوان مزایای بقا در سرطان پستان ایفا می‌کنند، به زنان پیشنهاد کردند . با این حال ، این یافته‌ها از یک دوره زمانی که بسیار کمی در مورد بیولوژی سرطان سینه درک شد ، حاصل می‌شود .

Bedrosian ، نویسنده ارشد study's توضیح می‌دهد : " چهل سال پیش ، در مورد سرطان سینه سرطان سینه معروف بود - - مانند then ، اختلاف در حساسیت‌های رادیویی ، مقاومت رادیویی ، عود محلی و پتانسیل metastatic - - هیچ یک از آن‌ها در پیامدهای بقای بیمار برای زنانی که تحت عمل جراحی برداشتن سینه ( a ) قرار دارند ، گنجانده نشده است .

Bedrosian ادامه می‌دهد : " ما فکر می‌کردیم که ملاقات با موضوع of در مقابل mastectomy توسط زیست‌شناسی تومور مهم است . "

محققان فرض کردند که انتخاب جراحی بیماران اهمیت دارد و بقا را با زیست تومور در نظر می‌گیرد .

برای مطالعه گذشته‌نگر , پژوهش مبتنی بر جمعیت , محققان از پایگاه‌داده ملی سرطان ( NCDB ) , یک ثبت سراسری در کالج جراحان آمریکا , انجمن سرطان آمریکا و کمیسیون سرطان که حدود ۷۰ درصد موارد ابتلا به سرطان در کشور را ثبت می‌کنند , استفاده کردند . آن‌ها ۱۶,۶۴۶ زن را در سال ۲۰۰۴ - 2005 با مرحله اول بیماری که تحت عمل جراحی برداشتن سینه ( BCT ) , جراحی حفظ سینه و پس از شش هفته تشعشع ( BCT ) , یا جراحی حفظ سینه بدون اشعه ( BCS ) شناسایی شدند . Bedrosian اشاره می‌کند که این موضوع حائز اهمیت است که مطالعه تنها بر روی زنان با مرحله سوم متمرکز باشد تا گروه مطالعه را همگن نگاه دارد و به این دلیل که در این گروه معدود برای BCT فاقد صلاحیت هستند .

از آنجا که گیرنده استروژن ( ER ) و غیاب پروژسترون ( PR ) موجود بودند و وضعیت HER۲ وجود نداشت ، محققان تومور را به عنوان ER یا PR ها مثبت ( HR مثبت ) طبقه‌بندی کردند ، یا هر دو احساس منفی و PR ( HR منفی ) . بیماران با استفاده از امتیاز گرایش برای طیف وسیعی از متغیرها ، از جمله سن ، دریافت هورمون و / یا شیمی‌درمانی ، و همچنین نوع مرکز درمانی که بیماران در آن درمان و درمان می‌شدند ، تناسب داشتند .

از میان زنان 16,646 : 1,845 ( 11 درصد ) سی بی سی دریافت کردند ; ۱۱,۲۱۴ ( 67 درصد ) received و ۳,۸۵۷ ( 22 درصد ) تحت عمل جراحی برداشتن mastectomy قرار گرفتند . زنانی که مبتلا به سرطان سینه ( those ) و یا BCS ( BCS ) بودند - - بقای کلی پنج ساله به ترتیب ۹۶ درصد , 90 درصد و ۸۷ درصد بود . بعد از تطبیق با دیگر عوامل خطر , پژوهشگران بار دیگر یک فایده زنده ماندن را برای BCT در مقایسه با BCS و mastectomy (mastectomy) پیدا کردند . در یک گروه هماهنگ از بیماران ۱,۷۰۶ در هر بازو , محققان هنوز یک مزیت زنده ماندن را با BCT بر روی mastectomy در زیر مجموعه مثبت HR پیدا کردند اما نه در زیر مجموعه منفی منابع انسانی .


