روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

دانشمندانی که مغز را برای یافتن پاسخ به اختلالات خواب خاص بررسی می‌کنند ممکن است در مکان اشتباهی به نظر برسند .

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک پروتیین در ماهیچه می‌تواند اثرات از دست رفتن خواب در موش‌ها را کاهش دهد، یک افشاگری شگفت‌انگیز که این تصور گسترده را که مغز همه جوانب خواب را کنترل می‌کند را به چالش می‌کشد .

این یافته - - هم‌کاری بین UT ، پیتر O ' Donnell جونیور ). موسسه مغز و دو مرکز پزشکی دیگر - - به دانشمندان هدف جدیدی در کنار مغز برای توسعه روش‌های درمانی برای افراد با خواب‌آلودگی زیاد می‌دهد .

دکتر جوزف اس گفت : " این یافته کاملا ً غیرمنتظره بوده و راه‌هایی که فکر می‌کنیم خواب کنترل می‌شود را تغییر می‌دهد . " Takahashi ، رئیس علم اعصاب در مرکز پزشکی جنوب غربی و Investigator با موسسه پزشکی هوارد هیوز .

تحقیقی که در eLife منتشر شد نشان می‌دهد که چگونه یک پروتیین ساعت شبانه‌روزی در ماهیچه - - - طول و روش خواب را تنظیم می‌کند .

در حالی که حضور protein's و یا عدم حضور در مغز تاثیر چندانی بر بهبود خواب ، موش‌ها با سطوح بالاتر BMAL۱ در ماهیچه خود داشتند که به سرعت از کمبود خواب دیدن می‌کردند . علاوه بر این، حذف BMAL۱ از ماهیچه به شدت خواب نرمال را مختل کرد و منجر به افزایش نیاز به خواب ، خواب عمیق ، و کاهش توانایی برای بازیابی شد.

دکتر Takahashi گفت که این یافته ممکن است منجر به درمان‌های دیگر شود که می‌تواند به نفع افرادی باشد که نیازمند مسیرهای طولانی هوشیاری ، از نیروی نظامی گرفته تا خلبانی در خطوط هوایی هستند.

این مطالعات نشان می‌دهند که عواملی که در ماهیچه‌ها می‌توانند به مغز کمک کنند تا بر روی خواب تاثیر بگذارند. اگر مسیرهای مشابهی در مردم وجود داشته باشند، این کار اهداف دارویی جدیدی برای درمان اختلالات خواب فراهم خواهد کرد ." یک صندلی برجسته در علم اعصاب

این مطالعه هم‌کاری بین دانشگاه پزشکی جنوب غربی ، دانشکده پزشکی Morehouse و دانشگاه فلوریدا بود . موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ، موسسه ملی قلب ، ریه و خون ، موسسه ملی علوم پزشکی ، موسسه ملی بهداشت روان ، و موسسه ملی بهداشت و بهداشت اقلیت ، از آن حمایت کردند .

اسرار خواب

آنچه که یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک پروتیین در ماهیچه می‌تواند اثرات کاهش خواب در موش‌ها را کاهش دهد، مکاشفه‌ای که این تصور را که مغز همه جوانب خواب را کنترل می‌کند را به چالش می‌کشد .

یافته‌های کلیدی : موش با سطوح بالاتر پروتئین BMAL۱ در muscles به سرعت از محرومیت از خواب بهبود یافت . حذف BMAL۱ از ماهیچه‌ها منجر به کاهش توانایی برای بازیابی شد .

چرا اهمیت دارد : دانشمندان هدف جدیدی در کنار مغز دارند تا درمان‌های خواب برای افراد با خواب‌آلودگی زیاد را توسعه دهند . این درمان‌ها می‌تواند به نفع افرادی باشد که نیازمند مسیرهای طولانی هوشیاری ، از نیروی نظامی گرفته تا خلبانی در خطوط هوایی هستند .

اندازه‌گیری خودکار سطح اکسیژن شبانه می‌تواند باعث کاهش سرعت تنفس خواب شود .

تست ساده و ارزان می‌تواند به تشخیص گرفتگی تنفس کودکان در کودکان کمک کند

مبدا :

مرکز پزشکی شیکاگو

خلاصه :

تجزیه و تحلیل کامپیوتری سطوح اکسیژن در خون هنگام خواب می‌تواند - - به تنهایی ، نسبتاً ارزان ، نسبتا ً ارزان و به اندازه کافی مطمئن برای تعیین این که کدام کودک خرخر می‌کند می‌تواند از تشخیص و درمان برای گرفتگی تنفس بازدارنده بهره‌مند شود. این رویکرد برای کودکان با apnea شدید بسیار دقیق بود .

تجزیه و تحلیل کامپیوتری سطوح اکسیژن در خون هنگام خواب می‌تواند - - به تنهایی ، نسبتاً ارزان ، نسبتا ً ارزان و به اندازه کافی مطمئن برای تعیین این که کدام کودک خرخر می‌کند می‌تواند از تشخیص و درمان برای گرفتگی تنفس بازدارنده بهره‌مند شود. این رویکرد برای کودکان با apnea شدید بسیار دقیق بود .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.