روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

قرار

دکتر Avindra Nath ، رئیس بالینی NINDS و نویسنده ارشد این مطالعه ، گفت : " این مطالعه از همه مهم‌تر نشان می‌دهد که در این جمعیت بیمار بی‌نظیر با نرخ مرگ و میر بالا ، بیماران می‌توانند به بهبود یک عفونت مرگبار مشابه دست یابند و می‌توانند به انقلابی در درمان بیماری‌های مزمن مشابه در ایجاد سازش ایمنی کمک کنند ."

در حال حاضر ، محققان بر روی کشف مارکر برای افراد در معرض خطر بالای شاخه نواز حزب مسلم لیگ پاکستان و برای تشخیص اولیه عفونت کار می‌کنند . آزمایش‌ها بالینی بزرگ‌تر که تحت شرایط کنترل‌شده تری انجام می‌شوند ، برای درک بهتر اثر of یا داروهای مشابه در شاخه نواز پاکستان ضروری هستند و اکنون در حال انجام است تا بهترین راه برای برداشتن گام‌های بعدی را تعیین کند .

آزمایش PET آزمایش پروتیین غیر عادی تاو در مغز بازیکنان سابق NFL را شناسایی کرد .

تاریخ :

۱۰ آوریل ۲۰۱۹

مبدا :

دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون

خلاصه :

محققان با استفاده از پرتونگاری آزمایشی انتشار پوزیترون ، مقادیر زیادی از پروتئین غیر عادی تاو در مناطق مغزی مبتلا به بیماری ضربه مغزی مزمن ( CTE ) را در یک گروه کوچک از بازیکنان سابق لیگ ملی فوتبال ( NFL ) با علایم شناختی ، روحی و رفتاری یافته‌اند .

( بوستون ) - - محققان با استفاده از پرتونگاری آزمایشی انتشار پوزیترون ، مقادیر زیادی از پروتئین غیر عادی تاو در مناطق مغزی مبتلا به بیماری ضربه مغزی مزمن ( CTE ) را در یک گروه کوچک از بازیکنان سابق لیگ ملی فوتبال ( NFL ) با علایم شناختی ، روحی و رفتاری یافت . این مطالعه به صورت آنلاین در ژورنال پزشکی نیوانگلند منتشر شده‌است .

محققان همچنین سال بیشتری را برای بازی فوتبال بازی کردند ( در تمام سطوح بازی ) ، بالاتر از سطح پروتیین تاو که توسط PET تشخیص داده شد. با این حال ، هیچ ارتباطی بین سطوح PET تاو و عملکرد تست شناختی یا شدت رفتار و علائم رفتاری وجود نداشت .

نتایج این مطالعه ، حمایت اولیه برای اسکن PET flortaucipir برای تشخیص تاو غیر عادی از CTE در طول عمر را فراهم می‌کند . به هر حال ، ما هنوز در آنجا نیستیم . " این نتایج به این معنا نیست که ما در حال حاضر آسیب‌های CTE را در طول زندگی تشخیص دهیم و یا این آزمایش تجربی برای استفاده در کلینیک آماده است ."

CTE یک بیماری عصبی کشنده است که با سابقه تاثیر مکرر سر ، از جمله آن‌هایی که ممکن است با علائم ضربه مغزی در بازیکنان فوتبال آمریکایی مرتبط باشند ، همراه بوده‌است . در این زمان ، بیماری CTE تنها پس از مرگ توسط یک بررسی neuropathological ، با یافته‌های مشخصه ایجاد یک شکل غیر عادی از پروتئین تاو در یک الگوی خاص در مغز تشخیص داده می‌شود . مانند بیماری Alzheimer's ( پس از میلاد ) ، بیماری CTE پیشنهاد شده‌است که با از دست رفتن تدریجی سلول‌های مغزی مرتبط باشد . در مقایسه با بعد از میلاد ، تشخیص CTE مبتنی بر الگوی رسوب تاو و فقدان نسبی of amyloid است .

این مطالعه در بوستون و آریزونا توسط گروهی از محققان از BUSM ، موسسه بنر Banner ، آریزونا ، کلینیک مایو ، Hospital Brigham و Women's radiopharmaceuticals انجام شد . اسکن‌های آزمایش PET برای ارزیابی deposition و بررسی FDA PET - مورد استفاده برای ارزیابی amyloid در مغز ۲۶ بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال با علایم شناختی ، روحی و رفتاری ( سنین ۴۰ - ۶۹ ) و یک گروه کنترل ۳۱ مرد با سن یک‌سان بدون علایم یا سابقه آسیب مغزی ضربه استفاده شد . نتایج نشان داد که سطح PET تاو در گروه سابق NFL نسبت به کنترل‌ها بسیار بالاتر بود و تاو در مناطق مغزی مشاهده شد که در موارد کالبدشکافی مبتلا به بیماری CTE قرار گرفته‌اند .

منبع سایت

نارسا اغلب حرکت مواد مطالعهه درمانی فعالیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.