روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

درمانی

اپیدمی Opioid ممکن است ۳۷.۸ میلیارد دلار در عواید مالیاتی به دست آورد
تاریخ :
۱۱ آوریل ۲۰۱۹
مبدا :
ایالت پن
خلاصه :
بیماری همه‌گیر افیونی ممکن است برای دولت‌های فدرال و فدرال هزینه‌ای بالغ بر ۳۷.۸ میلیارد دلار در عواید مالیاتی از دست رفته به علت از دست دادن بیکاری مرتبط با افیونی داشته باشد .
بنا به گفته محققان ایالت پن ، اپیدمی افیونی ممکن است برای دولت‌های ایالتی و فدرال هزینه‌ای بالغ بر ۳۷.۸ میلیارد دلار در عواید مالیاتی از دست رفته به علت از دست دادن بیکاری مرتبط با افیونی داشته باشد .
علاوه بر این، محققان دریافتند که پنسیلوانیا یکی از ایالاتی است که بیش‌ترین درآمد را از دست داده‌است و تقریبا ً ۶۳۸.۲ میلیون دلار به درآمد و مالیات بر فروش رفته‌است . این مطالعه به داده‌ها بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ نگاه کرد .
جوئل Segel ، استادیار سیاست و سیاست بهداشت ، گفت که نتایج - - که اخیرا ً در مجله مراقبت پزشکی منتشر شده‌است - می‌تواند به دولت‌هایی که امیدوارند از دست رفته سود ببرند ، کمک کند .
Segel گفت : " این هزینه‌ای است که شاید به صراحت قبل از آن فکر نشود و هزینه‌ای که دولت‌ها می‌توانند بطور بالقوه تلاش کنند تا جبران کنند ، شما می‌توانید در مورد آن به عنوان یک مزیت بالقوه برای سالم گرفتن مردم ، بازگشت به پاهایشان و بازگشت به نیروی کار فکر کنید ."
تحقیقات پیشین تخمین زده بودند که در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲.۱ میلیون آمریکایی مبتلا به اختلال استفاده افیونی بود و حدود ۶۴۰۰۰ نفر در نتیجه بیش از حد افیونی بود . براساس گزارش موسسه ملی اعتیاد به مواد مخدر ، تنها در پنسیلوانیا مرگ بیش از حد در رابطه با مواد مخدر در رابطه با مواد مخدر وجود داشته‌است .
Segel گفت که در حالی که مطالعات قبلی به هزینه اپیدمی فلج‌اطفال از نظر مصرف مواد مخدر و سایر هزینه‌های پزشکی بررسی شده‌است ، او و دیگر محققین علاقمند به بررسی هزینه‌های دیگر هستند که ممکن است قبلا ً دستگیر نشده باشند .
Segel گفت : " ما می‌خواستیم رویکردی سیستماتیک برای نحوه تفکر درباره برخی از عواید مالیاتی داشته باشیم که اگر کسی نتواند به دلیل استفاده افیونی دیگر کار کند ، از دست رفته‌است .
محققان از داده‌های تحقیق ملی در مورد استفاده از مواد مخدر و بهداشت ، و همچنین اطلاعات حاصل از مطالعه قبلی که کاهش برآورد شده در نیروی کار به خاطر بیماری همه‌گیر افیونی بود ، استفاده کردند . آن‌ها از ماشین‌حساب TAXSIM از دفتر مرکزی تحقیقات اقتصادی برای تخمین زیان‌ها در درآمد مالیاتی استفاده کردند .
بعد از تجزیه و تحلیل داده‌ها ، محققان دریافتند که از ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ کاهشی معادل ۱.۶ میلیون نفر در نیروی کار وجود داشت که در حدود ۲۳۰ میلیون نفر از آن‌ها در پنسیلوانیا بودند. حدود ۱۸۰۰۰۰ نفر در حدود ۱۸۰۰۰۰ نفر در approximately نفر در پنسیلوانیا اتفاق افتاد .
علاوه بر این ، محققان losses میلیارد دلار به دولت فدرال و ۲۶ میلیارد دلار به دولت فدرال در عواید مالیاتی به دلیل کاهش نیروی کار تخمین زده‌اند . برای دولت‌های ایالتی ، این شامل کاهش مالیات بر فروش و درآمد مالیاتی است . خسارات وارده به دولت فدرال به طور کامل به دلیل از دست دادن درآمد مالیاتی از دست رفته بود .
Segel گفت که نتایج به نشان دادن ارزش درمان افراد مبتلا به اختلال استفاده از افیونی نیز کمک می‌کند و باید در نظر گرفته شود که برنامه‌های درمانی در نظر گرفته می‌شوند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند .
Segel گفت : " ایالت پنسیلوانیا در حال توسعه برخی از برنامه‌های نوآورانه بوده و نتایج ما چیزی هستند که در نظر گرفته می‌شوند ، نه تنها برنامه‌های درمانی برای افراد و جامعه مفید هستند ، اما اگر به هزینه کل این برنامه‌های درمانی فکر می‌کنید ، درآمد آینده از درآمد مالیاتی می‌تواند به جبران یک تکه از آن کمک کند ."
منبع سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.