روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم

افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ( asd ) اغلب در تشخیص و تفسیر اینکه حالات چهره چگونه احساسات مختلفی را منتقل می‌کنند دچار مشکل می‌شوند . این می‌تواند برای یک فرد با asd برای هدایت موفقیت‌آمیز موقعیت‌های اجتماعی و همدردی با دیگران دشوار باشد .

اشتراک :

داستان کامل

افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ( asd ) اغلب در تشخیص و تفسیر اینکه چگونه حالات چهره احساسات مختلفی را منتقل می‌کنند , دچار مشکل می‌شوند . این می‌تواند برای یک فرد با asd برای هدایت موفقیت‌آمیز موقعیت‌های اجتماعی و همدردی با دیگران دشوار باشد .

مطالعه‌ای به رهبری محققان در بیمارستان کودکان لس‌آنجلس و دانشگاه کلمبیا از تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fmri ) برای مطالعه فعالیت عصبی نواحی مختلف مغز در شرکت کنندگان asd , در مقایسه با شرکت کنندگان در حال توسعه , در هنگام مشاهده احساسات صورت استفاده کرد .


محدودیت نورون ها در چشم پارامترهای یک کد عصبی بدن تفاوت های نژادی در گزارش بیماری اکسی توکسین و تسهیل درک عواطف درمان اختلالات روانی کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند


محققان دریافتند که در حالی که واکنش رفتاری به محرک‌ها در میان گروه‌ها قابل قیاس است , فعالیت عصبی متناظر بین گروه‌های asd و td به شدت متفاوت است .

بردلی س . پترسون , مدیر موسسه ذهن در حال توسعه در بیمارستان کودکان لس‌آنجلس . نتایج به صورت آنلاین از قبل منتشر شده‌است .

در حالی که اجماعی کلی وجود دارد که افراد مبتلا به asd در شیوه پردازش صورت‌های انسانی و عبارات احساسی غیر معمول هستند , محققان بر سر سازوکارهای رفتاری و رفتاری زیربنایی که این تفاوت‌ها را تعیین می‌کنند موافق نیستند .

برای نگاه عینی بیشتر به این که چگونه شرکت کنندگان در هر دو گروه به طیف گسترده‌ای از چهره‌های هیجانی پاسخ دادند , این مطالعه برای اندازه‌گیری دو سیستم عصبی به نام ظرفیت و انگیختگی مورد استفاده قرار گرفت که زمینه‌ساز تمامی تجربیات احساسی بود . ظرفیت به درجه‌ای که یک احساس خوشایند یا ناخوشایند , مثبت یا منفی است اشاره می‌کند . انگیختگی " در این مدل نشان‌دهنده درجه‌ای است که یک احساس با سود بالا یا پایین مرتبط است .

برای مثال , پاسخ " شاد " ممکن است ناشی از فعال‌سازی نسبتا ً شدید سیستم عصبی مرتبط با ظرفیت مثبت و فعال‌سازی متوسط سیستم عصبی مرتبط با برانگیختگی مثبت باشد . سایر حالات احساسی در درجه فعال‌سازی این ظرفیت و برانگیختگی تفاوت دارند .

پترسون , مدیر بخش روان‌پزشکی کودک و بزرگ‌سال در دانشکده پزشکی کک , گفت : " ما معتقدیم که این اولین مطالعه برای بررسی تفاوت فعالیت عصبی در نواحی مغزی است که ظرفیت یا برانگیختگی بین افراد در حال توسعه یا آن‌هایی که asd دارند را بررسی می‌کند . "

برای پاسخ به این سوال , محققان به افراد مبتلا به asd وارد شدند . هر شرکت‌کننده طیف وسیعی از احساسات صورت را برای ارزیابی این دو جنبه از تجربه احساسی , براساس پاسخ‌های آن‌ها , هر دو ظرفیت ( احساس خوشایند یا ناخوشایند ) نشان دادند . ) و برانگیختگی ( درجه علاقه یا توجه ) .

سپس پاسخ‌ها به طور جداگانه با فعالیت عصبی مرتبط بودند تا سیستم‌های مربوط به ظرفیت و برانگیختگی را شناسایی کنند. در حالی که ظرفیت به طور قابل‌توجهی بین دو گروه مشابه بود , فعالیت عصبی مربوطه برای برانگیختگی به طور برجسته متفاوت بود .


ارتباط بین عصبانیت با تحقیر غافلگیری خشم و انزجار ظهور ضربان غیرعادی سیستم رادیوانفجاری برای درمان تومور خواستگاری مشاوره قبل از ازدواج


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.