ارتباط مهاری بین نورون ها بیمماران با تومورهای بدخیم پستان محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم مشاوره روانشناسی مشاوره اختلالات جنسی



منبع

بررسی جامع ملی درمان سرطان پستان

اولین بررسی جامع ملی درمان نگهدارنده پستان نشان می‌دهد که طی چند سال گذشته میزان این روش درمانی برای سرطان سینه در مراحل اولیه با سرعتی ثابت افزایش‌یافته است . با این حال , این بررسی همچنین عوامل فردی مهمی را که بیماران به آن‌ها دسترسی دارند را برجسته می‌کند .

اشتراک :

داستان کامل

اولین بررسی جامع ملی درمان نگهدارنده پستان نشان می‌دهد که طی چند سال گذشته میزان این روش درمانی برای سرطان سینه در مراحل اولیه با سرعتی ثابت افزایش‌یافته است . با این حال , این بررسی همچنین عوامل فردی مهمی را که بیماران به آن‌ها دسترسی دارند را برجسته می‌کند . محققان در دانشگاه تگزاس md اندرسون کاهش نابرابری در ارتباط با سن , نوع تاسیسات درمان و منطقه جغرافیایی را نشان دادند , اما چندین عامل اجتماعی - اقتصادی - - بیمه , درآمد و فاصله سفر به مراکز درمان - را شناسایی کردند - به عنوان موانع کلیدی برای درمان .


چگونگی عملکرد مدارهای نورونی تاثیر مثبت تفریح بر بیماران اوتیسم تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال تابع پراکندگی نورونها تحریک شبکه سلولهای مغزی ارتباط مهاری بین نورون ها


محققان از پایگاه اطلاعات سرطان ملی برای بررسی انتخاب زنانی که دارای سرطان پستان مرحله t1 یا t2 بودند , استفاده کردند . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . ~~~ داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .

با این حال , نرخ‌های بهره - - نیز براساس جمعیت بیمار , شامل وضعیت بیمه و درآمد , و درمان متغیرهای تسهیلات , مانند نوع تاسیسات , موقعیت و فاصله سفر بیمار , متغیر است . یافته‌ها شامل :

* استفاده از آن در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ بیشتر از بیماران جوان‌تر بود ( p < 0.05 ) . نرخ تورم در بیماران فاقد بیمه در مقایسه با افراد دارای بیمه خصوصی ( 49 / 57 درصد ) و در میان زنان با کم‌ترین درآمد متوسط ( 49 / 57 درصد ) پایین‌تر بود . * برنامه‌های سرطان دانشگاهی ( 33 / 57 درصد ) , شمال شرق ( 49 / 57 درصد ) و زندگی کم‌تر از حدود 12 / 10 مایل از تاسیسات درمان ( حدود 10 / 57 درصد ) , در مقایسه با برنامه‌های سرطان جامعه ( 49 / 57 درصد ) , جنوب ( 49 / 57 درصد ) و در فاصله دورتر از یک مرکز درمانی قرار داشتند . * از همه مهم‌تر , افزایش استفاده از اینترنت در تمام گروه‌های سنی ( از 56 / 57 % تا 29 / 7 % ) در برنامه‌های سرطان در جامعه مشاهده شد . ( p < 0.05 ) . p ) .

" با نگاه به تصویر بزرگ , گام‌هایی برای کاهش نابرابری در استفاده از این درمان بسیار موثر برای زنان مبتلا به سرطان سینه اولیه برداشته شده‌است . اما علی‌رغم پیشرفت‌های چشمگیر در جامعه پزشکی , بسته‌های قابل‌توجهی از زنانی وجود دارند که این روش درمانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد . " مرکز سینه کانلی در md اندرسون . " موانع اجتماعی - اقتصادی بعید است بدون تغییر سیاست بهداشتی پاک شوند . "

