روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

آن‌ها دریافتند که مگس سرکه را با محدود کردن طول و شدت دوره‌های خواب تحریک می‌کند . آن‌ها همچنین کشف کردند که این کار با کنترل حرکت تورین وجود دارد - که جز تشکیل‌دهنده در بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی‌زا است - - به سلول‌های گلیال مغز مگس . در انسان , تورین همواره در خون و ادرار افراد محروم از خواب افزایش می‌یابد , اما اگر سطوح تورین نیز بعد از محرومیت از خواب تغییر کند , معلوم نیست .

مانند انسان‌ها , مگس‌ها در طول روز بسیار فعال هستند و در طول شب می‌خوابند . نویسندگان دریافتند که اختلال در مگس‌های میوه باعث خواب‌آلودگی روزانه می‌شود .

بتانی آ . خانم اشتال , محقق پیشرو در این تحقیق و یک هم‌کار دکتری در آزمایشگاه آل کس سی . کین , استادیار علوم زیستی در چارلز ای . دانشکده علوم و عضو ابتکار علم زندگی مشتری

کین گفت : " حدود ۹۰ میلیون آمریکایی از اختلالات خواب رنج می‌برند و ما معتقدیم که افزایش آگاهی از اهمیت درک مکانیسم‌های اساسی خواب یک مساله مهم جهانی است . "

برای تعیین نقش تعدیل‌کننده در تنظیم متابولیکی , محققان به طور همزمان خواب و co را اندازه‌گیری کردند ? خروجی از تک مگس‌ها .

کین گفت : " ما فکر می‌کنیم که برای محققانی که مقررات خواب , تغییرات وابسته به خواب در متابولیسم را مطالعه می‌کنند , و شاید پزشکان درمان بیماران با اختلالات خواب را مورد مطالعه قرار دهیم . " " پیشنهاد می‌کند که محققان خواب باید فراتر از نقش نورون‌ها باشند تا ببینند که چگونه سلول‌های گلیال , مقررات خواب - بیداری ما را کنترل می‌کنند. "

این تیم دریافت که در سلول‌های گلیال ویژه مغز مگس به جای نورون‌ها کار می‌کند .

این تحقیق به لیست رو به رشد رفتارهای پرواز میوه‌ها اضافه می‌کند که در آن‌ها سلول‌های گلیا نقش تنظیمی مهمی ایفا می‌کنند که شامل ریتم‌های شبانه‌روزی , حرکت , نامزدی , یادگیری و حافظه است . "

تورین قبلا ً به تورین منتقل شده‌بود . به این ترتیب , اگر تورین ممکن است توضیح دهد که تورین چگونه بر خواب تاثیر می‌گذارد , خانم اشتال به برخی از مگس‌ها تغذیه می‌کند و متوجه می‌شود که در طول روز بیشتر در طول روز می‌خوابند تا مگس‌ها کنترل .

ون گفت : " مطالعه‌ای که توسط خانم اشتال و خانم اشتال انجام شد , بر سازوکارهای اساسی خواب و سلول‌های گلیال در مگس‌ها متمرکز است , اما ما انتظار داریم که کشف ما این باشد که مشخص کنیم آیا مکانیزمی که شامل انتقال تورین به و از سلول‌های گلیا است ممکن است بر خواب انسان‌ها تاثیر بگذارد . " " حتی اگر در نوشابه‌های انرژی‌زا زیاده‌روی نکنید , مقدار زیادی از تورین در مغز انسان وجود دارد و آن چیزی است که به خوبی شناخته‌نشده است . "

پژوهشگران در این زمینه عبارتند از : 1 . شکل 42 . 4 . هم‌کاری بین تیم‌های مک گیل و مک گیل از تمرکز آزمایشگاه کین بر تحقیقات خواب و تخصص آزمایشگاه ون در سلول‌های گلیا و پروتئین‌های انتقال غشایی توسعه‌یافته است .

این کار توسط موسسه ملی بهداشت کانادا , موسسه تحقیقات بهداشت کانادا , انجمن تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا و بنیاد نوآوری کانادا انجام شده‌است .

هدف این پژوهش ساخت قابلیت‌های آموزشی و پژوهشی در علوم زیستی جان دی . مک آرتور در مشتری دانشکده علوم و هریت آل . ویلکس کالج را گرامی‌داشت .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.