روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

نتایج این مطالعه در شماره ۱۵ اکتبر مجله پزشکی بالینی خواب منتشر شده‌است .

آکادمی پزشکی آمریکا توصیه می‌کند که کودکان ۶ تا ۱۲ سال سن باید ۹ تا ۱۲ ساعت به طور منظم استراحت کنند تا سلامت بهینه را ارتقا دهند. نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله باید ۸ تا ۱۰ ساعت بخوابند .

داده‌های جمعیت از یک نظرسنجی بهداشتی مبتنی بر مدرسه که در یونان توسط ۱۷۷، ۰۹۱ کودک ( ۵۱ درصد مرد ) بین سنین ۸ و ۱۷ سال به پایان رسید ، گرفته شده‌است . عادت‌های رژیمی ، ساعات معمول روز هفته و ساعات خواب آخر هفته ، وضعیت فعالیت فیزیکی ، و فعالیت‌های sedentary از طریق پرسشنامه‌های الکترونیکی که در مدرسه تکمیل شد ارزیابی شدند . کودکانی که گزارش داده‌اند که معمولا ً کم‌تر از ۹ ساعت در روز می‌خوابند و نوجوانان کم‌تر از ۸ ساعت در روز می‌خوابند و خواب کافی ندارند . اندازه‌گیری‌های آمادگی جسمانی و فیزیکی توسط معلمان آموزش فیزیکی به دست آمد .

نسبت زنان نسبت به زنان ( ۴۲.۳ درصد در مقابل ۳۷ درصد ) و کودکان در مقایسه با نوجوانان ( ۴۲.۱ درصد در مقابل ۳۲.۸ درصد ) مدت‌زمان خواب کافی گزارش شده‌است . نوجوانان مبتلا به مدت‌زمان خواب کافی تمرینات ایروبیک را کاهش داده و فعالیت فیزیکی هوازی را کاهش داده بودند .

Sidossis می‌گوید : " شگفت‌انگیزترین یافته این بود که تناسب هوازی با عادات خواب همراه بود . به عبارت دیگر ، عادت‌های خواب بهتر با سطوح بهتر ورزش هوازی در ارتباط بودند . ما می‌توانیم فرض کنیم که خواب کافی در سطح انرژی بالاتر در طول روز منجر می‌شود. بنابراین ، کودکانی که خوب می‌خوابند نسبت به فیزیکی بیشتر در طول روز فعال هستند در نتیجه ظرفیت هوازی بیشتری دارند ."

نویسندگان اشاره کردند که نتایج از توسعه مداخلات برای کمک به دانش آموزان برای بهبود مدت‌زمان خواب حمایت می‌کند .

Sidossis گفت : " مدت‌زمان خواب ناکافی بین کودکان یک مشکل جدی بهداشتی در جوامع روان‌کاوی است و با در نظر گرفتن این یافته‌ها ، والدین ، آموزگاران ، و متخصصان بهداشت باید استراتژی‌هایی را ترویج کنند که بر الگوهای خواب سالم برای کودکان مدرسه‌ای در دوره کیفیت و مدت تاکید دارند .

ناراحتی مربوط به اختلالات خواب که می‌تواند برای قلب بد باشد

مبدا :

دانشگاه رایس

خلاصه :

طبق تحقیقات جدید ، افرادی که اخیرا ً یک همسر را از دست داده‌اند ، به احتمال زیاد دچار اختلالات خواب خواهند شد که میزان تورم بدن را تشدید می‌کند . این سطوح بالا و پایین التهاب ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ شود .

طبق تحقیقات جدید از دانشگاه رایس و دانشگاه Northwestern ، افرادی که اخیرا ً یک همسر را از دست داده‌اند به احتمال زیاد دچار اختلالات خواب خواهند شد که میزان التهاب بدن را تشدید می‌کند . این سطوح بالا و پایین التهاب ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ شود .

مطالعه ، " داغدیدگی ، اختلالات خواب گزارش‌شده و التهاب : نتایج از قلب پروژه " اخیرا ً در پزشکی Psychosomatic منتشر شد . در مقایسه با عادت‌های بد خواب که اخیرا ً بیوه شده، افراد بیوه شده را به یک گروه کنترل تشبیه کرده‌است . هر دو گروه اختلالات خواب مانند بی‌خوابی دارند .

محققان دریافتند که ارتباط بین اختلالات خواب و التهاب دوتا سه برابر بیشتر از همسران bereaved است . التهاب با سطح of proinflammatory اندازه‌گیری می‌شود که برای مبارزان کوتاه‌مدت بیماری طراحی شده‌اند اما با ریسک طولانی‌مدت برای مشکلات سلامتی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط هستند .

در این پژوهش ، دیانا Chirinos ، استادیار تحقیقات طب پیش‌گیری در دانشکده پزشکی University University در دانشگاه Northwestern University ، گفت که این مطالعه حاکی از آن است که این افراد داغ‌دیده در معرض اثرات منفی تاثیرات منفی خواب ضعیف قرار دارند .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.