با در نظر گرفتن این یافته‌ها , او افزود که نرخ‌های پایین ‌تری گلیسرید در میان زنانی که در دورترین نقاط دنیا زندگی می‌کنند ممکن است به توانایی یا تمایل بیماران برای سفر به درمان روزانه تابش , یک استاندارد پی‌گیری استاندارد نسبت داده شود . این امر همچنین ممکن است نرخ پایین ‌تری گلیسرید در جنوب را نیز در نظر بگیرد , جایی که زنان اغلب به طور نامتناسبی از مسافت‌های طولانی‌تر برای درمان استفاده می‌کنند . وضعیت درآمد و بیمه نیز نقش مهمی در انتخاب جراحی دارند , چرا که یک زن از خانواده کم‌درآمد ممکن است نتواند طول زمان مورد نیاز برای هفته‌های رادیوتراپی را بگیرد .



بیمماران با تومورهای بدخیم پستان محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند مشاوره نوجوانان اختلال خواب


منبع

ارتباط مهاری بین نورون ها

ارتباطات مهاری بین نورون‌ها به عنوان ترمز مغز عمل می‌کند و مانع از آن می‌شود که به اندازه هیجان‌زده شود . محققان فکر می‌کردند که ارتباطات بازدارنده کم‌تر از همتایان تحریکی آن‌ها است , زیرا پروتئین‌های نسبتا ً کمی در این ساختارها وجود دارند . اما یک مطالعه جدید آن فرضیه را تغییر داد و پروتئین‌های اتصالی را کشف کرد که هرگز برای سیناپس‌های مهاری ترسیم نشده‌اند . برخی از پروتئین‌ها پیش از این در اوتیسم , ناتوانی هوشی و صرع دخیل بوده‌اند .

اشتراک :

داستان کامل

یکی از دانشمندان به نام ادوارد گری نشان داد که بین نورونی که پیام‌های شیمیایی به آن‌ها فرستاده می‌شوند , سیناپس‌ها نامیده می‌شوند, دو نوع اصلی وجود دارند که محققان بعدا ً " تحریکی " و " مهاری " نامیده‌اند . "


نوسانات عصبی مغز عوامل موثر در آلزایمر ارتباط نواحی مغزی با رفتار ماستکتومی یا درمان نگهدارنده پستان نورون های تحریکی و مهاری بیمماران با تومورهای بدخیم پستان


سیناپس‌های مهاری به عنوان ترمزها در مغز عمل می‌کنند و مانع از بروز آن می‌شوند . محققان فکر می‌کردند که آن‌ها نسبت به همتایان بینا خود پیچیده ترند , زیرا تعداد کمی از پروتئین‌ها در این ساختارها وجود دارند . اما مطالعه جدیدی توسط دانشمندان دانشگاه دوک , منتشر شده توسط دانشمندان دانشگاه دوک , این فرضیه را تغییر داد , این فرضیه را تغییر داد و پروتئین‌ها را کشف کرد که هرگز تا سیناپس‌های مهاری مشخص نشده اند .

اسکات مک گری , بازرس ارشد این تحقیق , گفت : " به نظر می‌رسد که این پروتئین‌ها در طی سال‌ها ایمن بوده و ما معتقدیم که مطالعه ما کاملا ً ایمن است . " " و سنگ‌های زیادی وجود دارد . "

به طور خاص , برخی از این پروتئین‌ها پیش از این توسط مطالعات مرتبط با ژنوم به عنوان نقش در اوتیسم , ناتوانی هوشی و صرع دخیل بوده‌اند .

سیناپس‌ها هدف مشترک داروهایی هستند که برای درمان بیماری‌های مغزی به کار می‌روند , اما توسط مواد مخدر نیز تغییر می‌کنند . در مورد پروتئین‌هایی که به عنوان خوشه در سیناپس‌های مهاری شناخته شده‌اند , وجود دارند که نه تنها برای جلوگیری از حملات تشنجی که ممکن است موجب تشنج شوند , بلکه الگوهای ساختاری سیگنال‌های مغزی را تحریک کند .

