روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند

به طور معمول ، کودکان در حال توسعه ، با درگیر شدن با افراد اطراف خود ، یاد می‌گیرند که احساسات خود را تشخیص دهند . برای کودکان مبتلا به اوتیسم ، it's متفاوت است. " وال گفت : " آن‌ها بدون توجه به درمان ، آن چیزها را انتخاب می‌کنند . "

در این مطالعه ، ۱۴ خانواده برای هر یک از ۱۰ هفته هر یک از دفعات راه‌اندازی شیشه Superpower در خانه را مورد آزمایش قرار دادند . هر خانواده دارای یک کودک بین سنین ۳ و ۱۷ سال با تشخیص بالینی تایید شده اوتیسم بود .


افراد ممکن است شادتر باشند دارویی که قبلا کاربرد داشت پخش زنده مغز مکانیزم مغز در احساسات متفاوت است واکنش شدید نسبت به صدا ارتباط بین عصبانیت با تحقیر


خانواده‌ها از این روش درمانی برای حداقل سه جلسه ۲۰ دقیقه‌ای در هفته استفاده کردند . در آغاز و پایان این مطالعه ، والدین پرسشنامه‌ها را تکمیل کردند تا اطلاعات مفصلی در مورد مهارت‌های اجتماعی child's ارایه دهند . والدین و کودکان در مصاحبه‌ها درباره نحوه کار این برنامه برای خانواده‌های خود بازخورد دادند .

محققان سه روش برای استفاده از برنامه تشخیص چهره طراحی کردند : در بازی رایگان ، کودکان گوگل شیشه را هنگام تعامل یا بازی با خانواده‌های خود می‌پوشند و این نرم‌افزار هر بار احساسی را در مورد چهره کسی در میدان دید تشخیص می‌دهد . دو حالت بازی نیز وجود دارد . در " حدس " احساس من ، " یک والد بیان چهره صورت خود را با یکی از هشت احساسات اصلی انجام می‌دهد ، و کودک سعی می‌کند آن را تشخیص دهد . بازی به خانواده‌ها و پژوهشگران کمک می‌کند تا بهبود children's را در شناسایی احساسات دنبال کنند . در " دستگیری این لبخند ، کودکان به فرد دیگری در مورد احساسی که می‌خواهند استخراج کنند ، تا زمانی که فرد دیگر آن را بیرون بکشد ، که به محققان کمک می‌کند درک children's از احساسات مختلف را اندازه‌گیری کنند .

نظرات خوب از سوی خانواده‌ها

خانواده‌ها به محققان گفتند که این سیستم در حال تعامل ، مفید و سرگرم‌کننده بود . بچه‌ها مایل بودند که شیشه گوگل را بپوشند ، و وسایلی که در برابر سایش و پارگی به وسیله کودکان مقاومت می‌کردند .

دوازده نفر از ۱۴ خانواده ، از جمله Alex's ، گفتند که بچه‌هایشان پس از دریافت درمان تماس چشمی بیشتری داشته‌اند . چند هفته قبل از محاکمه ، آل کس شروع به درک این موضوع کرد که چهره‌ها نشانه‌هایی از احساسات خود را در دست دارند .

او به من گفت : مامان ، من می تونم ذهن رو بخونم ! " Cullenbine "گفت : " قلبم می‌خواند . I'd مانند دیگر والدین تجربه مشابهی دارند ."

به گزارش محققان ، خانواده‌هایی که فرزندانشان به اوتیسم مبتلا شده بودند ، احتمال بیشتری داشتند که حالت‌های بازی را به جای بازی رایگان انتخاب کنند .

میانگین نمره میانگین در the - ۲ ، پرسشنامه تکمیل‌شده توسط والدین برای ارزیابی مهارت‌های اجتماعی children's ، کاهش by نقاط در طول مطالعه ، و نشان دادن نشانه‌های کم‌تر اوتیسم است . هیچ یک از امتیازات SRS - ۲ شرکت کنندگان در طول این مطالعه افزایش یافت ، به این معنی که علائم اوتیسم وخیم‌تر شد . شش نفر از ۱۴ شرکت‌کننده در نمرات خود به اندازه کافی بزرگ بودند تا یک گام در شدت طبقه‌بندی اوتیسم را کاهش دهند: چهار نفر از " شدید " تا " متوسط " تا " ملایم " تا " ملایم " و یکی از " ملایم " تا " عادی ".

وال گفت که نتایج باید با احتیاط تفسیر شوند چون مطالعه بازوی کنترلی ندارد . وی افزود که با این حال ، یافته‌های آن‌ها امیدوارکننده است .

او گفت که نظرات والدین در مصاحبه‌ها به نشان دادن این پیشرفت‌ها کمک کرده‌است . او گفت : " والدین می‌گویند که " تغییر شکل داده شده‌است ؛ کودک من به من نگاه می‌کند . یا ناگهان معلم به من می‌گوید که دخترم در کلاس حضور دارد . دیوار گفت : " واقعا ً دلگرم‌کننده و فوق‌العاده دلگرم‌کننده بود که ما بشنویم . "

تیم او در حال حاضر یک محاکمه بزرگ‌تر و تصادفی از درمان را به پایان رسانده‌است . علاوه بر این ، آن‌ها همچنین قصد دارند درمان را در کودکانی که مبتلا به اوتیسم تشخیص‌داده شده‌اند آزمایش کنند و در لیست انتظار درمان قرار دارند . دانشگاه استنفورد یک کاربرد ثبت اختراع برای این فن‌آوری تشکیل داده‌است .


غافلگیری خشم و انزجار ظهور ضربان غیرعادی سیستم رادیوانفجاری برای درمان تومور اندازه گیری ارتباط الکتریکی قلب ازدواج دانشجویی ازدواج در اسلام


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.