روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بنیاد علمی ایرلند

کشف پروتیین جدید در مبارزه علیه تاریخ دیابت : ۹ ژانویه ۲۰۱۵ منبع : بنیاد علمی بنیاد علمی ایرلند ( SFI ) : دانشمندان پروتئینی را در بدن شناسایی کرده‌اند که ممکن است دارای پتانسیل برای جلوگیری از توسعه دیابت ناشی از چاقی باشد . دیابت یکی از سریع‌ترین epidemics در حال رشد است . چاقی یک محرک اصلی دیابت نوع ۲ است با این فرض که چربی اضافی شکم باعث ایجاد سلول‌های چربی می‌شود تا یک ماده شیمیایی ضد التهاب را آزاد کند که می‌تواند بدن را نسبت به انسولین حساس کند و توانایی سلول‌های مسئول انسولین را برای تحقق عملکرد خود مختل کند .


مطالعه پژوهشی یک عمده فروشندگاه مخدر بیماری روانی ها دوره محکومیت زندان استرس سخت تر دستگاه گوارش مادر


اشتراک کامل دانشمندان دانشگاه Maynooth پروتئینی را در بدن شناسایی کرده‌اند که ممکن است دارای پتانسیل برای جلوگیری از توسعه دیابت ناشی از چاقی باشد .

دیابت یکی از سریع‌ترین همه‌گیری است که در حال رشد است و در آن حدود ۲۲۵۰۰۰ نفر در ایرلند به تنهایی از این بیماری رنج می‌برند . چاقی یک محرک اصلی دیابت نوع ۲ است با این فرض که چربی اضافی شکم باعث ایجاد سلول‌های چربی می‌شود تا یک ماده شیمیایی ضد التهاب را آزاد کند که می‌تواند بدن را نسبت به انسولین حساس کند و توانایی سلول‌های مسئول انسولین را برای تحقق عملکرد خود مختل کند .

این به عنوان مقاومت انسولین ، عامل اصلی دیابت نوع ۲ شناخته می‌شود . تیم تحقیقاتی دانشگاه Maynooth به رهبری پل Moynagh ، پروفسور Immunology ، پروتئینی را در بدن به نام " Pellino۳ " کشف کرده‌است که ممکن است التهاب ناشی از چاقی را مسدود کرده و در نتیجه از مقاومت انسولین و دیابت جلوگیری کند.

طبق این تحقیق ، همبستگی مستقیمی میان سطوح Pellino۳ و سطوح بافت چربی شکم در افراد وجود دارد و Pellino۳ یافته‌است که در میان افراد چاق بسیار کم و در میان افراد لاغر بسیار پایین است .

در بافت چربی بدن انسان ( چربی ) افراد لاغر , مقادیر of بالا هستند , اما در بافت چربی از افراد چاق , سطح of کاهش می‌یابد . سطوح پایین‌تر Pellino3 با تولید یک پروتیین که به شدت با التهابی به نام IL - ۱ گفته می‌شود مرتبط هستند که باعث التهاب و درنهایت دیابت می‌شود .

پروفسور Moynagh ادامه داد : " پس از تقریبا ً سه سال تحقیق ، ما یک مکانیزم تنظیمی جدید برای کنترل دیابت ناشی از رژیم را با برجسته کردن نقش حیاتی برای مقابله با بیماری‌هایی مثل دیابت نوع ۲ شناسایی کردیم " . یافته‌های این تحقیق در نشریه ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ مجله علمی Immunity ، ژورنال فشار سلولی که در انتشار تحقیقات تاثیر بالا در عملکرد سیستم ایمنی تخصص دارد ، قرار دارند .

دکتر یانگ جیانگ ، PhD ، که تحلیل داده‌ها را رهبری می‌کرد ، گفت : " اخبار خوب این است که والدینی که از نظر مالی تلاش می‌کنند ، هنوز راه‌هایی برای داشتن انواع تعاملات با فرزندانشان دارند که به آن‌ها کمک می‌کند از نظر عاطفی و عاطفی ، علی‌رغم بسیاری از عوامل استرس زا خارجی که برای جلب توجه خود رقابت می‌کنند ، رابطه داشته باشند . "




شناسایی کیفیت زندگی کاهش بیماران دوره زمزمه شیزوفرنی یافته های جدید صرع تربیت کودکان لجباز و نحوه رفتار با آنها آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟



منبع:
https://www.sciencedaily.com/releases/2015/01/150109101007.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.