روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

در این زمینه ، یک مرحله از خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد : در طول این خواب سبک ، به نظر می‌رسد که تاثیر مهمی بر توسعه حافظه واژگانی دارد " . در حالی که در طول خواب فقط چند دقیقه بین دو نوع وجود دارد ، در توسعه معمولی چند ماه وجود دارد " تشکیل محتوای حافظه در خواب به وضوح در حرکت سریع اتفاق می‌افتد .

مانوئل Friedrich می‌افزاید : " با این حال در مطالعه ما ، کودکان اطلاعات زیادی دریافت کرده‌اند که معمولا ً در طول یک دوره زمانی طولانی‌تر از آن‌ها انتخاب می‌شوند . " اما تنها در طول خواب ، زمانی که مغز child's از دنیای بیرونی جدا شده‌است ، می‌تواند روابط ضروری را فیلتر کرده و ذخیره کند. تنها در طول تعامل بین اکتشاف بیداری و نظم دادن ، در حالی که خواب می‌تواند به درستی توانایی‌های ادراکی و زبانی را به درستی توسعه دهد."

الگوریتم جدید هوش مصنوعی بر روی خواب با امواج رادیویی نظارت می‌کند

بیماران مبتلا به اختلالات خواب را می‌توان در خانه با استفاده از سیگنال‌های بی‌سیم مورد مطالعه قرار داد .

خلاصه :

محققان یک روش جدید برای نظارت بر خواب بدون هیچ نوع سنسورهای متصل به بدن را ابداع کرده‌اند . سنسور آن‌ها از امواج رادیویی توان پایین استفاده می‌کند که تغییرات کوچک در حرکت بدن ایجاد شده توسط تنفس و پالس جت‌ها را تشخیص می‌دهند ، سپس آن اندازه‌گیری‌ها را به مراحل خواب تبدیل می‌کند : نور ، عمیق ، یا حرکت چشم سریع ( عناصر نایاب ) .

بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی از اختلالات خواب رنج می‌برند و بیماری‌هایی شامل Parkinson's و Alzheimer's نیز می‌توانند در خواب اخلال ایجاد کنند . تشخیص و نظارت بر این شرایط معمولا ً نیاز به اتصال الکترودها و انواع دیگر سنسورها به بیماران دارد که می‌تواند باعث اختلال در خواب آن‌ها شود .

برای اینکه تشخیص و مطالعه مشکلات خواب آسان‌تر شود ، محققان در بیمارستان عمومی MIT و ماساچوست یک روش جدید برای نظارت بر مراحل خواب بدون سنسور متصل به بدن را ابداع کرده‌اند . دستگاه آن‌ها از یک الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل سیگنال‌های رادیویی در اطراف فرد استفاده می‌کند و آن اندازه‌گیری‌ها را به مراحل خواب ترجمه می‌کند : نور ، عمق ، یا حرکت چشم سریع ( عناصر نایاب ) .

دینا Katabi ، پروفسور مهندسی برق و علوم کامپیوتر ، که این مطالعه را رهبری می‌کرد ، می‌گوید : " تصور کنید که مسیریاب Wi - Fi یی که شما در رویا هستید ، چه زمانی خواب عمیقی دارید ، که برای تثبیت حافظه ضروری است " .

Katabi در این مطالعه با مت Bianchi ، رئیس بخش پزشکی خواب در MGH ، و tommi Jaakkola ، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر و یک عضو موسسه اطلاعات ، سیستم‌ها و جامعه در MIT کار می‌کرد . Mingmin Zhao ، یک دانشجوی کارشناسی‌ارشد MIT ، اولین مولف paper's ، و Shichao یو ، یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه MIT ، نیز یکی از نویسندگان است .

در روز ۹ ماه اوت ، محققان سنسور جدید خود را در کنفرانس بین‌المللی آموزش ماشین معرفی خواهند نمود .

سنجش از دور

Katabi و اعضای گروه او در علوم کامپیوتر MIT's و آزمایشگاه هوش مصنوعی قبلا ً سنسورهای رادیویی را توسعه داده‌اند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا علایم حیاتی و رفتارهایی را که می‌توانند شاخص سلامت باشند را از راه دور اندازه‌گیری کنند . این حسگرها شامل یک دستگاه بی‌سیم ، حدود اندازه یک کامپیوتر لپ‌تاپ هستند ، که سیگنال‌های رادیویی فرکانس رادیویی پایین ( RF ) را منتشر می‌کند . وقتی امواج رادیویی از بدن خارج می‌شوند ، هر حرکت جزیی بدن ، فرکانس امواج منعکس‌شده را تغییر می‌دهد . تحلیل این امواج می‌تواند علایم حیاتی نظیر ضربان و ضربان قلب را نشان دهد .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.