روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

ظهور ضربان غیرعادی

محققان گزارش می‌دهند که ظهور فیبریلاسیون دهلیزی ( AFib یا ضربان غیر عادی ) در یک - پنج بیمار جراحی قلب رخ می‌دهد و با افزایش خطر عوارض جانبی ، از جمله دو برابر شدن خطر مرگ ، همراه است . آن‌ها تاثیر هجوم جدید postoperative بر نرخ مرگ و میر بیماران و نیز نرخ readmission بیمارستان ، کاربرد منابع و هزینه‌ها را بررسی کردند .
اشتراک :
داستان کامل
به گفته یک مطالعه در مورد شماره ۲ اوت سال ۲۰۱۴ جراحی قفسه‌سینه ، آغاز شدن فیبریلاسیون دهلیزی ( AFib یا ضربان غیر عادی ) در یک - پنج بیمار جراحی قلب رخ می‌دهد و با افزایش خطر عوارض اضافی ، از جمله دو برابر شدن خطر مرگ ، همراه است .
Damien J ، نویسنده این مطالعه ، می‌گوید : " ظهور فیبریلاسیون دهلیزی شایع‌ترین علت بعد از عمل جراحی قلبی است ." LaPar ، MD ، MSc ، از دانشگاه ویرجینیا در Charlottesville گفت: " اگر ما بتوانیم راه‌هایی برای کاهش رخداد پیدا کنیم، می‌توانیم پیامدهای بهتری با هزینه‌های کلی با هزینه پایین ببینیم ."

دکتر LaPar و همکارانش تاثیر هجوم جدید postoperative بر نرخ مرگ و میر بیماران و نیز نرخ readmission بیمارستان ، کاربرد منابع و هزینه‌ها را بررسی کردند .
محققان با استفاده از داده‌های برنامه کیفیت جراحی قلب ویرجینیای غربی ( VCSQI ) ، که با پایگاه اطلاعاتی STS STS ارتباط دارند ، در بین ۴۹، ۲۶۴ بیمار که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته‌اند ، به طور کلی از ۱۸.۸ درصد استفاده کردند .
پس از تنظیم ریسک ، آنالیز نشان داد که postoperative AFib با دو برابر خطر مرگ و میر بیماران ، ۴۸ ساعت اضافی در واحد مراقبت‌های فشرده ، ۳ روز اضافی در بیمارستان ، و ۳، ۰۰۰ - ۳، ۰۰۰ دلار در افزایش هزینه‌های ICU - و کل هزینه‌های مربوط به بیمارستان مرتبط است .
دکتر LaPar گفت : " مطالعه ما همچنین ۲.۶ درصد موارد سکته در میان بیمارانی که فیبریلاسیون دهلیزی را توسعه داده‌اند را ثبت کرده‌است ، که این موضوع مورد علاقه است ، زیرا کاهش رخداد فیبریلاسیون دهلیزی می‌تواند پیامدهای بیمار بر پیامدهای بیمار را کاهش داده و منجر به ارائه خدمات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه شود ."
طبق گفته محققان ، این سازمان به عنوان یک سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌است و تا حدی تلاش‌هایی را برای کاهش تهاجم جدید به AFib انجام داده‌است . پذیرش بیشتر یک پروتکل هم‌کاری و بهترین دستورالعمل‌های تمرین در حال توسعه است ، اما این کودکان با ریسک فزاینده چاقی و دیابت دوران کودکی همراه بودند ." در اینجا ، متوجه شدیم که شرکت کنندگان در واکنش‌های مشابهی به هم می‌رسند ، و بیش از نیمی از بینندگان همان گروه از احساسات را برای هر ویدیو گزارش می‌کنند .
گروه نهایی پاسخ‌های احساسی خود را در یک مقیاس از ۱ تا ۹ به هر یک از دوازده ویدئو که بر پایه چنین dichotomies مثبت ، هیجان در برابر آرامش ، و تسلط در مقابل مطیع بودن قرار گرفتند ، امتیاز دادند . محققان قادر بودند پیش‌بینی کنند که چگونه شرکت کنندگان این ویدیو را براساس این که چگونه شرکت کنندگان قبلی این ویدیو را ارزیابی کرده بودند را مورد ارزیابی قرار می‌دادند .
به طور کلی ، نتایج نشان داد که شرکت کنندگان در مطالعه عموما ً پاسخ‌های احساسی مشابه یا مشابهی را نسبت به هر کدام از ویدئوها به اشتراک گذاشتند ، که به محققان اجازه داده تا ۲۷ گروه متمایز از احساسات را شناسایی کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.