او گفت : " سیناپس بازدارنده فقط به اندازه سیناپس برانگیزاننده مهم است , اما راه خوبی برای خالص‌سازی پروتئین‌ها وجود نداشت , بنابراین ما نمی‌دانستیم که چگونه کار می‌کند . "

مواد و روش‌ها : در این مطالعه توصیفی - تحلیلی , داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . سپس پروتئین‌های به‌دست‌آمده از بافت جداسازی و با استفاده از روش‌های شناخته‌شده برای شناسایی پروتئین‌ها شناسایی شدند .

او بعد از ظهر متوجه شد که این تکنیک پروتئین‌های جدید را از سیناپس بازدارنده بیرون می‌کشد " ما هر دو تقریبا ً از صندلی‌های خودمان بیرون افتادیم . " ما این لیست عظیم از این پروتئین‌های جالب را دیدیم که هیچ‌کس قبلا ً ندیده بود . "

دو پروتئین عملکرد شناخته‌شده‌ای نداشتند و بر خلاف سایر پروتئین‌ها , توالی‌های ژنی آن‌ها هیچ سرنخی نداشتند . محققان آن دو سیناپس را به طور مهاری رشد داده و سیناپس را مهار می‌کنند . کاهش سطح فیبرهای عصبی در نورون‌های منفرد باعث می‌شود که بافت مغز به اندازه هیجان‌زده شود و پیشنهاد می‌کند که پروتئین برای عملکرد طبیعی سیناپس‌های مهاری حیاتی است .

جالب‌تر اینکه مطالعات ژنتیک قبلی نشان داده که بسیاری از پروتئین‌ها منجر به شکل ارثی صرع می‌شوند . با این حال , نقش خاص پروتئین‌ها ناشناخته بود .

او گفت : " پیدا کردن آن‌ها در سیناپس بازدارنده واقعا ً بینش‌های مهمی به ما می‌دهد . " فرضیه این است که این جهش‌ها به توانایی نورون‌ها در مهار فعالیت آسیب می‌رسانند . این چیزیه که ما فعالانه مطالعه می‌کنیم . "


محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند ارتباط بین عصبانیت با تحقیر مشاوره زنان و خانواده مشاوره طلاق



منبع

بیمماران با تومورهای بدخیم پستان

بیماران با تومورهای بدخیم بزرگ‌تر پستان که قبل از جراحی سرطان پستان تحت شیمی‌درمانی قرار می‌گیرند , احتمال بیشتری دارند که یک عمل حفظ پستان را انتخاب کنند و از ماستکتومی صرف‌نظر کنند .

اشتراک :

داستان کامل

به گفته یک مطالعه جدید که به صورت آنلاین به عنوان " مقاله در مطبوعات " در مجله کالج جراحان آمریکا منتشر شده‌است , بیماران با تومورهای بدخیم بزرگ‌تر از پستان که پیش از جراحی سرطان پستان تحت شیمی‌درمانی قرار می‌گیرند , بیشتر تمایل به انتخاب یک عمل حفظ پستان دارند . این مطالعه در یک نسخه چاپی از مجله منتشر خواهد شد .


مدل محاسباتی مدار عصبی مغز پلاسیبیلیتی زیستی بخش اورژانس مرتبط با الکل سنجش اطلاعات هیجانی اوتیسم مکانیزم عمل آنزیم محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم


محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ییل و مرکز سرطان جامع دانشگاه ییل , بهشت جدید , کن . همچنین مشخص شد که میزان شیمی‌درمانی قبل از عملیات سینه , که به عنوان درمان با مشکل شناخته شده‌است , طی دوره پنج ساله , احتمالا ً به این دلیل افزایش‌یافته است که fda داروهای شیمی‌درمانی بهتری را تصویب کرده‌است .

food sci . این مطالعه " بسیار هیجان‌انگیز " است . این یکی از بزرگ‌ترین مطالعات در زمینه استفاده از شیمی‌درمانی قبل از درمان سرطان سینه است .

