روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بازیافت سلول معیوب

یک محقق که با دیابت نوع ۱ زندگی می‌کند می‌گوید : جهش ژنتیکی برای نوع ۱ دیابت نوع ۱ ناشی از تاریخ بازیافت سلول معیوب است : یک جهش ژنی مجموعه‌ای از سلول‌های بتا ناسالم را جدا می‌کند که دیگر قادر به تولید انسولین مورد نیاز برای کنترل قند خون نیستند . از دست دادن عملکرد سلول بتا می‌تواند ناشی از عیب in باشد که یک ژن مسئول خلاص شدن از میتوکندری پیر ، قدرت سلول‌ها و ساخت اتاق برای افراد تازه است . میتوکندری سالم برای اجازه دادن به سلول‌های بتا برای تولید انسولین و کنترل سطح قند خون حیاتی است .


تحلیل ادبیات مغزی اختلال اضطراب اجتماعی مرکز پزشکی دانشگاه بوستون تکنیک ویرایش ژن تکثیر عضلانی دوشن راهنمای مبتنی بر شواهد


در این میان ، محققان در برخورد با چالش مدرن تحقیقات دیابت یک ژن را شناسایی کرده‌اند که باور دارند توانایی سلول‌های بتا را برای تولید انسولین ناشی از دیابت نوع ۱ مختل می‌کنند .

از دست دادن عملکرد سلول بتا می‌تواند ناشی از عیب in باشد که یک ژن مسئول خلاص شدن از میتوکندری پیر ، قدرت سلول‌ها و ساخت اتاق برای افراد تازه است . میتوکندری سالم برای اجازه دادن به سلول‌های بتا برای تولید انسولین و کنترل سطح قند خون حیاتی است .

در مورد روش‌هایی که در آن بسیاری از ژن‌های دیابت کار می‌کنند شناخته شده‌است ، اما مطالعه‌ای که در سلول مجله منتشر شد ، بر مولفه ریسک ژنتیکی نوع ۱ دیابت و رویکرد جدیدی برای حفظ سلول‌های بتا را روشن می‌سازد .

دکتر اسکات Soleimanpour نویسنده پیشتاز در مرکز تحقیقات دیابت Michigan's می‌گوید : " نگهداری سلول‌های بتا اولین اولویت در مراقبت‌های دیابت است . این مسیر جدید به ما امکان می‌دهد تا درمان‌های پزشکی را در نگهداری میتوکندری سالم در سلول بتا برای درمان یا جلوگیری از دیابت نوع ۲ متمرکز کنیم ."

He's شغلی در زمینه دیابت ، از جمله کمک‌هزینه تحصیلی در مدرسه پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا ، جایی که کار آزمایشگاه او برای درک Clec۱۶a آغاز شد ، انجام داد .

دیابت نوع ۱ نوعی دیابت است که معمولا ً به کودکان و بزرگسالان جوان آسیب می‌رساند . It's کم‌تر از دیابت نوع ۲ است که با سن و چاقی بیشتر مرتبط است .

دیابت در زمانی تشخیص داده می‌شود که بدن دارای سطح بالایی از گلوکز یا قند خون است . It's معتقد است که در دیابت نوع ۱ ، سیستم ایمنی body's سلول‌های لوزالمعده مسئول تولید انسولین را از بین می‌برد ، هورمونی که بدن به تبدیل غذا به انرژی نیاز دارد .

اما این مدل ممکن است پس از مطالعه جهش‌های Clec۱۶a در هر دو سلول‌های بتای انسان و هم در حال تغییر باشد .

Soleimanpour ، استادیار U - M در پزشکی ، می‌گوید : " دانشمندان در حال شروع به درک اهمیت سلول‌های بتا در درک علت دیابت نوع ۱ هستند .

متاستاز شوند : " من در قدردانی از همه متخصصانی که در زمینه آزمایش ژنومی و درمان هدفمند کار می‌کنند ، زندگی می‌کنم . من از زمان رفتن به یک مامور هدف که به طور خاص جهش ژنتیکی من را مورد خطاب قرار می‌دهد ، امید ، انرژی و اشتیاق برای زندگی را احساس می‌کنم . در دوره پزشکی دقیق ، این رهنمود توصیه‌هایی برای پزشکان ، oncologists ها ، و دیگر متخصصان بهداشتی سرطان در زمینه توصیه‌های هنری اخیر برای آزمایش مولکولی سرطان ریه ارایه می‌دهد .



افزایش وزن زنان مسدود کردن سلول ایمنی پیش بینی واکنش دارو درتلره درمان تربیت فرزند دختر از بدو تولد مراسم ازدواج فامیلی به چه صورت است ؟


منبع:

https://www.sciencedaily.com/releases/2014/06/140619124909.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.