روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

او گفت : " مرگ همسر یک رویداد شدیدا ً استرس زا است و آن‌ها باید بدون حمایت همسر خود را با زندگی وفق دهند . در نتیجه ، سیستم ایمنی آن‌ها more است ."

Chirinos گفت که او و محققان هم‌کار او قبلا ً می‌دانستند که افراد بیوه در سطح بالاتری از التهاب دارند . تحقیقات قبلی نشان داد که در شش ماه نخست پس از از دست دادن یک همسر ، بیوه زنان و زنان بیوه در ۴۱ درصد ریسک بالای مرگ و میر قرار دارند و ۵۳ درصد از این خطر افزایش ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است . با این حال ، آن‌ها می‌خواستند علت خاص را پیدا کنند .

Chirinos گفت : " اکنون ما می‌دانیم که این غم خودش نیست ؛ این اختلال خواب است که ناشی از آن اندوه است ."

کریس Fagundes ، استادیار علوم روانشناسی در رایس و محقق اصلی قلب پروژه ، گفت که این یافته یک افشاگری دیگر در مطالعه این است که چگونه رفتارها و فعالیت‌های انسانی ، التهاب را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، و به یک بدن رو به رشد کاری در مورد این که چگونه داغدیدگی می‌تواند بر سلامت تاثیر بگذارد اضافه می‌کند . تحقیقات اولیه او نشان داد که چرا افرادی که بیوه شده‌اند در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ زود هنگام با مقایسه التهاب آن‌ها با کنترل‌های مناسب هستند .

او گفت : " در حالی که در آزمایشگاه من به عنوان یک مرد پس از دکترا کار می‌کرد ، دیانا کار بزرگی انجام داد که تخصص خود را در جمع‌آوری داده‌های خواب در این پروژه به کار برد ."

در نهایت ، محققان امیدوارند که این یافته‌ها به طراحی مداخلات بهداشتی بهتر برای کسانی که از دست دادن رنج می‌برند کمک کند .

این مطالعه شامل ۱۰۱ نفر با میانگین سنی ۶۷ بود . نیمی از آن‌ها bereaved ( شناسایی‌شده از طریق obituaries ) و بقیه گروه کنترل را تشکیل دادند .

خواب Can't ؟ مگس‌های میوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا نشانه‌های جدیدی را ارائه می‌دهند

مطالعه مکانیزم جدیدی را برای منظم کردن خواب در مگس میوه با استفاده از یک جز که معمولا ً در نوشابه‌های انرژی‌زا یافت می‌شود، پیدا می‌کند.

مبدا :

دانشگاه آتلانتیک فلوریدا

خلاصه :

همانند انسان‌ها ، مگس‌ها در طول روز فعال هستند و در شب می‌خوابند و ویژگی‌های خواب مشابهی دارند . یک مطالعه ژن جدید را کشف کرده‌است و مکانیسمی را کشف کرده‌است که با کنترل حرکت of - - یک جز مشترک که در بسیاری از نوشیدنی‌ها انرژی یافت می‌شود - - به سلول‌های نورونی مغز مگس پیدا می‌شود . هم چنین taurine در مغز انسان فراوان است و به طور مداوم در خون و ادرار مردم محروم از خواب بالا می‌رود .

خواب یک حالت رفتاری ضروری در حیوانات از invertebrates تا انسان است . آن برای عملکرد سیستم ایمنی ، متابولیسم پایدار ، ترمیم مغز ، یادگیری و حافظه حیاتی است . بیش از ۳۰ درصد مردم یک اختلال خواب را تجربه خواهند کرد که با تعدادی از بیماری‌ها از جمله Alzheimer's ، دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط است .

شواهدی در حال رشد وجود دارد که سلول‌های گلیا ( یا glia ) که مدت‌ها فکر می‌کردند به سادگی " حمایت از نورون‌ها در مغز هستند در واقع برای جنبه‌های مختلف مقررات خواب بسیار مهم هستند . به لطف مگس میوه ( Drosophila melanogaster ) ، تیم‌های تحقیقاتی در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا و دانشگاه مک گیل در کبک ، مکانیسم جدیدی را کشف کرده‌اند که شامل glia و توانایی آن‌ها برای مدیریت یک جز مشترک یافت‌شده در بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی است .

مگس‌های میوه ۷۵ درصد از ژن‌ها را به اشتراک می‌گذارند که باعث بیماری‌ها در انسان‌ها می‌شوند و تمام ویژگی‌های رفتاری و فیزیولوژیکی خواب را به نمایش می‌گذارند . برای این مطالعه ، که در مجله بیولوژی فعلی مجله منتشر شد ، محققان به دنبال شناسایی ژن‌های جدید تاثیرگذار بر خواب و بیداری در مگس‌های میوه‌ها بودند . با این روش ، آن‌ها یک ژن را کشف کردند که پروتیین انتقال غشا شناخته‌شده به عنوان انتقال‌دهنده عصبی برانگیزاننده ۲ یا Eaat۲ را رمز گشایی می‌کند.

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.