روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

ارتباط مهاری بین نورون ها

ارتباطات مهاری بین نورون‌ها به عنوان ترمز مغز عمل می‌کند و مانع از آن می‌شود که به اندازه هیجان‌زده شود . محققان فکر می‌کردند که ارتباطات بازدارنده کم‌تر از همتایان تحریکی آن‌ها است , زیرا پروتئین‌های نسبتا ً کمی در این ساختارها وجود دارند . اما یک مطالعه جدید آن فرضیه را تغییر داد و پروتئین‌های اتصالی را کشف کرد که هرگز برای سیناپس‌های مهاری ترسیم نشده‌اند . برخی از پروتئین‌ها پیش از این در اوتیسم , ناتوانی هوشی و صرع دخیل بوده‌اند .

اشتراک :

داستان کامل

یکی از دانشمندان به نام ادوارد گری نشان داد که بین نورونی که پیام‌های شیمیایی به آن‌ها فرستاده می‌شوند , سیناپس‌ها نامیده می‌شوند, دو نوع اصلی وجود دارند که محققان بعدا ً " تحریکی " و " مهاری " نامیده‌اند . "


نوسانات عصبی مغز عوامل موثر در آلزایمر ارتباط نواحی مغزی با رفتار ماستکتومی یا درمان نگهدارنده پستان نورون های تحریکی و مهاری بیمماران با تومورهای بدخیم پستان


سیناپس‌های مهاری به عنوان ترمزها در مغز عمل می‌کنند و مانع از بروز آن می‌شوند . محققان فکر می‌کردند که آن‌ها نسبت به همتایان بینا خود پیچیده ترند , زیرا تعداد کمی از پروتئین‌ها در این ساختارها وجود دارند . اما مطالعه جدیدی توسط دانشمندان دانشگاه دوک , منتشر شده توسط دانشمندان دانشگاه دوک , این فرضیه را تغییر داد , این فرضیه را تغییر داد و پروتئین‌ها را کشف کرد که هرگز تا سیناپس‌های مهاری مشخص نشده اند .

اسکات مک گری , بازرس ارشد این تحقیق , گفت : " به نظر می‌رسد که این پروتئین‌ها در طی سال‌ها ایمن بوده و ما معتقدیم که مطالعه ما کاملا ً ایمن است . " " و سنگ‌های زیادی وجود دارد . "

به طور خاص , برخی از این پروتئین‌ها پیش از این توسط مطالعات مرتبط با ژنوم به عنوان نقش در اوتیسم , ناتوانی هوشی و صرع دخیل بوده‌اند .

سیناپس‌ها هدف مشترک داروهایی هستند که برای درمان بیماری‌های مغزی به کار می‌روند , اما توسط مواد مخدر نیز تغییر می‌کنند . در مورد پروتئین‌هایی که به عنوان خوشه در سیناپس‌های مهاری شناخته شده‌اند , وجود دارند که نه تنها برای جلوگیری از حملات تشنجی که ممکن است موجب تشنج شوند , بلکه الگوهای ساختاری سیگنال‌های مغزی را تحریک کند .

او گفت : " سیناپس بازدارنده فقط به اندازه سیناپس برانگیزاننده مهم است , اما راه خوبی برای خالص‌سازی پروتئین‌ها وجود نداشت , بنابراین ما نمی‌دانستیم که چگونه کار می‌کند . "

مواد و روش‌ها : در این مطالعه توصیفی - تحلیلی , داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . سپس پروتئین‌های به‌دست‌آمده از بافت جداسازی و با استفاده از روش‌های شناخته‌شده برای شناسایی پروتئین‌ها شناسایی شدند .

او بعد از ظهر متوجه شد که این تکنیک پروتئین‌های جدید را از سیناپس بازدارنده بیرون می‌کشد " ما هر دو تقریبا ً از صندلی‌های خودمان بیرون افتادیم . " ما این لیست عظیم از این پروتئین‌های جالب را دیدیم که هیچ‌کس قبلا ً ندیده بود . "

دو پروتئین عملکرد شناخته‌شده‌ای نداشتند و بر خلاف سایر پروتئین‌ها , توالی‌های ژنی آن‌ها هیچ سرنخی نداشتند . محققان آن دو سیناپس را به طور مهاری رشد داده و سیناپس را مهار می‌کنند . کاهش سطح فیبرهای عصبی در نورون‌های منفرد باعث می‌شود که بافت مغز به اندازه هیجان‌زده شود و پیشنهاد می‌کند که پروتئین برای عملکرد طبیعی سیناپس‌های مهاری حیاتی است .

جالب‌تر اینکه مطالعات ژنتیک قبلی نشان داده که بسیاری از پروتئین‌ها منجر به شکل ارثی صرع می‌شوند . با این حال , نقش خاص پروتئین‌ها ناشناخته بود .

او گفت : " پیدا کردن آن‌ها در سیناپس بازدارنده واقعا ً بینش‌های مهمی به ما می‌دهد . " فرضیه این است که این جهش‌ها به توانایی نورون‌ها در مهار فعالیت آسیب می‌رسانند . این چیزیه که ما فعالانه مطالعه می‌کنیم . "


محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند ارتباط بین عصبانیت با تحقیر مشاوره زنان و خانواده مشاوره طلاق



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.