روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

افسردگی پس از زایمان

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حمایت همسالان مبتنی بر تلفن می‌تواند به کاهش افسردگی پس از زایمان ، که به عنوان افسردگی پس از زایمان نیز شناخته می‌شود ، کمک کند . محققان همچنین دریافتند که حمایت اجتماعی از همسالان ممکن است برای افسردگی مادران تا دو سال پس از زایمان موثر باشد . در آغاز مطالعه تمام مادران به طور متوسط افسرده بودند ، اما این موضوع پس از افت فشار همسالان به ۸.۱ % ( ۳ / ۳۷ ) در نقطه میانی ، افزایش تا ۱۱.۸ % ( ۴ / ۳۴ ) در پایان مطالعه کاهش یافت ، که حاکی از بازگشت آن‌ها بود.

اشتراک :

داستان کامل

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حمایت همسالان مبتنی بر تلفن می‌تواند به کاهش افسردگی پس از زایمان ، که به عنوان افسردگی پس از زایمان نیز شناخته می‌شود ، کمک کند . یافته‌های منتشر شده در ژورنال پرستاری پیشرفته همچنین نشان داد که حمایت اجتماعی از همسالان می‌تواند برای افسردگی مادران تا دو سال بعد از زایمان موثر باشد . در آغاز مطالعه تمام مادران به طور متوسط افسرده بودند ، اما این موضوع پس از افت فشار همسالان به ۸.۱ % ( ۳ / ۳۷ ) در نقطه میانی ، افزایش تا ۱۱.۸ % ( ۴ / ۳۴ ) در پایان مطالعه کاهش یافت ، که حاکی از بازگشت آن‌ها بود.

افسردگی روحی اغلب به عنوان یک دوره از افسردگی روحی توصیف می‌شود که به طور معمول بر یک مادر جدید در عرض چهار هفته زایمان تاثیر می‌گذارد و می‌تواند با توانایی او برای مراقبت از نوزاد خود تداخل کند . انجمن روانشناسی آمریکا تخمین می‌زند که ۹ % تا ۱۶ درصد زنانی که متولد می‌شوند ممکن است افسردگی پس از زایمان را تجربه کنند و این رقم از ۴۱ درصد در بارداری بعدی بالا می‌رود . مطالعات پیشین نشان می‌دهند که افسردگی پس از زایمان - - افسردگی اصلی حداقل دو هفته - ممکن است در مادران تا دو سال بعد از زایمان رخ دهد که ۳۰ درصد در سراسر جهان وجود دارد .


وابستگی الکل شیرینی تاثیر سبک خطر بیماری شیزوفرنی با کمبود ویتامین D شواهد #VALUE!


نیکول Letourneau ، PhD ، RN ، FCAHS و پروفسور دانشکده پزشکی اطفال ( Pediatrics & ) در دانشگاه کالگری در آلبرتا کانادا می‌گوید : " افسردگی روحی یک نگرانی بزرگ برای مادر نیست ، اما برای کودک نیز درمان افسردگی پس از زایمان بسیار مهم است و تاثیر بالقوه بر رشد کودک را محدود می‌کند ."

برای مطالعه شبه تجربی حاضر ، محققان ۶۴ مادر را به مدت دو سال پس از زایمان که در Brunswick زندگی می‌کردند ، به کار گرفتند . داوطلبانی از همسالان که از افسردگی بعد از زایمان نجات پیدا کردند به عنوان حمایت از همتا آموزش دیدند و میانگین نه تماس حمایتی را فراهم کردند . میانگین سنی مادران ۲۶ سال و ۷۷ درصد علائم افسردگی قبل از بارداری و ۵۷ درصد از عوارض بارداری است . ۱۶ زن ( ۳۵ % ) بودند که از زمان تولد برای افسردگی درمان می‌کردند .

نویسنده با رهبری لورتا Secco ، MN ، PhD ، PhD ، پروفسور در دانشکده پرستاری ، دانشگاه Brunswick ، پروفسور در دانشکده پرستاری ، دانشگاه of ، می‌گوید : " به نظر می‌رسد که پرستاران درک خود از عوامل خطر افسردگی ، موانع درمانی و ننگ روانی را افزایش می‌دهند تا به مادران با افسردگی کمک کنند که به درمان افسردگی کمک می‌کنند .

این تحقیق توسط کمک‌های مالی موسسه تحقیقات سلامت کانادا ( PHSI - ۱۳۰۳۰۴ - ۴۴ - ۰۱ - ۰۱ - ۰۱ - ۰۱ - ۰۱ ) ، بنیاد تحقیقات بهداشت Brunswick و پشتیبانی از from telecare تامین شد .


پارکینسون بیانگر ایفا جانبی آیا مشکلات ژنتیکی ازدواج فامیلی را میتوان نادیده گرفت ؟ تربیت کودک 3 ساله و چگونگی رفتار والدین

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.