روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

مسدود کردن سلول ایمنی

مسدود کردن سلول ایمنی نوع جدیدی از دیابت مرتبط با سن را مورد بررسی قرار می‌دهد : ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۵ : موسسه Salk : دیابت در سالمندان ، حیوانات لاغر علت متفاوتی دارد - - و درمان بالقوه - از دیابت نوع ۲ مربوط به چاقی ، تحقیقات جدید . دیابت به طور سنتی در نوع نادر ۱ دسته‌بندی شده‌است ، که اغلب در دوران کودکی رخ می‌دهد زمانی که پانکراس تولید انسولین را متوقف می‌کند ؛ و نوع ۲ ، که با شکست body's برای واکنش به انسولین مشخص می‌شود و اغلب نسبت به اضافه‌وزن بودن نسبت داده می‌شود . هر دو شکل بیماری منجر به سطح قند خون بالا می‌شوند . نوع سوم دیابت منجر به تقلید Alzheimer's می‌شود .


قطع کردن گیرنده آثار محبت آمیز اختلال روانی نوجوانان روش ویرایش ژن دیابت نوع1 پیش بینی واکنش دارو


اشتراک کامل : دیابت اغلب نتیجه چاقی و رژیم غذایی ضعیف است ، اما برای برخی افراد مسن‌تر این بیماری ممکن است به سادگی نتیجه پیری باشد . تحقیقات جدید دریافته اند که دیابت - - یا مقاومت انسولین - - در موش‌های مسن ، موش‌های لاغر دارای سلول‌های خونی متفاوتی نسبت به دیابت هستند که ناشی از افزایش وزن هستند ( نوع ۲ ) . و این یافته‌ها به سمت یک درمان احتمالی برای آنچه که دانشمندان برجسته ، رونالد اوانز و شما ژنگ هم اکنون به نوعی دیابت نوع جدیدی می‌نامند اشاره می‌کنند ( نوع ۴ ) .

ایوانز ، مدیر آزمایشگاه Expression ژن و نویسنده ارشد این مقاله جدید که در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۵ در طبیعت منتشر شد می‌گوید : " بسیاری از دیابت در افراد مسن تشخیص داده نمی‌شوند چون دیابت نه تنها منجر به درمان داروها می‌شود بلکه برای به رسمیت شناختن دیابت نوع ۴ به عنوان یک بیماری متمایز است " . اما در افراد مبتلا به دیابت چرخه شکسته می‌شود : یا انسولین در پاسخ به غذا تولید نمی‌شود و یا سلول‌های کبد و کبد به انسولین واکنش می‌دهند ( به مقاومت انسولین نیز مشهور هستند ) . در هر دو مورد ، شکر به مدت طولانی‌تر در جریان خون باقی می‌ماند و منجر به بروز مشکلات سلامتی از دست رفتن اندام‌ها به مرگ می‌شود .

دیابت به طور سنتی در نوع نادر ۱ دسته‌بندی شده‌است ، که اغلب در دوران کودکی رخ می‌دهد زمانی که پانکراس تولید انسولین را متوقف می‌کند ؛ و نوع ۲ ، که با شکست body's برای واکنش به انسولین مشخص می‌شود و اغلب نسبت به اضافه‌وزن بودن نسبت داده می‌شود . هر دو شکل بیماری منجر به سطح قند خون بالا می‌شوند . نوع سوم دیابت منجر به تقلید Alzheimer's می‌شود . اما ایوانز - پس از اینکه یک دوست خانوادگی لاغر دیابت را گسترش داد - - در این فکر بود که چرا برخی افراد بعدا ً در زندگی بدون کسب وزن ، این بیماری را توسعه دادند .

ایوانز ، همراه با ژنگ ، استادیار آزمایشگاه بنیاد Salk's Nomis برای Immunobiology و Microbial Pathogenesis و همکارانش ، برای مقایسه سیستم‌های ایمنی موش‌های سالم ، کسانی که دیابت مرتبط با چاقی و دیابت مرتبط با سن دارند ، آماده شدند . آن‌ها دریافتند که موش‌های دارای بیماری‌های وابسته به سن ، سطوح بالایی از سلول‌های ایمنی به نام سلول‌های نظارتی ( Tregs ) را در داخل بافت چربی خود دارند . از طرف دیگر ، موش با دیابت مربوط به چاقی ، با وجود داشتن بافت چربی بیشتر ، سطوح نرمال of درون بافت را داشت .

Sagar Bapat ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد در آزمایشگاه ایوانز و ژنگ و اولین مولف این مقاله جدید ، می‌گوید : " ما سرشماری سلول‌های ایمنی را در چربی این موش‌ها ایجاد کردیم ."



درتلره درمان بنیاد علمی ایرلند دستگاه گوارش مادر شناسایی کیفیت زندگی خصوصیات و تربیت کودک سه ساله حداقل سن مناسب ازدواج از دیدگاه اسلام 



منبع:

https://www.sciencedaily.com/releases/2015/11/151118155132.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.