او گفت : " ما داده‌های منتشر شده از آزمایش‌ها کلینیکی را مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد شیمی‌درمانی هر چه بیشتر منجر به افزایش نرخ تورم می‌شود , اما این واقعا ً یکی از اولین مطالعات با استفاده از یک پایگاه‌داده بزرگ ملی است که منعکس‌کننده چیزی است که در محیط بیمارستان جامعه وجود دارد . " در طی یک عمل جراحی فقط تومور و بافت اطراف برداشته می‌شوند و باقی بافت پستان دست‌نخورده باقی می‌ماند . )

محققان داده‌های پایگاه اطلاعات سرطان ملی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . این گزارش حدود ۷۰ درصد از موارد ابتلا به سرطان در ایالات‌متحده را از طریق برنامه‌های مربوط به سرطان در ایالات‌متحده ثبت می‌کند .

روش بررسی: این مطالعه کارآزمایی بالینی بر روی ۶۰ زن مبتلا به سرطان پستان که تحت عمل جراحی و شیمی‌درمانی قرار گرفته بودند , انجام شد . نیمی از این گروه در ۶ بیمار تحت شیمی‌درمانی قرار گرفتند .

این مطالعه به بررسی بقای کلی در میان زنانی که تحت شیمی‌درمانی قبل از جراحی قرار دارند , نپرداخته است , که پیش از این, کارآزمایی‌های کوچک , تفاوتی با شیمی‌درمانی نداشتند . با این حال , این آزمایش نشان داد که این آزمایش‌ها نشان داده‌اند : میزان بالای حفظ پستان در بیماران مبتلا به تومورهای بزرگ‌تر برای کسانی که ابتدا شیمی‌درمانی کرده‌اند . این مطالعه بر روی ۶۰ نفر از زنان مبتلا به شیمی‌درمانی انجام شد .

" یک چیز جالب که ما در طول زمان مشاهده کردیم این بود که درصد زنانی که درمان با این مشکل را دریافت می‌کردند , افزایش پیدا کرد , و در سال اول به یک نفر در هفت زن رسید . "

زنان با تومورهای بزرگ پستان بیشتر در اواخر دوره محاکمه بودند تا به دنبال شیمی‌درمانی و پستان برداشتن پستان بودند . او گفت : " آن‌هایی که شیمی‌درمانی یا شیمی‌درمانی را دریافت کرده‌اند , 90 درصد بیشتر از سه سانتی متر ( حدود اینچ قطر ) دارند که منجر به افزایش میزان حفظ پستان می‌شود . " به عبارت دیگر , این افراد قادر به جلوگیری از ماستکتومی شده بودند . نویسندگان این مطالعه اشاره کردند : " این برای تومورها به بزرگی ۴ تا ۸ سانتی متر و یا در حدود سه اینچ قطر واقعی بود .


تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند ارتباط بین عصبانیت با تحقیر غافلگیری خشم و انزجار مشاوره جوانان مشاوره خیانت


منبع

محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم

تحقیقات جدید محدودیت‌های پیش از اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) را در تشخیص احساسات صورت با استفاده از پنج احساس متمایز صورت در صورت‌های آشنا و آشنا بررسی می‌کند تا تاثیر آشنایی در کودکان با و بدون ASD را تست کند. یافته‌ها هیچ تفاوتی در دو گروه از کودکان نشان نمی‌دهند و نشان می‌دهند که کودکان مبتلا به ASD به احساسات mother's خود حساس هستند ، که ممکن است پتانسیل بیشتری برای یادگیری و معاشرت با افرادی که آن‌ها را می‌شناسند و نه با غریبه‌ها ، نشان دهند .

