روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

زمزمه شیزوفرنی

زمزمه شیزوفرنی : یادگیری ماشینی یافته‌ها را پیش‌بینی می‌کند که روش یادگیری ماشین ، سرنخی پنهان را در پیش‌بینی پیدایش بعدی بیماری جنون ، کشف می‌کند - - استفاده مکرر از کلمات مرتبط با صدا و صحبت با تراکم معنایی پایین ، یا ابهام - می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا یک فرد در خطر بعدی با دقت ۹۳ درصد به جنون مبتلا خواهد شد یا خیر.


صحبت میکروب ها با مغز ترکیب سولفور ژنوم مصرف مواد در کودکان کج شدن تاو موش زیست شناسان مصنوعی یافته های جدید صرع


اشتراک کامل : یک روش یادگیری ماشین ، سرنخی پنهان را در پیشگویانه زبان people's از ظهور بعدی جنون کشف کرد - - استفاده مکرر از کلمات مرتبط با صدا . مقاله‌ای که توسط مجله npj Schizophrenia منتشر شد ، یافته‌های دانشمندان در دانشگاه اموری و دانشگاه هاروارد را منتشر کرد .

پژوهشگران همچنین یک روش یادگیری ماشین جدید را برای تعیین دقیق‌تر میزان غنای معنایی زبان محاوره‌ای ، یک شاخص شناخته‌شده برای روان‌پریشی ، توسعه دادند .

نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که تجزیه و تحلیل خودکار دو متغیر زبانی - - بیشتر استفاده مکرر از کلمات مرتبط با صدا و صحبت با تراکم معنایی پایین ، یا ابهام - می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا یک فرد در معرض خطر بعدا ً جنون را با ۹۳ درصد دقت توسعه خواهد داد .

حتی پزشکان متخصص بالینی متوجه نشده اند که چگونه افراد در معرض خطر جنون از کلمات بیشتری در ارتباط با صدا استفاده می‌کنند ، اگرچه درک غیر عادی شنوایی یک نشانه از پیش بالینی است .

Neguine Rezaii ، نویسنده اول این مقاله ، می‌گوید : " تلاش برای شنیدن این subtleties در گفتگوها با مردم مانند تلاش برای دیدن میکروب‌های میکروسکوپی با چشم‌های شما است . It's به عنوان یک میکروسکوپ برای نشانه‌های هشدار از جنون ، شروع به کار بر روی کاغذ کرد در حالی که او یکی از ساکنان دانشکده پزشکی رشته رشته رشته روانشناسی و علوم رفتاری بود . او اکنون در دانشکده عصب‌شناسی دانشکده پزشکی هاروارد مشغول به کار است .

نویسنده ارشد ، فیلیپ ولف ، استاد روانشناسی در اموری می‌گوید : " قبلا ً می‌دانستیم که ویژگی‌های ظریف جنون در آینده در زبان people's وجود دارند ، اما ما از یادگیری ماشین برای کشف جزئیات پنهان در مورد آن ویژگی‌ها استفاده کرده‌ایم . " آزمایشگاه Wolff's بر روی معناشناسی زبان و یادگیری ماشین برای پیش‌بینی وضعیت تصمیم‌گیری و سلامت روانی تمرکز دارد .

الین واکر ، یکی از استادان دانشگاه اموری و علوم اعصاب ، می‌گوید : " یافته‌های ما جدید است و به شواهد نشان می‌دهد که پتانسیل استفاده از یادگیری ماشین برای شناسایی ناهنجاری‌های زبانی مرتبط با بیماری‌های روانی وجود دارد . "

ظهور شیزوفرنی و دیگر اختلالات روانی معمولا ً در اوایل دهه ۲۰ اتفاق می‌افتد ، با علائم هشدار دهنده - - که به عنوان سندرم prodromal شناخته می‌شود - - که در حدود ۱۷ سالگی شروع می‌شود . حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد از جوانانی که با معیارهای سندروم prodromal آشنا می‌شوند ، شیزوفرنی یا اختلال روانی دیگر را ایجاد خواهند کرد .

با استفاده از مصاحبه‌های ساختار یافته و آزمون‌های شناختی ، پزشکان آموزش‌دیده می‌توانند روان‌پریشی را با حدود ۸۰ درصد دقت در افراد مبتلا به سندرم prodromal پیش‌بینی کنند . تحقیقات یادگیری ماشین در میان تلاش‌های مداوم برای ساده کردن روش‌های تشخیصی ، شناسایی متغیرهای جدید ، و بهبود دقت پیش‌بینی‌ها است .

در حال حاضر ، هیچ درمانی برای جنون وجود ندارد .

واکر می‌گوید : " اگر بتوانیم افرادی را شناسایی کنیم که قبلا ً در معرض خطر قرار دارند و از مداخلات پیشگیرانه استفاده می‌کنند ، ممکن است بتوانیم کسری را معکوس کنیم .


فقدان اطلاعات مقاومت به نماتد مقاومت ژنوتیپ های سویا نقش نورون ها در ایمنی بدن شن های بازی کودکان و فواید آن آموزش مسائل زناشویی و اهمیت آن در زندگی مشترک



منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.