روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بیانگر

او می‌گوید : " این نشان می‌دهد که تحقیقات شخصیت هنوز می‌تواند از تلاش‌های فعلی برای بهبود دقت علوم ما بهره‌مند شود . "
سوتو به برخی از جنبه‌های پروژه LOOPR اشاره دارد که ممکن است برخی از تفاوت‌ها در یافته‌ها را توضیح دهد . در حالی که تلاش‌های تکثیر براساس بررسی‌های خود گزارش تکمیل‌شده توسط گروهی از شرکت کنندگان آنلاین انجام شد ، برخی از مطالعات اصلی داده‌ها را به شیوه‌ای متفاوت جمع‌آوری کردند ( به عنوان مثال ، بعد از گذشت زمان ) ، یا از یک روش متفاوت استفاده کردند ( به عنوان مثال ، نمونه مبتنی بر جامعه ) . زمانی که هم مطالعه اصلی و هم تلاش تکرار از اقدامات خود گزارش استفاده می‌کردند ، به عنوان مثال ، اندازه‌های اثر تکرار بزرگ‌تر بودند .
در نهایت ، این مطالعه اولین گام را در بررسی قابلیت اطمینان انجمن‌های مبتنی بر نتایج نشان می‌دهد .
سوتو می‌گوید : " پروژه LOOPR یک مجموعه داده بزرگ و غنی ایجاد کرده‌است ، بنابراین I'm برای هم‌کاری با دیگر دانشمندان برای آوردن این اطلاعات به موضوعات کلیدی دیگر در رشته ما ، به روز رسانی و ارزیابی درجه‌ای که این روابط شخصیت - پیامد در میان عواملی مانند سن ، جنسیت ، و وضعیت اجتماعی - اقتصادی تعمیم می‌یابند .
آنچه که مفهوم فنلاند از sisu می‌تواند به جهان ارائه کند
تاریخ :
۵ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Aalto
خلاصه :
اولین مطالعه‌ای که به sisu اختصاص یافت به بررسی بیش از ۱۰۰۰ پاسخ در مورد مفهوم این مفهوم می‌پردازد - - و اینکه آیا این امر ذاتا ً یک چیز خوب است . یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ظاهری این داده‌ها : استقامت فوق‌العاده ، به عبارت دیگر ، توانایی individual's برای پیشی گرفتن از محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده ، چه در ذهن و چه از لحاظ فیزیکی ، با دسترسی به ذخایر انرژی ذخیره‌شده .
اگر از Finns در مورد چیزی که Finnishness تعریف می‌کند بپرسید ، کلمه sisu حتما ً بالا خواهد آمد - - حتی اگر آن‌ها همیشه آن را در قالب کلمات قرار دهند . در ۱۹۴۰ ، در طول جنگ جهانی دوم ، نیویورک‌تایمز اعلام کرد که " واژه‌ای است که فنلاند را توضیح می‌دهد . ' به طور سنتی مبهم و به طور ضعیف تعریف شده‌است ، اما یک مطالعه جدید از دانشگاه Aalto اولین بار است که ساختار فرهنگی را به روشی سیستماتیک درهم می‌شکند تا پدیده جهانی انرژی پنهان در سیستم انسان را توصیف کند.
امیلیا Lahti ، دانشجوی دکترای دانشگاه Aalto و نویسنده این مطالعه می‌گوید : " Sisu واژه‌ای فنلاندی است که به صدها سال پیش برمی گردد و کیفیتی است که Finns حفظ می‌کند ، اما خود این پدیده جهانی است . " با نگاهی دقیق‌تر به این مفهوم ، ما را به یاد آن می‌اندازد که همانند انسان‌ها ، نه تنها در برابر مشکلات آسیب‌پذیر هستیم ، بلکه قدرت درونی کشف نشده ای را به اشتراک می‌گذاریم که می‌تواند در زمان‌های نامطلوب به دست آید . …
در مطالعه او ، Lahti بیش از ۱۰۰۰ پاسخ را از Finns و سایرین در مورد sisu در مورد مفهوم مفهوم - - و اینکه آیا این امر ذاتا ً یک چیز خوب است ، تجزیه و تحلیل کرد . یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ظاهری این داده‌ها : استقامت فوق‌العاده ، به عبارت دیگر ، توانایی individual's برای پیشی گرفتن از محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده ، چه در ذهن و چه از لحاظ فیزیکی ، با دسترسی به ذخایر انرژی ذخیره‌شده .
Lahti همچنین این مفهوم را در پاسخ‌های یک رویکرد شجاعانه و سازگار برای اقدام علیه احتمالات باریک نشان داد ، در برخی موارد به عنوان یک منبع قدرت جادویی که می‌تواند به جذب چالش‌های عظیم کمک کند ، چه خود - مانند یک مبارزه فوق‌العاده یا چیزی غیر منتظره مانند یک مبارزه سلامتی .
به سختی می ‌توان توصیف sisu را توصیف کرد اما طبق مطالعه ، آن بیانگر نیرویی درونی و پنهان است که وقتی فکر می‌کنید به حد خود رسیده‌است ، شما را به جلو حرکت می‌دهد . Lahti توضیح می‌دهد که تقریبا ً شبیه به یک تانک اضافی گاز است ؛ منافع آن به لطف بدبختی است ، نه با وجود آن . با این حال ، Sisu همیشه بهتر نیست .
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.