روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

اندازه گیری ارتباط الکتریکی قلب

در یک مطالعه موردی کوچک ، محققان یک روش ریاضی پیچیده را برای اندازه‌گیری ارتباطات الکتریکی در قلب گزارش می‌کنند که می‌تواند به طور موفقیت‌آمیز اثر of catheter ، استاندارد درمان مراقبت برای فیبریلاسیون دهلیزی ، شایع‌ترین اختلال ضربان قلب را پیش‌بینی کند . این پتانسیل را دارد که به پزشکان و بیماران اجازه دهد بلافاصله بعد از درمان بدانند که آیا موثر است یا خیر ، و یا اینکه آیا باید روند دیگری را در آینده پیش‌بینی کنند .
اشتراک :
داستان کامل
در قلب سالم , سیستم ارتباطات الکتریکی heart's کارآمد و موثر است . در طول فیبریلاسیون دهلیزی , سلول‌های الکتریکی heart's misfiring هستند که می‌توانند خطر سکته , لخته‌های خونی و شکست قلب را افزایش دهند . Catheter ablation روشی است که سلول‌های قلب misfiring را از بین می‌برد و سیستم ارتباطات الکتریکی heart's را بهبود می‌بخشد . این مطالعه به دنبال ایجاد یک معیار موفقیت برای catheter ablation ( catheter ablation ) بود , به طوری که پزشکان و بیماران بتوانند بلافاصله پس از درمان بدانند که آیا این روش موثر است یا خیر , و یا اینکه آیا باید روند دیگری را در آینده پیش‌بینی کنند .
اعتبار : راشل سوئینی
در یک مطالعه موردی کوچک ، محققان در جانز هاپکینز یک روش ریاضی پیچیده را برای اندازه‌گیری ارتباطات الکتریکی در قلب گزارش می‌کنند که بتواند اثربخشی of catheter ( catheter catheter) ، استاندارد درمان فیبریلاسیون دهلیزی ، شایع‌ترین اختلال ضربان قلب را پیش‌بینی کند . این پتانسیل را دارد که به پزشکان و بیماران اجازه دهد بلافاصله بعد از درمان بدانند که آیا موثر است یا خیر ، و یا اینکه آیا باید روند دیگری را در آینده پیش‌بینی کنند .


این فیبریلاسیون دهلیزی ، شایع‌ترین اختلال ضربان قلب در آمریکا است ، که بر طبق گفته قلب آمریکا Association's قلب و آمار ضربه‌ای به روز ۲۰۱۷ ، سه‌تا شش میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . خطرات of که توسط سیگنال‌های الکتریکی misfiring در قلب ایجاد می‌شود ، شامل خطر بالاتر سکته ، لخته‌های خونی و نارسایی قلبی و نشانه‌هایی است که ممکن است شامل تپش‌های قلبی ، کوتاهی تنفس و خستگی شوند .
هنگامی که داروها برای درمان فیبریلاسیون دهلیزی موثر هستند ، از یک روش بنام catheter ablation به cauterize ، یا سوختگی ، بافت قلب منبع اشتعال ناقص الکتریکی استفاده می‌کنند . در طی "catheter ablation " ( catheter ablation ) که معمولا ً ۴ تا ۵ ساعت طول می‌کشد ، قلب از طریق یک لوله خون از کشاله ران به قلب وارد می‌شود و از آن به عنوان یک مجرا برای ارسال انرژی radiofrequency به cauterize سلول‌های misfiring استفاده می‌کند . امید این است که زمانی که بافت معیوب از بین برود ، سیستم ارتباطات الکتریکی heart's بهبود خواهد یافت و ریتم‌های نامنظم متناوب، کم‌تر و یا بیشتر رخ خواهند داد .
هیروشی Ashikaga ، استادیار پزشکی و مهندسی بیوپزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز ، می‌گوید که نرخ موفقیت برای بیماران فیبریلاسیون دهلیزی در دوازده ماه پس از این روش ۶۰ تا ۸۰ درصد برای نامزدهای ایده‌آلی با ضربان قلب نامنظم متناوب است . اما برای بیمارانی که ضربان قلب نامنظم و مداوم دارند ، نرخ موفقیت بسیار پایین‌تر است .
Ashikaga می‌گوید : " این بدین معنی است که ۲۰ تا ۴۰ درصد بیماران باید یک پیش‌بینی‌کننده دقیق‌تر و معیار موفقیت داشته باشند . ما نشان دادیم که اگر روند ارتباطات الکتریکی در قلب بلافاصله پس از term ablation ( catheter ablation ) بهبود یابد , آنگاه می ‌توان نتیجه مطالعه خود را در روز ۵ ژوئیه در مجله دسترسی آزاد به نام PLOS منتشر کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.