روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

مسدود پروتیین آلزایمر

محققان پروتئینی را مسدود می‌کنند که نقش کلیدی در تاریخ بیماری آلزایمر ایفا می‌کند : خلاصه دانشگاه لوند : در سال‌های اخیر , به طور فزاینده‌ای برای محققان روشن شده‌است که گالکتین - ۳ در بیماری‌های التهابی در مغز درگیر است . مطالعه حاضر نقش کلیدی نقش پروتئین در بیماری آلزایمر را نشان می‌دهد . وقتی محققان ژن را خاموش می‌کنند که این پروتئین را در موش‌ها تولید می‌کند , مقدار پلاک آلزایمر و بار التهابی هر دو کاهش می‌یابد.

اشتراک : داستان کامل در سال‌های اخیر , به طور فزاینده‌ای برای محققان روشن شده‌است که گالکتین - ۳ در بیماری‌های التهابی مغز درگیر است . مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه لوند در سوید انجام شد , اکنون نقش کلیدی نقش پروتئین در بیماری آلزایمر را نشان می‌دهد . وقتی محققان ژن را خاموش می‌کنند که این پروتئین را در موش‌ها تولید می‌کند , مقدار پلاک آلزایمر و بار التهابی هر دو کاهش می‌یابد.


رویکرد روانی اشخاص شناسایی مدار مغزی استدلال حرکتی در حیوانات تحریک مغزی حافظه روان شناسی چیست؟ مغز در هنگام مرگ


محققان در دانشگاه لوند به همراه همکارانی که در اسپانیا و انگلستان با هم‌کار می‌کنند , مطالعه‌ای را در این باره منتشر کرده‌اند که تصویر پروتئین مرتبط , گالکتین - ۳ را به عنوان یک بازیگر کلیدی در بیماری آلزایمر تقویت می‌کند . بیماری آلزایمر شامل تجمع پلاک‌های آمیلوئیدی خارج از سلول و تشکیل تجمعات پروتئین تاو در سلول‌های عصبی است . وقتی سیستم دفاعی ذاتی ما پلاک‌ها را کشف می‌کند , پاسخ ایمنی مغز فعال می‌شود . به نظر می‌رسد که این پروتئین نقش مهمی را ایفا می‌کند .

این مشکل این است که اگر این پاسخ التهابی به مدت طولانی ادامه پیدا کند , محیطی سمی ایجاد می‌کند که نهایتا ً منجر به فروپاشی و مرگ سلول‌های عصبی و شروع بیماری می‌شود . "

پروتئینی که محققان بررسی کرده‌اند توسط کارکنان بهداشت مغز , سلول‌های میکروگلیا ارائه می‌شود که مراقبت از سیستم ایمنی مغز شامل تمیز کردن پروتئین‌های مضر است که در مغز تجمع می‌کنند . به نظر می‌رسد برای فعال کردن سلول‌های میکروگلیا در صورت تشکیل پلاک در مغز نیاز است .

آنتونیو می‌گوید : " ما دریافته ایم که این پروتئین التهابی ده برابر مغز بیماران فوت‌شده با بیماری آلزایمر را افزایش می‌دهد و ما به ویژه آن را در سلول‌های میکروگلیا می‌یابیم که اطراف پلاک‌های آمیلوئیدی تجمع می‌کنند . "

پروتئین تنها در مغز بیمار موثر است و در مورد بیماری پارکینسون نیز دخیل است . بنا به گفته محققان , این حقیقت که پروتئین به سختی در مغز سالم قابل‌شناسایی است , اما با توجه به محققان افزایش می‌یابد , زیرا آن‌ها نمی‌خواهند یک دارو را به غیر از آن‌هایی که مسئول توسعه بیماری هستند , به خطر بیندازند . این امر در واقع امکان کاهش اثر گالکتین - ۳ را بر عهده دارد .

" ما سلول‌های میکروگلیا را در آزمایشگاه رشد دادیم و پروتئین موجود در پلاک‌های آلزایمر را اضافه کردیم که باعث شد سلول‌ها از دید التهاب فعال شوند . توماس ماتی , رئیس تحقیقات آزمایشگاه التهاب عصبی آزمایشگاهی در دانشگاه لوند و نویسنده کتاب آخر این مطالعه , توضیح می‌دهد : " اما وقتی که مهارکننده‌های گالکتین - ۳ را اضافه کردیم , سلول‌های میکروگلیا " ملایم‌تر و کم‌تر التهابی " شدند .

در این مطالعه , موش‌های مبتلا به آلزایمر , در مقایسه با موش‌های مبتلا به آلزایمر , قادر به مطالعه موش‌های مبتلا به آلزایمر نیستند .



بیولوژی سرطان سینه بررسی ملی درمان سرطان سینه ارتباط مهاری بین نورون ها بیمماران با تومورهای بدخیم پستان علت بی خوابی کودکان چیست؟ چگونه زندگی مشترک موفق داشته باشیم ؟


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.