اشتراک :

داستان کامل

توانایی خواندن حالات چهره ، کلید تفسیر نشانه‌های اجتماعی مهم در طول یک مکالمه است . برای کودکان مبتلا به اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) که معمولا ً نقص‌هایی در تعاملات اجتماعی را نشان می‌دهند ، تشخیص احساسات در دیگران به ویژه چالش برانگیز است . هم چنین آن‌ها با عدم علاقه به آغاز مکالمه و ارتباط چشمی غیرمعمول مزاحم می‌شوند .


افزایش ضربان قلب با چاقی نورون های اکسیتاتوری صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم شایع ترین اختلال قلب یک دروغ است! درک مغز از چین و چروک چشم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم


اگر چه مطالعات قبلی توانایی تشخیص احساسات صورت در کودکان و بزرگسالان مبتلا به ASD را ارزیابی کرده‌اند ، نتایج به طرز شگفت آوری متناقض است . علاوه بر این، مطالعات در مورد کودکان مبتلا به ASD معمولا ً تنها با استفاده از تصاویر نا آشنا ، با دو نوع حالت " خنثی " و " عاطفی " ، و با دامنه گسترده ، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند .

برای پرداختن به این محدودیت‌ها ، محققان از اقیانوس اطلس فلوریدا ، چارلز ای . دانشکده علوم Schmidt مطالعه‌ای در مورد کودکان با و بدون ASD ، سن ۴ تا ۸ سالگی ، با استفاده از پنج احساس مجزا صورت ، شاد ، غمگین ، عصبانیت ، ترس ، و خنثی انجام داد که به عنوان یک کنترل عمل کرد . آن‌ها از وظایف بازشناسی احساسات صورت استفاده کردند که هم چهره‌های آشنا و هم آشنا را نشان می‌دادند . آن‌ها می‌خواستند بدانند که چگونه آشنایی در این دو گروه از کودکان با استفاده از یک محرک همیشگی آشنا - - مادران آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

محققان همچنین بررسی کردند که چگونه کودکان عملکرد بالا با ASD از توانایی خود در تشخیص حالات چهره مثبت و منفی متفاوت هستند . شواهد نشان می‌دهند که کودکان مبتلا به ASD در مقایسه با حالات مثبت مثل شادی و هیجان ، زمان بیشتری برای تشخیص چهره منفی صورت خود دارند .

نتایج این مطالعه که در نشریه روان‌پزشکی کودک & رشد انسان منتشر شد ، شواهدی ارائه می‌کند که نشان می‌دهند کودکان بدون ASD در تشخیص حالات احساسی چهره ناآشنا نسبت به کودکان مبتلا به ASD مهارت بیشتری دارند ، به ویژه برای احساسات منفی مانند ترس و ناراحتی .

به طور شگفت‌انگیز ، محققان دریافتند که کودکان مبتلا به ASD دارای عملکرد بالا ، مهارت‌های پردازش هیجانی را هنگام مشاهده صورت‌های mother's ماهر و ماهر دارند . آن‌ها فقط با احساسات و احساسات mother's خود به عنوان کودک بدون ASD " هماهنگ " هستند . دو گروه از کودکان در تشخیص چهره‌های آشنا تفاوتی نداشتند .

" نتیجه این که دو گروه از کودکان در توانایی خود برای تشخیص عبارات آشنا تفاوتی ندارند ، بسیار خردمندانه است . دکتر Nathaniel A می‌گوید : "مطالعات عصبی قبلی و پی‌گیری ردیابی به این امکان اشاره کرده‌اند ، اما به ندرت در سطح آگاه از آزمون گزارش خود نشان داده می‌شود " . مطالعات گسترده در مقیاس بزرگ باید در صورتی بررسی شود که این اثر همچنین مربوط به اصطلاحاتی از افراد آشنای جدید مانند پدران ، خواهران و classmates باشد ."



کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند ارتباط بین عصبانیت با تحقیر غافلگیری خشم و انزجار ظهور ضربان غیرعادی معیار های ازدواج مشاوره تلفنی


منبع