روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم

تحقیقات جدید محدودیت‌های پیش از اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) را در تشخیص احساسات صورت با استفاده از پنج احساس متمایز صورت در صورت‌های آشنا و آشنا بررسی می‌کند تا تاثیر آشنایی در کودکان با و بدون ASD را تست کند. یافته‌ها هیچ تفاوتی در دو گروه از کودکان نشان نمی‌دهند و نشان می‌دهند که کودکان مبتلا به ASD به احساسات mother's خود حساس هستند ، که ممکن است پتانسیل بیشتری برای یادگیری و معاشرت با افرادی که آن‌ها را می‌شناسند و نه با غریبه‌ها ، نشان دهند .

اشتراک :

داستان کامل

توانایی خواندن حالات چهره ، کلید تفسیر نشانه‌های اجتماعی مهم در طول یک مکالمه است . برای کودکان مبتلا به اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) که معمولا ً نقص‌هایی در تعاملات اجتماعی را نشان می‌دهند ، تشخیص احساسات در دیگران به ویژه چالش برانگیز است . هم چنین آن‌ها با عدم علاقه به آغاز مکالمه و ارتباط چشمی غیرمعمول مزاحم می‌شوند .


افزایش ضربان قلب با چاقی نورون های اکسیتاتوری صداهای متفاوت کودکان مبتلا به اوتیسم شایع ترین اختلال قلب یک دروغ است! درک مغز از چین و چروک چشم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم


اگر چه مطالعات قبلی توانایی تشخیص احساسات صورت در کودکان و بزرگسالان مبتلا به ASD را ارزیابی کرده‌اند ، نتایج به طرز شگفت آوری متناقض است . علاوه بر این، مطالعات در مورد کودکان مبتلا به ASD معمولا ً تنها با استفاده از تصاویر نا آشنا ، با دو نوع حالت " خنثی " و " عاطفی " ، و با دامنه گسترده ، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند .

برای پرداختن به این محدودیت‌ها ، محققان از اقیانوس اطلس فلوریدا ، چارلز ای . دانشکده علوم Schmidt مطالعه‌ای در مورد کودکان با و بدون ASD ، سن ۴ تا ۸ سالگی ، با استفاده از پنج احساس مجزا صورت ، شاد ، غمگین ، عصبانیت ، ترس ، و خنثی انجام داد که به عنوان یک کنترل عمل کرد . آن‌ها از وظایف بازشناسی احساسات صورت استفاده کردند که هم چهره‌های آشنا و هم آشنا را نشان می‌دادند . آن‌ها می‌خواستند بدانند که چگونه آشنایی در این دو گروه از کودکان با استفاده از یک محرک همیشگی آشنا - - مادران آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

محققان همچنین بررسی کردند که چگونه کودکان عملکرد بالا با ASD از توانایی خود در تشخیص حالات چهره مثبت و منفی متفاوت هستند . شواهد نشان می‌دهند که کودکان مبتلا به ASD در مقایسه با حالات مثبت مثل شادی و هیجان ، زمان بیشتری برای تشخیص چهره منفی صورت خود دارند .

نتایج این مطالعه که در نشریه روان‌پزشکی کودک & رشد انسان منتشر شد ، شواهدی ارائه می‌کند که نشان می‌دهند کودکان بدون ASD در تشخیص حالات احساسی چهره ناآشنا نسبت به کودکان مبتلا به ASD مهارت بیشتری دارند ، به ویژه برای احساسات منفی مانند ترس و ناراحتی .

به طور شگفت‌انگیز ، محققان دریافتند که کودکان مبتلا به ASD دارای عملکرد بالا ، مهارت‌های پردازش هیجانی را هنگام مشاهده صورت‌های mother's ماهر و ماهر دارند . آن‌ها فقط با احساسات و احساسات mother's خود به عنوان کودک بدون ASD " هماهنگ " هستند . دو گروه از کودکان در تشخیص چهره‌های آشنا تفاوتی نداشتند .

" نتیجه این که دو گروه از کودکان در توانایی خود برای تشخیص عبارات آشنا تفاوتی ندارند ، بسیار خردمندانه است . دکتر Nathaniel A می‌گوید : "مطالعات عصبی قبلی و پی‌گیری ردیابی به این امکان اشاره کرده‌اند ، اما به ندرت در سطح آگاه از آزمون گزارش خود نشان داده می‌شود " . مطالعات گسترده در مقیاس بزرگ باید در صورتی بررسی شود که این اثر همچنین مربوط به اصطلاحاتی از افراد آشنای جدید مانند پدران ، خواهران و classmates باشد ."



کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند ارتباط بین عصبانیت با تحقیر غافلگیری خشم و انزجار ظهور ضربان غیرعادی معیار های ازدواج مشاوره تلفنی


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.