روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

جانبی

علاوه بر خواب آرامش‌بخش ، افراد بعد از شش هفته اثر جانبی غیر منتظره‌ای را نشان دادند : فشار systolic آن‌ها ۱۲ میلیمتر جیوه کاهش یافت . این ورزش دوبرابر سرعتی است که ورزش هوازی می‌تواند بازده داشته باشد و بیش از بسیاری از داروها را تحویل دهد .

یک محقق اصلی ، پروفسور داگ Seals ، رئیس موسسه خیریه Boulder's Aging در اتحادیه گمرکی گفت : " زمانی که ما به این موضوع علاقه‌مند شدیم ، " That's " .

فشار خون Systolic ، که فشار را در رگ‌های شما نشان می‌دهد ، وقتی که قلب شما می‌تپد ، به طور طبیعی مانند سرخرگ‌ها منقبض می‌شود و منجر به آسیب بافت‌های خونی و ریسک بالاتر حمله قلبی ، کاهش شناختی و آسیب کلیه می‌شود .

در حالی که ۳۰ دقیقه در روز ورزش هوازی به روشنی در معرض فشار خون قرار گرفته‌است ، تنها حدود ۵ درصد از بزرگسالان آن حداقل را برآورده می‌کنند . در همین حال ، ۶۵ درصد افراد بزرگ‌سال در میانه زندگی فشار systolic بالایی دارند .

سربازان که به تازگی ۴۵۰ میلیون دلار از موسسه ملی سالخوردگی را برای تامین بودجه کارآزمایی بالینی of شامل حدود ۵۰ نفر را دریافت کردند ، گفت : " هدف ما توسعه زمان - موثر و مبتنی بر شواهد است که افراد درگیر در میانه زندگی واقعا ً اجرا خواهند کرد . "

Craighead نتایج اولیه روز یکشنبه و دوشنبه را در زیست‌شناسی آزمایشی نشان داد که نشان می‌دهد :

با توجه به نیمی از آزمایش‌ها انجام‌شده ، محققان کاهش قابل‌توجهی در فشار خون و بهبود عملکرد عروق بزرگ در بین کسانی پیدا کرده‌اند که بدون هیچ تغییری در آن‌هایی که از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کرده‌اند که مقاومت کم دارند.

گروه IMST نیز در آزمون‌های شناختی و شناختی خاص عملکرد بهتری دارد .

هنگامی که از آن‌ها خواسته شد تا خستگی را تمرین کنند ، قادر بودند بیش از این بر روی تردمیل بمانند و میزان ضربان قلب و مصرف اکسیژن را در طول تمرین کاهش دهند .

برخی از دوچرخه سواران و دوندگان در حال حاضر شروع به استفاده از مربی‌هایی از inspiratory عضلانی برای کسب مزیت رقابتی کرده‌اند .

اما سربازان و Craighead تاکید می‌کنند که یافته‌های آن‌ها اولیه و کنجکاو است و افراد کنجکاو قبل از در نظر گرفتن IMST از پزشک خود سوال کنند .

با این وجود ، با نرخ پذیرش بالا ( کم‌تر از ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان مطالعه خارج می‌شوند ) و هیچ عارضه جانبی واقعی وجود ندارد ، آن‌ها خوشبین هستند .

Craighead گفت : " فشار خون بالا عامل خطر بزرگی برای بیماری‌های قلبی و عروقی است که تنها عامل مرگ در آمریکا است .

آسیب در دوران کودکی بر ارتباط مغز در بیماران مبتلا به افسردگی تاثیر ماندگاری دارد.

تاریخ :

۸ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا

خلاصه :

مطالعه نشان داد که آسیب کودکی به اتصال غیرطبیعی مغز در مغز بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی شدید مرتبط است ( MDD ) . این مقاله تغییرات سطح - ویژه ، سطح سیستم در اتصال شبکه مغزی در MDD را نشان می‌دهد .

مطالعه‌ای که توسط محققان پزشکی پن انجام شد نشان داد که آسیب کودکی به اتصال غیرطبیعی مغز در مغز بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی شدید مرتبط است ( MDD ) . این مقاله ، که این هفته در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شد ، اولین مطالعه مبتنی بر داده برای نشان دادن تغییرات در سطح سیستم در اتصال شبکه مغزی در MDD است .

 "Yvette " گفت : " با توجه به حدود ۱۰ درصد از همه کودکان در ایالات‌متحده مورد آزار و اذیت کودکان قرار گرفته‌اند ، اهمیت بدرفتاری با کودکان در رشد مغز و عملکرد یک بررسی مهم است . " Sheline ، استادیار روان‌پزشکی ، رادیولوژی و عصب‌شناسی و مدیر مرکز درمان افسردگی و استرس در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در دانشگاه پنسیلوانیا .

منبع سایت

آسیب دیده انباشته احیا دلایل بازدید مثبت قرار درمانی فعالیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.