روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

مقاومت ژنوتیپ های سویا

محققان مسلح به این اطلاعات , در نظر دارند تا تعداد تکرارهای موجود در گونه‌های مختلف سویا مقاوم به نماتد را بررسی کنند . آن‌ها همچنین برای بهبود برنامه‌های اصلاحی با حصول اطمینان از حداکثر تعداد تکرارها در یک ژنوتیپ و انتخاب برای انواع جدید با کپی‌های اضافی که ممکن است مقاومت بالایی نشان دهند , برنامه‌ریزی می‌کنند .


حمله قلبی ناشی از گرما اثر انگشت مغز ضرورت ادراک بصری نقش تلفن همراه در کنترل افسردگی شناسایی مکانیسم سببی نقش نورون ها در ایمنی بدن


او اضافه می‌کند : " در نهایت , اگر بتوانیم نسخه‌های بیشتری را انتخاب کنیم , می‌توانیم به نفع کشاورزان باشیم , زیرا می‌توانستیم مقاومت بیشتری داشته باشیم . مولدین در حال حاضر ابزارهای بهتری برای انتخاب و بررسی مقاومت خواهند داشت . " تحقیقی که در اینجا توضیح داده شد در دو مقاله منتشر شده‌است . " یک روش کارآمد برای اندازه‌گیری تنوع تعداد نسخه‌های مورد استفاده برای بهبود مقاومت به نماتد " در مجله گیاهان منتشر شده‌است . نویسنده پیشتاز تانگ لی اکنون در دانشگاه فلوریدا است . متفاوت است . اثر تعداد نسخه‌های کپی, نوع و اثر متقابل آن‌ها بر مقاومت در برابر گونه‌های جمع‌آوری‌شده در گیاه سویا در ژنتیک نظری و کاربردی منتشر شده‌است . محقق پیشرو , نیل یو در حال حاضر در این شرکت است . لی , هادسون , و متفاوت هستند . هر دو مطالعه توسط هیات‌مدیره سویا پشتیبانی شدند . محققان سطوح پروتئین را در مغز بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی از طریق بالا بردن سطح کورتیزول در نورون‌های کشت داده‌شده , تقلید کردند و سطوح بالاتری از پروتئین‌ها را یافتند . سلول‌ها با سطوح بالای پروتئین نوترکیب قادر به تشکیل کمپلکس‌های زیستی مناسب نیستند . بسیاری از پروتئین‌های بازدارنده از تشکیل کمپلکس جلوگیری کرده و سطوح گلوتامات را در سلول‌های مغز مهار کردند . محققان به این نتیجه رسیده‌اند که انتقال گلوتامات در مغز مهم است . بنا به گزارش mei , این یافته‌ها به طور خاص جذاب هستند , زیرا نشان می‌دهند که در خانواده خود بیش از سایر پروتئین‌ها کار می‌کند . برای مثال , یک مجموعه کاملا ً متفاوت پروتئین‌ها را در انواع دیگر نورون‌ها فعال می‌کند . این مکانیزم که توسط تیم mei کشف شده‌است حتی از نقش‌های دیگری که قبلا ً برای پروتئین توصیف شده‌است متمایز است . می ‌توان گفت : " ما در زیست‌شناسی سرطان ژن ریسک دیگری از اسکیزوفرنی را تحریک می‌کنیم . با این حال , به طور غیر منتظره‌ای , متوجه شدیم که ممکن است به صورت غیر منتظره در مغز فعال شود . در عوض , آن آزادی گلوتامات را تنظیم می‌کند و این تابع جدید نیازی به ندارد . یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که می ‌توان به عنوان یک هدف درمانی جدید در درمان اسکیزوفرنی یا سایر بیماری‌های روانی عمل کرد . داروهایی که داروهای گیاهی را هدف قرار می‌دهند می‌توانند به احیای سطوح گلوتامات در انواع خاصی از نورون‌ها کمک کنند . mei گفت : " شناسایی مکانیسم جدید اقدام پیش‌نیاز درک بی‌نظمی و توسعه مداخلات درمانی است . " " البته جاده خیلی طول خواهد کشید , اما ما در مسیر خود هستیم . همچنین یافته‌ها حاکی از آن است که در نظر گرفتن سطوح مختلف مراقبت برای درمان افسردگی شدید مفید است . در نهایت , نتایج تحقیق بیشتر در نمونه‌های بزرگ‌تر به منظور آزمون اثرات تعدیل گر انجام شده‌است . از آنجایی که روان‌درمانی بستری از درمان‌های امروزی گران‌تر است , یافتن کسانی که در هر محیط بیشتر مزایا داشته باشند , بسیار مهم خواهد بود .



مسدود پروتیین آلزایمر مغز در هنگام مرگ بیولوژی سرطان سینه بررسی ملی درمان سرطان سینه درمان بی خوابی نوزادان و علت بی خوابی زندگی زناشویی موفق و عاشقانه چگونه است ؟


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.