روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

بیمماران با تومورهای بدخیم پستان

بیماران با تومورهای بدخیم بزرگ‌تر پستان که قبل از جراحی سرطان پستان تحت شیمی‌درمانی قرار می‌گیرند , احتمال بیشتری دارند که یک عمل حفظ پستان را انتخاب کنند و از ماستکتومی صرف‌نظر کنند .

اشتراک :

داستان کامل

به گفته یک مطالعه جدید که به صورت آنلاین به عنوان " مقاله در مطبوعات " در مجله کالج جراحان آمریکا منتشر شده‌است , بیماران با تومورهای بدخیم بزرگ‌تر از پستان که پیش از جراحی سرطان پستان تحت شیمی‌درمانی قرار می‌گیرند , بیشتر تمایل به انتخاب یک عمل حفظ پستان دارند . این مطالعه در یک نسخه چاپی از مجله منتشر خواهد شد .


مدل محاسباتی مدار عصبی مغز پلاسیبیلیتی زیستی بخش اورژانس مرتبط با الکل سنجش اطلاعات هیجانی اوتیسم مکانیزم عمل آنزیم محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم


محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ییل و مرکز سرطان جامع دانشگاه ییل , بهشت جدید , کن . همچنین مشخص شد که میزان شیمی‌درمانی قبل از عملیات سینه , که به عنوان درمان با مشکل شناخته شده‌است , طی دوره پنج ساله , احتمالا ً به این دلیل افزایش‌یافته است که fda داروهای شیمی‌درمانی بهتری را تصویب کرده‌است .

food sci . این مطالعه " بسیار هیجان‌انگیز " است . این یکی از بزرگ‌ترین مطالعات در زمینه استفاده از شیمی‌درمانی قبل از درمان سرطان سینه است .

او گفت : " ما داده‌های منتشر شده از آزمایش‌ها کلینیکی را مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد شیمی‌درمانی هر چه بیشتر منجر به افزایش نرخ تورم می‌شود , اما این واقعا ً یکی از اولین مطالعات با استفاده از یک پایگاه‌داده بزرگ ملی است که منعکس‌کننده چیزی است که در محیط بیمارستان جامعه وجود دارد . " در طی یک عمل جراحی فقط تومور و بافت اطراف برداشته می‌شوند و باقی بافت پستان دست‌نخورده باقی می‌ماند . )

محققان داده‌های پایگاه اطلاعات سرطان ملی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . این گزارش حدود ۷۰ درصد از موارد ابتلا به سرطان در ایالات‌متحده را از طریق برنامه‌های مربوط به سرطان در ایالات‌متحده ثبت می‌کند .

روش بررسی: این مطالعه کارآزمایی بالینی بر روی ۶۰ زن مبتلا به سرطان پستان که تحت عمل جراحی و شیمی‌درمانی قرار گرفته بودند , انجام شد . نیمی از این گروه در ۶ بیمار تحت شیمی‌درمانی قرار گرفتند .

این مطالعه به بررسی بقای کلی در میان زنانی که تحت شیمی‌درمانی قبل از جراحی قرار دارند , نپرداخته است , که پیش از این, کارآزمایی‌های کوچک , تفاوتی با شیمی‌درمانی نداشتند . با این حال , این آزمایش نشان داد که این آزمایش‌ها نشان داده‌اند : میزان بالای حفظ پستان در بیماران مبتلا به تومورهای بزرگ‌تر برای کسانی که ابتدا شیمی‌درمانی کرده‌اند . این مطالعه بر روی ۶۰ نفر از زنان مبتلا به شیمی‌درمانی انجام شد .

" یک چیز جالب که ما در طول زمان مشاهده کردیم این بود که درصد زنانی که درمان با این مشکل را دریافت می‌کردند , افزایش پیدا کرد , و در سال اول به یک نفر در هفت زن رسید . "

زنان با تومورهای بزرگ پستان بیشتر در اواخر دوره محاکمه بودند تا به دنبال شیمی‌درمانی و پستان برداشتن پستان بودند . او گفت : " آن‌هایی که شیمی‌درمانی یا شیمی‌درمانی را دریافت کرده‌اند , 90 درصد بیشتر از سه سانتی متر ( حدود اینچ قطر ) دارند که منجر به افزایش میزان حفظ پستان می‌شود . " به عبارت دیگر , این افراد قادر به جلوگیری از ماستکتومی شده بودند . نویسندگان این مطالعه اشاره کردند : " این برای تومورها به بزرگی ۴ تا ۸ سانتی متر و یا در حدود سه اینچ قطر واقعی بود .


تشخیص حالات چهره کودکان اوتیسم کودکان با درگیر شدن یاد میگیرند ارتباط بین عصبانیت با تحقیر غافلگیری خشم و انزجار مشاوره جوانان مشاوره خیانت


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.