روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

تاثیر مخرب کتاب های کمیک در شاخش توده بدنی

superheroes مانند تور و زنان سیاه ممکن است آنچه را که برای نجات جهان در فیلم‌ها مانند Avengers انجام می‌دهد داشته باشد , اما هیچ یک از depictions کتاب کامیک یک شاخص توده بدنی سالم ( BMI ) ندارد . تحقیقات جدید نشان داد که در صفحات کتاب‌های کمدی , ابر قهرمانان مرد به طور متوسط چاق هستند , در حالی که ماده‌ها به طور متوسط نزدیک به وزن وزن دارند .

اشتراک :

داستان کامل

superheroes مانند تور و زنان سیاه ممکن است آنچه را که برای نجات جهان در فیلم‌ها مانند Avengers انجام می‌دهد داشته باشد , اما هیچ یک از depictions کتاب کامیک یک شاخص توده بدنی سالم ( BMI ) ندارد . تحقیقات جدید از دانشگاه Binghamton و SUNY Oswego دریافتند که در صفحات کتاب‌های کمدی , ابر قهرمانان مرد به طور متوسط چاق هستند , در حالی که ماده‌ها به طور متوسط نزدیک به وزن وزن دارند .

Laura Oswego و استادیار گروه توسعه انسانی ربکا johnsen ، نویسنده اصلی این مطالعه ، داده‌های جمع‌آوری‌شده برای ۳، ۷۵۲ شخصیت‌های داستان‌های مارول را جمع‌آوری کرده و تجسم ویژگی‌های فیزیکی یا فوق زنانه مانند نسبت به کمر ، jawlines ، بالاتنه پشتی ، نسبت به کمر و مورفولوژی پستان را مورد بررسی قرار دادند . آن‌ها فهمیدند که قهرمانان کتاب کامیک مرد به طور متوسط " چاق " بودند در حالی که زنان به طور متوسط در انتهای پایین وزن نرمال بودند . جرم بدن مرد بالاتر از حد بالایی از بدن ، با نسبت‌های بالای شانه مرد به دور کمر انسان ایجاد شد . این در تضاد کامل با وزن کم زنان قهرمان زن است که نسبت به کمر به کمر کم‌تر نسبت به میانگین انسان‌ها دارند .

johnsen می‌گوید : " یافته‌های اصلی این بود که شخصیت‌های کتاب کمیک بیان محرک‌های فوق عادی هستند و آن‌ها مورفولوژی بدن دارند که فراتر از چیزی است که انسان‌ها قادر به داشتن آن هستند " . اینها ویژگی‌هایی هستند که انسان‌ها دوست دارند جذاب باشند ، اما برای شخصیت‌های کتاب کمیک ، هنرمندان این ویژگی‌ها را می‌گیرند و آن‌ها را بسیار اغراق‌آمیز می‌کنند . شخصیت‌های مرد hypermasculine هستند و شخصیت‌های زن hyperfeminine هستند ."



شیزوفرنی و آواتار درمان با مشاوره آسیب مغزی نابینایان تحلیل دریچه میترال بیماران فیبریلاسیون دهلیزی افراد پولکی معتمد نیستند خون خوراکی

johnsen و Burch این یافته‌ها را در مقاله‌ای با عنوان " کاپیتان Dorito و تکان‌دهنده : محرک supernormal در کامیک و فیلم " منتشر کردند .

johnsen می‌گوید : " افرادی که کتاب‌های کمدی می‌خوانند می‌دانند که این انواع بدن ، نمایش خارق‌العاده از فرم انسانی هستند . حتی برای فیلم‌ها ، طراحان لباس باید لباس‌ها را تغییر دهند تا بازیگران حتی بیشتر از آن‌ها در زندگی واقعی به نظر برسند ."

محققان به ارائه یک زمینه زیستی برای این پدیده فرهنگ پاپ علاقمند بودند . johnsen می‌گوید که ظاهر فیزیکی شخصیت‌های کتاب کامیک مورد بحث و انتقاد قرار گرفته‌است و به خاطر استفاده از آن‌ها در انواع مختلف بدن مورد انتقاد قرار گرفته‌است ، اما این بحث به ندرت به چیزی که این انواع بدن از دیدگاه بیولوژیکی نشان می‌دهند ، اشاره می‌کند .

او گفت : " شکل‌های hypermasculine و hyperfeminine از شخصیت‌های زن و مرد انعکاسی اغراق‌آمیز از مارکرهای endocrine هستند که برای نشان دادن جوانان ، بهداشت و باروری در انسان‌ها تکامل‌یافته اند ."

Comics یک مثال دیگر در تاریخ طولانی هنرمندان است که محرک فوق عادی را ایجاد می‌کنند و بر تمام ویژگی‌هایی که مردم برای فرم انسانی جذاب می‌یابند ، تاکید می‌کنند .

johnsen و Burch علاقمند به نگاه کردن به مارکرهای دیگر برای مردانه و زنانگی هستند ، همچنین این که چگونه قوس character's ممکن است بر چگونگی تغییرات ظاهر آن‌ها در طول زمان تاثیر بگذارد .


توهم شنوایی در اسکیزوفرنی افسردگی پس از زایمان #VALUE! پارکینسون نکته هایی در مورد ارگاسم در زنان آداب زندگی زناشویی و مهارت های زندگی مشترک

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.