روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

افزایش وزن زنان

افزایش وزن women's جوان به کم‌تر از ۸۰۰ گرم در سال می‌تواند به جلوگیری از پیشرفت از وزن سالم به اضافه‌وزن و تاریخ چاقی کمک کند : تحقیقات جدید نشان می‌دهد که میزان افزایش وزن توسط زنان زمانی ایجاد می‌شود که ۱۸ تا ۲۳ سال سن دارند . اندازه‌گیری میزان افزایش وزن در این سن می‌تواند زنانی را تشخیص دهد که در سن ۴۰ سالگی اضافه‌وزن دارند و یا چاق می‌شوند . علاوه بر این، زنانی که از هم جدا شده‌اند، از هم جدا شده‌اند و یا بیوه شده‌اند، و آن‌هایی که در روز ۱۰ روز سیگار می‌کشند در معرض خطر چاقی یا چاقی قرار دارند .


سلول های ماکروفاژ تعریف خرید به دوستان مدرسه چند نژادی تحقیق به صورت آنلاین ترمیم ضربه مغزی مسدود کردن سلول ایمنی


اشتراک کامل: تحقیقات جدید در این مقاله در کنگره اروپا در مورد چاقی ( اکو ) در پورتو ، پرتغال ( ۲۰ تا ۲۰ مه ) نشان می‌دهد که میزان افزایش وزن در زمانی ایجاد می‌شود که زنان ۱۸ تا ۲۳ ساله هستند . اندازه‌گیری میزان افزایش وزن در این سن می‌تواند زنانی را تشخیص دهد که در سن ۴۰ سالگی اضافه‌وزن دارند و یا چاق می‌شوند . علاوه بر این، زنانی که از هم جدا شده‌اند، از هم جدا شده‌اند و یا بیوه شده‌اند، و آن‌هایی که در روز ۱۰ روز سیگار می‌کشند در معرض خطر چاقی یا چاقی قرار دارند . این مطالعه توسط پروفسور وندی براون ، مدرسه علوم انسانی و تغذیه ، دانشگاه کویینزلند ، Brisbane ، QLD ، استرالیا و همکارانش صورت‌گرفته است.

چاقی از وزن سالم به اضافه‌وزن یا چاقی با مشکلات سلامتی متعدد در زنان بالغ جوان در ارتباط است . هدف این مطالعه بررسی شاخص توده بدنی ( BMI ) در طول ۱۶ سال در زنانی بود که BMI سالمی داشتند و میزان تغییرات وزن در ارتباط با نگهداری و / یا تغییر در BMI را محاسبه کرده و عوامل تعیین‌کننده این تغییرات را در زنان ۱۸ - ۱۸ سال در سال ۲۰۰۰ بررسی کنند .

این مطالعه شامل ۴۸۸۱ زن با BMI سالم در سطح پایه بود که پس از آن یک وزن سالم باقی ماند و یا در سن ۱۶ سال بعدی اضافه‌وزن یا اضافه‌وزن پیدا کرد . این زنان بر رفتارها ، قد ، سلامت و رفتارهای بهداشتی در شش نظرسنجی از مطالعات طولی استرالیا در رابطه با سلامت Women's بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۲ گزارش دادند . Associations بین sociodemographic و تعیین‌کننده‌های رفتاری نگهداری و نگهداری BMI با استفاده از مدل‌سازی کامپیوتری برآورد شدند .

داده‌ها ۵۹.۴ درصد در گروه BMI سالم باقی ماندند ، ۲۹.۰ درصد به اضافه‌وزن و ۱۱.۶ درصد تبدیل شدند . نرخ میانگین سود وزنی برابر با ۰.۱۹ کیلوگرم / سال ( برای آن‌هایی که وزن سالم داشتند ) ، ۰.۸۴ کیلوگرم / سال ( برای آن‌هایی که اضافه‌وزن داشتند ) و ۱.۷۴ کیلوگرم / سال ( برای آن‌هایی که چاق شدند ) .

در مدل‌های تنظیم‌شده ، آموزش عالی زنان ۵۰ درصد بیشتر از زنان غیر فعال باقی می‌ماند ؛ و آن زنانی که در هر روز به دو نوشیدنی الکلی استاندارد می‌نوشیدند ، ۲۵ درصد بیشتر از کسانی بودند که هرگز یا به ندرت می‌نوشیدند .

این اطلاعات همچنین نشان داد که زنانی که از جدایی ( جدایی , طلاق یا بیوه بودن) جدا بودند , 23 درصد کم‌تر از کسانی بودند که برای حفظ وزن سالم می‌ماندند .

نویسندگان نتیجه می‌گیرند : " به نظر می‌رسد که مسیر افزایش وزن در اوایل بزرگسالی در سنین پایین ایجاد شود و با نرخ‌های نسبتا ً ثابت و نسبتا ً ثابت افزایش وزن در این مرحله از زندگی مشخص می‌شوند . زنان با BMI سالم ، اما با بالاتر از نرخ‌های بهینه افزایش وزن در سنین ۲۰ سالگی ( بیش از ۲۰۰ گرم در سال ) را می‌توان از سوی متخصصان بهداشتی برای کمک به جلوگیری از افزایش وزن شناسایی کرد و در نتیجه به رشد روند پیشرفت به اضافه‌وزن و چاقی در جمعیت کمک کرد . زنانی که از هم جدا شده‌اند، طلاق‌گرفته اند یا بیوه شده‌اند ، و سیگاری‌ها می‌توانند یک گروه هدف اولویت برای مداخله زود هنگام برای جلوگیری از افزایش وزن باشند ."



پیش بینی واکنش دارو درتلره درمان بنیاد علمی ایرلند دستگاه گوارش مادر تربیت کودک 2 ساله دختر و پسر اهمیت و فلسفه ازدواج در اسلام



منبع:

https://www.sciencedaily.com/releases/2017/05/170518220959.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.