روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

نقش نورون ها در ایمنی بدن

عامل راهنمایی Neuron که نقش کلیدی در عملکرد سلول ایمنی ایفا می‌کند , پروتیین را تشخیص می‌دهد که به حفظ منابع انرژی در سلول‌های ایمنی کمک می‌کند که در مقابل اختلالات التهابی حفاظت می‌کند : May : macrophages , سلول‌های خونی سفید هستند که وظایف مختلفی را با نیازهای انرژی مختلف انجام می‌دهند . macrophages نوع M2 خواص ضد التهابی دارند که ممکن است در مقابل اختلالات التهابی مانند بیماری روده ملتهب ( IBD ) محافظت کند . با این حال , مسیرهای مولکولی که در حال رانندگی هستند به طور کامل شناخته‌نشده اند . محققان یک پروتیین را که معمولا ً در رشد سیستم عصبی دخیل هستند شناسایی کرده‌اند که نقش کلیدی در متابولیسم of M2 ایفا می‌کند و در مقابل علائم colitis در موش محافظت می‌کند . این یافته‌ها ممکن است منجر به اهداف درمانی جدیدی برای بیماری‌های التهابی شوند .


مغز کودکان اوتیسمی خواب نامطلوب و قلب قشر بصری اصلی افسردگی و توییتر فعالیت  های مغزی کودکان



 برای انجام نقش‌های متفاوت آن‌ها ، macrophages ابتدا باید فعال شوند و به زیرمجموعه ‌های مختلف تبدیل شوند . با این حال ، مکانیسم‌هایی که منجر به فعال‌سازی macrophage می‌شوند به طور کامل درک نمی‌شوند .

در حال حاضر, محققان دانشگاه اوساکا یک بازیگر جدید را شناسایی کرده‌اند که macrophages را فعال می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در برابر اختلالات التهابی مانند بیماری روده و روده ملتهب ( IBD ) نقش محافظ داشته باشند . آن‌ها اخیرا ً نتایج خود را در طبیعت منتشر کردند .

macrophages فعال به طور سنتی به عنوان either inflammatory یا ( ( M۲ ) طبقه‌بندی می‌شوند . نوع ۱ بخشی از واکنش التهابی است که ارگانیسم‌های مهاجم را می‌کشد . M۲ نوع M۲ ، با کنتراست ، خاصیت ضد التهابی دارند و تصور می‌شود که در مقابل اختلالات التهابی مانند sepsis و IBD محافظت کنند . محققان به درک درست همان چیزی که محرک macrophages برای شکل دادن نوع M۲ ، علاقه‌مند بودند .

Sujin کانگ نویسنده اصلی مطالعه توضیح می‌دهد : " ما قبلا ً می‌دانستیم که macrophages وقتی به نیازهای انرژی خود می‌رسند ، قادر به درک و پاسخ به مواد مغذی در محیط خود هستند " . آن‌ها از یک بازدارنده شیمیایی برای مسدود کردن فعالیت پروتیین mTOR استفاده کردند و به آن‌ها اجازه دادند تا ببینند که چگونه سایر بازیکنان در مسیر تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند .

در کمال تعجب ، جستجوی team's منجر به Sema۶D ، پروتیینی شد که در ابتدا به خاطر نقش آن در هدایت نورون‌ها در طول توسعه سیستم عصبی شناخته شده‌بود . زمانی که تیم به طور ژنتیکی Sema۶D را از macrophages حذف کرد ، سلول‌ها دیگر نمی‌توانند اسیده‌ای چرب را از محیط خود بگیرند - - یک منبع انرژی کلیدی برای macrophages M۲ . بدون این انرژی چربی ، macrophages نتوانستند انتقال خود را به نوع سوم تکمیل کنند .

کانگ اضافه می‌کند : " وقتی فهمیدیم که می‌توانیم تمایز M۲ را مسدود کنیم ، می‌خواستیم ببینیم که چگونه این تاثیر بر نقش محافظ macrophages در بیماری‌های التهابی مزمن تاثیر می‌گذارد . موش‌های دچار فقر کم ، وزن بدن کمتری دارند ، a کوتاه‌تر ، نفوذ شدید سلول‌های التهابی و آسیب گسترده به سلول‌هایی که کلون را پوشانده اند ، چون آن‌ها یک هدف درمانی بالقوه جدید برای درمان بیماری‌های التهابی مانند IBD ) ارائه می‌دهند .

محقق ارشد Atsushi Kumanogoh نتیجه‌گیری می‌کند : " مطالعه ما نقش کلیدی for در برنامه‌ریزی مجدد برنامه‌ریزی متابولیک که در طول تشکیل of M۲ رخ می‌دهد را نشان می‌دهد . "


مسدود پروتیین آلزایمر مغز در هنگام مرگ بیولوژی سرطان سینه بررسی ملی درمان سرطان سینه ارتباط مهاری بین نورون ها شرایط طلاق از طرف زن و درخواست طلاق از طرف زن مدیریت مشکلات زندگی مشترک


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.