روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

توهم شنوایی در اسکیزوفرنی

یک درمان تجربی که شامل یک بحث رو به رو بین فرد مبتلا به اسکیزوفرنی و یک آواتار است , ممکن است به کاهش علائم کمک کند .

اشتراک :

داستان کامل

افراد مبتلا به اسکیزوفرنی دچار توهم شنوایی هستند که معمولا ً توهین‌آمیز و تهدید کننده هستند .

اعتبار :

براساس مطالعه‌ای که در مجله روان‌پزشکی لنست منتشر شد , یک درمان تجربی که شامل یک بحث رو به رو بین فردی با اسکیزوفرنی و یک آواتار است , ممکن است به کاهش علائم کمک کند .

آزمایش کنترل‌شده تصادفی , آواتار درمانی را به شکلی از مشاوره حمایتی ( به طور خاص برای مطالعه ) مقایسه کرد . این یافته نشان داد که آواتار درمانی در کاهش توهمات در طول هفته پی‌گیری موثرتر بود و اندازه اثر بزرگی داشت .

این مطالعه اولین آزمایشی بود که در مقیاس وسیع تحت کنترل این نوع از درمان قرار گرفت و در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی که بیش از یک سال دچار توهمات شنوایی پایدار شده بودند , مورد استفاده قرار گرفت . همه شرکت کنندگان به دریافت درمان معمول خود در سراسر محاکمه ادامه دادند .

افراد مبتلا به اسکیزوفرنی دچار توهم شنوایی هستند که معمولا ً توهین‌آمیز و تهدید کننده هستند . برای اکثر افراد , درمان‌های دارویی این علائم را کاهش می‌دهند, اما تقریبا ً یک نفر در چهار نفر به تجربه کردن صداها ادامه می‌دهند . درمان شناختی رفتاری برای جنون می‌تواند مفید باشد , اما درمان طولانی‌مدت با اثرات محدود بر صداها است .

مطالعه ژن کاندید برنامه آموزشی جدید مطالعه ۱۸ ماهه کاهش افسردگی در ابتدای جوانی مطالعات ماهی استوایی افسردگی پس از زایمان


او می‌گوید : " بخش بزرگی از افراد مبتلا به شیزوفرنی , علی‌رغم درمان طولانی ادامه می‌دهند , بنابراین مهم است که به شکل‌های جدیدتر , موثر و کوتاه‌تر درمان نگاه کنیم . "

او اضافه می‌کند: " مطالعه ما شواهد اولیه مبنی بر بهبود سریع توهمات شنوایی برای افراد مبتلا به اسکیزوفرنی , کاهش تعداد آن‌ها و میزان ناراحتی آن‌ها در مقایسه با نوع مشاوره ارائه می‌دهد . تا کنون , این بهبودها برای این بیماران تا شش ماه ادامه دارد . با این حال , این نتایج از یک مرکز درمان می‌آیند و تحقیقات بیشتری برای بهینه‌سازی نحوه ارائه درمان مورد نیاز است و نشان می‌دهد که در دیگر تنظیمات nhs موثر است . سعید

این مطالعه , که در درمانگاه تیز بیمارستان و موسسه روان‌پزشکی , روانشناسی و اعصاب در دانشکده کینگ لندن برگزار شد , شامل سه بیمار مبتلا به اسکیزوفرنی که به مدت ده سال مبتلا به اسکیزوفرنی شده بودند و به طور متوسط صداهایی را شنیده بودند . از بین این افراد , سالمندان مبتلا به آواتار درمانی بودند و سایر افراد از مشاوره حمایتی برخوردار بودند . آن‌ها همچنین با داروهای ضدروان پریشی معمول خود در طول محاکمه ادامه دادند .

فیلم " اوتار " ( avatar ) پیش از شروع درمان , بیماران با مشاور برای ایجاد یک شبیه‌سازی کامپیوتری ( آواتار ) صدایی که آن‌ها بیش‌ترین تاثیر را داشتند , کار می‌کردند - - از جمله چیزی که صدا گفت , اینکه چطور به نظر می‌رسید , و چگونه می‌توانست به آن نگاه کند. درمان شامل یک گفتگوی سه طرفه بین بیمار , مشاور , و آواتار , با مشاور صحبت کردن به عنوان خود و نیز بیان آواتار بود.

#VALUE! پارکینسون بیانگر ایفا روانشناسی شوهر چیست ؟ روش های تربیت کودک 2 ساله و 3ساله


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.