روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

مغز در هنگام مرگ

crosswords و number مرتب در ارتباط با مغز تیزتر در بعد از زندگی بعد از تاریخ : ۱۶ مه ۲۰۱۹ به عنوان منبع : بزرگسالان مسن‌تر که به طور منظم در لغت و عدد بازی می‌کنند مغز تیزبین‌تر دارند ، بر طبق بزرگ‌ترین مطالعه آنلاین تا به امروز .

* با توجه به بزرگ‌ترین مطالعه آنلاین تا به امروز ، داستان کامل بزرگسالان قدیمی‌تر که به طور منظم در لغت و عدد بازی می‌کنند مغز sharper دارند .

طبق تحقیقات انجام‌شده در بیش از ۱۹، ۰۰۰ شرکت‌کننده که به رهبری دانشگاه اکستر و کالج King's در لندن اداره می‌شوند ، افراد بالغ در سن ۵۰ سال و بیش از ۵۰ سال از جدول مارپیچ مانند crosswords و Sudoku استفاده می‌کنند .


چگونگی ارتباط دقیق سلولهای مغزی رفتار سال اول زندگی کودکان تاثیر مثبت بازی های ویدئویی در رفتار کودکان شبیهسازی برای بهبود رفتاری آسیب های مغزی در حال افزایش بیولوژی سرطان سینه


یافته‌های حاصل از دو مقاله مرتبط که امروزه منتشر می‌شوند ( ۱۶ مه ) در نشریه بین‌المللی روان‌پزشکی سالمندان منتشر می‌شوند . محققان قبلا ً یافته‌های خود را در کنفرانس بین‌المللی انجمن Alzheimer's در سال ۲۰۱۸ معرفی کرده‌اند . تحقیقات جدید براساس این یافته‌ها ساخته می‌شوند و همچنین تاثیر مشابهی را در افرادی که به طور مرتب جدول را به طور منظم تکمیل می‌کنند ، گزارش می‌دهند .

محققان از شرکت کنندگان در مطالعه محافظت ، بزرگ‌ترین گروه آنلاین در بزرگسالان مسن‌تر خواستند تا گزارش دهند که چگونه به کرات در لغت و شماره حل می‌شوند و مجموعه‌ای از آزمون‌های شناختی حساس به اندازه‌گیری تغییرات در عملکرد مغز انجام می‌دهند . آن‌ها دریافتند که هر چه بیشتر مشارکت کنندگان با پازل دست و پنجه نرم می‌کنند ، بهتر است بر روی وظایف ارزیابی توجه ، استدلال و حافظه عمل کنند .

از نتایج آن‌ها ، محققان محاسبه می‌کنند که افرادی که در puzzles لغت شرکت می‌کنند دارای عملکرد مغز برابر با ده سال جوان‌تر از سن خود هستند، در آزمایش‌هایی که استدلال گرامری و هشت سال کوچک‌تر از سن خود در آزمون‌های اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت را ارزیابی می‌کنند .

دکتر ان Corbett , از دانشگاه دانشکده پزشکی اکستر , که تحقیقات را بر عهده داشت , گفت : " ما دریافته ایم که افراد مرتبا ً با puzzles مانند crosswords و Sudoku سروکار دارند , عملکرد آن‌ها در گستره‌ای از وظایف ارزیابی حافظه , توجه و استدلال است . این پیشرفت‌ها به طور خاص در سرعت و دقت عملکرد آن‌ها مشخص هستند . در برخی مناطق بهبود کاملا ً چشمگیر بود - - در مورد اقدامات حل مساله , افرادی که به طور منظم این معما را انجام می‌دهند , برابر با متوسط هشت سال جوان‌تر نسبت به آن‌هایی هستند که don't می‌کنند. ما می‌توانیم بگوییم که بازی کردن این معماها لزوما ً خطر جنون را در زندگی بعدی کاهش می‌دهد , اما این تحقیق از یافته‌های قبلی پشتیبانی می‌کند که استفاده منظم از کلمه و جدول را نشان می‌دهد . در حال حاضر , بیش از ۲۲۰۰۰ عضو سالم بین ۵۰ تا ۹۶ در این مطالعه ثبت شده‌اند و این مطالعه در حال گسترش به کشورهای دیگر از جمله هنگ‌کنگ و ایالات‌متحده است . محافظت یک مطالعه ۲۵ ساله با شرکت کنندگان در پی‌گیری هر سال برای بررسی این است که چگونه مغز و چه چیزی ممکن است در زندگی بعد از آن بر خطر جنون تاثیر بگذارد . حمایت از آن توسط موسسه ملی تحقیقات بهداشت ( NIHR ) , از جمله از طریق شبکه تحقیقات بالینی NIHR ( CRN ) تامین می‌شود . علاوه بر شرکت در تحقیقات حیاتی , شرکت کنندگان در مطالعه حفاظت از محیط‌زیست به برنامه آموزش مغزی دسترسی دارند که پیش از این به نفع عملکرد مغز و نیز داشتن فرصتی برای شرکت در تحقیقات جدید تحقیقات جدید در زمینه سلامت مغز و جلوگیری از زوال عقل , نشان‌داده شده‌است .


بررسی ملی درمان سرطان سینه ارتباط مهاری بین نورون ها بیمماران با تومورهای بدخیم پستان محدودیت های پیش از اختلال اوتیسم اختلال ترس و کابوس روانشناسی کودک


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.