روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بررسی جامع ملی درمان سرطان پستان

اولین بررسی جامع ملی درمان نگهدارنده پستان نشان می‌دهد که طی چند سال گذشته میزان این روش درمانی برای سرطان سینه در مراحل اولیه با سرعتی ثابت افزایش‌یافته است . با این حال , این بررسی همچنین عوامل فردی مهمی را که بیماران به آن‌ها دسترسی دارند را برجسته می‌کند .

اشتراک :

داستان کامل

اولین بررسی جامع ملی درمان نگهدارنده پستان نشان می‌دهد که طی چند سال گذشته میزان این روش درمانی برای سرطان سینه در مراحل اولیه با سرعتی ثابت افزایش‌یافته است . با این حال , این بررسی همچنین عوامل فردی مهمی را که بیماران به آن‌ها دسترسی دارند را برجسته می‌کند . محققان در دانشگاه تگزاس md اندرسون کاهش نابرابری در ارتباط با سن , نوع تاسیسات درمان و منطقه جغرافیایی را نشان دادند , اما چندین عامل اجتماعی - اقتصادی - - بیمه , درآمد و فاصله سفر به مراکز درمان - را شناسایی کردند - به عنوان موانع کلیدی برای درمان .


چگونگی عملکرد مدارهای نورونی تاثیر مثبت تفریح بر بیماران اوتیسم تاثیر بد کم خوابی در بازی بازیکنان بسکتبال تابع پراکندگی نورونها تحریک شبکه سلولهای مغزی ارتباط مهاری بین نورون ها


محققان از پایگاه اطلاعات سرطان ملی برای بررسی انتخاب زنانی که دارای سرطان پستان مرحله t1 یا t2 بودند , استفاده کردند . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . ~~~ داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .

با این حال , نرخ‌های بهره - - نیز براساس جمعیت بیمار , شامل وضعیت بیمه و درآمد , و درمان متغیرهای تسهیلات , مانند نوع تاسیسات , موقعیت و فاصله سفر بیمار , متغیر است . یافته‌ها شامل :

* استفاده از آن در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ بیشتر از بیماران جوان‌تر بود ( p < 0.05 ) . نرخ تورم در بیماران فاقد بیمه در مقایسه با افراد دارای بیمه خصوصی ( 49 / 57 درصد ) و در میان زنان با کم‌ترین درآمد متوسط ( 49 / 57 درصد ) پایین‌تر بود . * برنامه‌های سرطان دانشگاهی ( 33 / 57 درصد ) , شمال شرق ( 49 / 57 درصد ) و زندگی کم‌تر از حدود 12 / 10 مایل از تاسیسات درمان ( حدود 10 / 57 درصد ) , در مقایسه با برنامه‌های سرطان جامعه ( 49 / 57 درصد ) , جنوب ( 49 / 57 درصد ) و در فاصله دورتر از یک مرکز درمانی قرار داشتند . * از همه مهم‌تر , افزایش استفاده از اینترنت در تمام گروه‌های سنی ( از 56 / 57 % تا 29 / 7 % ) در برنامه‌های سرطان در جامعه مشاهده شد . ( p < 0.05 ) . p ) .

" با نگاه به تصویر بزرگ , گام‌هایی برای کاهش نابرابری در استفاده از این درمان بسیار موثر برای زنان مبتلا به سرطان سینه اولیه برداشته شده‌است . اما علی‌رغم پیشرفت‌های چشمگیر در جامعه پزشکی , بسته‌های قابل‌توجهی از زنانی وجود دارند که این روش درمانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد . " مرکز سینه کانلی در md اندرسون . " موانع اجتماعی - اقتصادی بعید است بدون تغییر سیاست بهداشتی پاک شوند . "

با در نظر گرفتن این یافته‌ها , او افزود که نرخ‌های پایین ‌تری گلیسرید در میان زنانی که در دورترین نقاط دنیا زندگی می‌کنند ممکن است به توانایی یا تمایل بیماران برای سفر به درمان روزانه تابش , یک استاندارد پی‌گیری استاندارد نسبت داده شود . این امر همچنین ممکن است نرخ پایین ‌تری گلیسرید در جنوب را نیز در نظر بگیرد , جایی که زنان اغلب به طور نامتناسبی از مسافت‌های طولانی‌تر برای درمان استفاده می‌کنند . وضعیت درآمد و بیمه نیز نقش مهمی در انتخاب جراحی دارند , چرا که یک زن از خانواده کم‌درآمد ممکن است نتواند طول زمان مورد نیاز برای هفته‌های رادیوتراپی را بگیرد .



بیمماران با تومورهای بدخیم پستان محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند مشاوره نوجوانان اختلال خواب


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.