روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

سیستم رادیوانفجاری برای درمان تومور

بنا به گفته محققان , یک سیستم رادیو انفجاری جدید یک سطح دقت بالاتر یا سطح بالاتری از دقت در هدف قرار دادن تومورهای سرطانی ارائه می‌دهد - - اما به بیماران و توانایی درمان تومورهای متعدد در یک زمان - - در مقایسه با سیستم‌های رادیو تراپی دیگر نسبت می‌دهد .

اشتراک :

داستان کامل

بنا به گفته محققان در بیمارستان هنری فورد در شهر دیترویت , در مقایسه با سایر روش‌های درمانی که در بیمارستان هنری فورد در شهر دیترویت انجام شده‌است , یک سیستم رادیو انفجاری جدید سطح بالایی از دقت در هدف قرار دادن تومورهای سرطانی را فراهم می‌کند .

این مطالعه نشان می‌دهد که ? ~~~ ? ? ~~~ ? ? ~~~ ?? ~~~ ? ? ~~~ ? ?

ون ون ون , فیزیکدان با دپارتمان تومورشناسی ناشی از تشعشع در فورد فورد می‌گوید : " این فقط یک عکس از تابش دقیق با دز بسیار بالا برای درمان تومورها است . "

" کلید هدف قرار دادن تومور و رساندن دوز است که ما در حین حفاظت از بافت طبیعی اطراف آن می‌خواهیم , به همین دلیل است که به طور منظم صحت نظام‌مند چنین سیستم‌هایی را ارزیابی می‌کنیم. "

این مطالعه در جلسه انجمن سالانه آمریکا در سانفرانسیسکو که در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود , شرکت می‌کند .

میکروویو یک روش است که دقیقا ً مقادیر تابش شدید را به اهداف تومور در یک تا پنج تیمار می‌رساند . هدف از این روش غیرتهاجمی , تخریب یا غیرفعال کردن تومور و در عین حال به حداقل رساندن میزان مواجهه با بافت سالم مجاور است .


کاشت دستگاه انسداد دهلیزی استفاده موفقیت آمیز از تصویربرداری قلبی عفونت مادر در دوران بارداری سلامت سیستم الکتریکی قلب فیبریلاسیون دهلیزی یک نقص ریتم قلب است اندازه گیری ارتباط الکتریکی قلب تاثیر مخرب کتاب های کمیک

لبه , که توسط سیستم‌های مجتمع پزشکی varian , ایجاد شده‌است , آخرین پیشرفتی است که به صورت مستبدانه انجام می‌شود . این سیستم در حدود ۱۰ دقیقه درمان می‌کند و از فن‌آوری ردیابی تومور واقعی جدید برای کمک به جبران حرکت تومور در طول درمان استفاده می‌کند . شش درجه مبل درمان آزادی انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای موقعیت بهینه و تنظیم بیماران را فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد راحت باشند و در طول درمان آزادانه نفس بکشند .

هنری فورد اولین کسی بود که در آمریکای شمالی بود و تنها بیمارستان در میشیگان است .

بنیامین نتانیاهو , رئیس دپارتمان تومورشناسی ناشی از تشعشع در هنری فورد و یکی از نویسندگان این تحقیق , می‌گوید : " این لبه واقعا ً نشان‌دهنده یک سکوی جدید در بازار کار است . "

برای مطالعه آن , هنری فورد به دنبال ارزیابی دقت لبه با مقایسه آن با سیستم‌های مبتنی بر ربات موجود یا مبتنی بر فریم بود .

برای انجام این کار , محققان یک روش جدید با استفاده از - - برای اولین بار - یک مکعب نمونه خیالی برای تعیین دقت درمان اتخاذ کردند .

فانتوم شامل قسمت داخلی کاشته شده و دارای چهار تراکم مختلف برای توموگرافی محاسبه‌شده با پرتو مخروطی می‌باشد .

با نمونه اولیه فانتوم , اهداف با استفاده از تمام اجزای سیستم لبه , از جمله سیستم پایش سطح نوری , ردیابی امواج الکترومغناطیسی با اشعه x در طول درمان و یک " رباتیک " شش درجه آزادی , متمرکز شده‌اند .

ده برنامه برای مطالعه سایت‌های مختلف درمانی شامل مغز , ستون فقرات , ریه و پانکراس تهیه شد .

به طور کلی , این مطالعه نشان داد که دقت مکانی لبه برای درمان تک هدف و در مقایسه با سیستم‌های مبتنی بر فریم ورک ( مبتنی بر فریم ) بسیار دقیق است .


خون خوراکی توهم شنوایی در اسکیزوفرنی افسردگی پس از زایمان مشاوره و روانشناسی کودک 5 ساله مراحل تربیت کودک در سنین مختلف


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.