روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

ارتباط بین عصبانیت با تحقیر

یک مطالعه جدید اولین مطالعه‌ای است که ارتباط بین عصبانیت ، تحقیر ، تنفر و خصومت نسبت به گروه‌های رقیب را نشان می‌دهد . مطالعه کنندگان مطالعه شده با این احساسات خصومت بیشتری نسبت به مخالفان نسبت به شرکت کنندگان آماده با ناراحتی و ترس و یا احساسات خنثی ، فراهم کردن زمینه برای تحقیق در آینده با هدف پیش‌گیری و کاهش خصومت و خشونت نشان دادند .

اشتراک :

داستان کامل

افرادی که خشم ، تحقیر و نفرت را تجربه می‌کنند، به احتمال زیاد عمل می‌کنند و رفتار خصمانه تری نسبت به کسانی دارند که با آن مخالفت می‌کنند ، تحقیقاتی جدید از دانشگاه ایالتی سان‌فرانسیسکو .

تحقیقات گذشته ، ارتباط بین این احساسات را نشان داد که به طور جمعی در این زمینه به عنوان ANCODI ، و دشمنی شناخته‌شده ، اما مطالعه جدید که در ژورنال روان‌شناسی اجتماعی کاربردی منتشر شد ، اولین کسی است که ارتباط را ثابت می‌کند . یافته‌ها مفاهیم مهمی برای زمینه‌های مختلف از جمله سیاست و نیروهای اجرای قانون دارند .

نویسنده رهبری ، دیوید ماتسوموتو ، استاد روانشناسی کشور SF که به طور گسترده مطالعه کرده‌است که چگونه احساسات می‌تواند خصومت میان گروه‌های مبتنی بر ایدئولوژیکی را تحریک کند ، گفت : " ما می‌توانیم کاری در این باره انجام دهیم ، ما می‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم به دنبال کنترل و / یا جلوگیری از تجاوز people's باشیم ."

در این مطالعه ، شرکت کنندگان به سه گروه تقسیم شدند . تصاویر با هدف استخراج احساسات ، ترس و ناراحتی ، یا احساسات خنثی به شرکت کنندگان نشان داده شد که از آن‌ها خواسته شد در مورد این تصاویر اظهار نظر کنند . سپس ماتسوموتو و همکارانش سطح خصومت شرکت کنندگان را با ارائه یک آجر اندازه‌گیری کردند و از آن‌ها خواستند تا نحوه استفاده از آن را توصیف کنند و اینکه چگونه یک گروه مخالف منتخب را توصیف می‌کنند - - برای مثال ، یک جمهوری‌خواه برای یک شرکت‌کننده دموکرات - یا یک گروه بی‌طرف .


داروی دیگوکسین کاهش نرخ سکته شناسایی اوتیسم با روش های ذهنی سازگاری سیستم عصبی با صداهای دیگر کنترل علائم بیماری فیبریلاسیون دهلیزی غافلگیری خشم و انزجار


آن‌هایی که در گروه "ANCODI" کار می‌کنند ، کاربردهای سازنده کمتری برای آجر توصیف کرده‌اند - به عنوان مثال ، آن را از پنجره opponent's به عنوان مثال ، در مقابل ساخت یک خانه استفاده می‌کنند . آن‌ها همچنین از ضمیر شخصی بیشتری و کلمات اجتماعی کمتری مثل " دوستان " یا " خانواده " وقتی که گروه‌های رقیب را توصیف می‌کنند استفاده می‌کنند .

ماتسوموتو می‌گوید : " تحقیق قبلی ، توسط ما و دیگران نشان داده‌است که این نوع کاربرد کلمه مرتبط با اقدامات تهاجمی است . "

Hostility در میان گروه ANCODI نیز به روش‌های زیرکانه تری که محققان را شگفت‌زده کرد ، ظاهر شدند . اعضای این گروه در هنگام قرار دادن آجر روی یک پیشخوان ، از نیروی بیشتری استفاده کردند و با سرعت بیشتری از بخشی از این مطالعه به سوی دیگر رفتند .

علاوه بر این ، اگر چه احساسات خشم ، تحقیر ، نفرت ، ترس و ناراحتی گاهی اوقات به نظر می‌رسد همپوشانی دارند، و هر کدام ویژگی‌های متمایزی را نشان می‌دهند . خشم وقتی ایجاد می‌شود که احساس می‌کند یک گل مسدود شده‌است ، تحقیر وقتی بروز می‌کند که احساس برتری و انزجار زمانی ایجاد می‌شود که فرد می‌بیند اشیا " آلوده " می‌شوند .

ماتسوموتو گفت : " ترس و ناراحتی بسیار متفاوت هستند . ترس ، احساس تهدید و ناراحتی ، احساس از دست دادن است . همه آن‌ها وظایف متفاوتی دارند و زمانی که شما عصبانیت ، تحقیر و تنفر را کنار هم می‌گذارید ، that's وقتی که دشمنی پیدا می‌کنید ."

ماتسوموتو امیدوار است که تحقیقات آینده بررسی کند که آیا فردی با احساسات بی‌طرف نسبت به یک گروه می‌تواند احساس دشمنی نسبت به آن داشته باشد ، همچنین راه‌هایی برای کاهش احساسات ANCODI و احتمال اعمال پرخاشگرانه .

او گفت : " هنگامی که ما می‌توانیم این سه بخش ویژه از احساسات را به روش قابل‌اعتماد اندازه‌گیری کنیم، چه به وسیله کلمات و چه با رفتارهای غیر کلامی ، پس می‌توانیم درجه‌ای را زیر نظر بگیریم که فرد آماده باشد تا پرخاشگر باشد . "


ظهور ضربان غیرعادی سیستم رادیوانفجاری برای درمان تومور اندازه گیری ارتباط الکتریکی قلب تاثیر مخرب کتاب های کمیک عشق ابراز عشق


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.