روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

اختلال خواب یک مشکل گسترده با پیامدهای فیزیکی و اقتصادی جدی است و موسیقی ممکن است به عنوان یک کمک خواب ارزان و غیر دارویی عمل کند . با این حال ، فقدان اطلاعات سیستماتیک در مورد این که چقدر استفاده می‌شود وجود دارد ، چرا که مردم موسیقی را به عنوان یک کمک خواب ، یا آنچه که موسیقی کار می‌کند انتخاب می‌کنند . Trahan و همکاران برای پرداختن به این شکاف در دانش ، موسیقی را به عنوان یک کمک خواب در میان عموم مردم از طریق یک نظرسنجی آنلاین که scored ، عادت‌های خواب ، و پاسخ‌های باز متن بر روی چیزی که موسیقی به خواب و علت آن کمک می‌کند بررسی کردند .

در مجموع ، ۶۲ درصد از ۶۵۱ پاسخ دهندگان گزارش دادند که از موسیقی برای کمک به آن‌ها استفاده می‌کنند و ۱۴ نوع موسیقی شامل ۵۴۵ هنرمند را توصیف می‌کنند . حتی respondents که از اختلالات خواب رنج می‌برند ، از موسیقی در زندگی روزمره خود برای کمک به بهبود کیفیت تجربیات خواب خود استفاده می‌کنند و افراد جوان با تعامل بالاتر موسیقی به طور قابل‌توجهی بیشتر از موسیقی برای کمک به خواب استفاده می‌کنند . پاسخ دهندگان معتقدند که موسیقی هر دو خواب را تحریک می‌کند و محرک درونی یا خارجی را مسدود می‌کند که در غیر این صورت باعث اختلال در خواب می‌شود .

این مطالعه متکی بر پاسخ‌های خود - گزارش‌شده بود و تنها می‌توانست درباره باورهای پاسخگویان در مورد این که چگونه موسیقی به آن‌ها کمک کرد ، به جای نتیجه‌گیری در مورد اثرات فیزیولوژیکی و روان‌شناختی music's ، تحقیق کند . شرکت کنندگان همچنین برای این مطالعه انتخاب شده‌اند ، بنابراین ممکن است به سمت کاربران موسیقی متمایل بوده باشند . با این وجود ، این مطالعه شواهد اولیه‌ای ارائه می‌دهد که بسیاری از مردم از انواع مختلفی از موسیقی در این باور استفاده می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند بخوابند .

نویسندگان این مقاله اضافه می‌کنند : " بزرگ‌ترین بررسی روزمره استفاده روزمره از موسیقی برای خواب ، مسیرهای چندگانه را آشکار می‌کند تا از آرامش فراتر رود ؛ اینها شامل پوشش شنیداری ، عادت ، اشتیاق به موسیقی و حواس‌پرتی ذهنی هستند . این کار درک جدیدی را به انگیزه‌های پیچیده ارائه می‌دهد که مردم را وادار به رسیدن به موسیقی به عنوان کمک خواب و دلایلی می‌کند که چرا بسیاری آن را موثر می‌یابند ."

پدر و مادر در صورتی که کودک یک سال از خواب بیدار شود نگران هستند .

مطالعه نزدیک به ۴۰۰ نوزاد فاقد ارتباط بین خواب و مشکلات توسعه‌ای بعدی است .

مبدا :

دانشگاه مک گیل

خلاصه :

نویسندگان یک مطالعه نشان دادند که درصد زیادی از کودکان سالم شروع به خوابیدن در طول شب حتی در یک سالگی می‌کنند . تیم تحقیق همچنین بررسی کرد که آیا نوزادان که به مدت شش یا هشت ساعت متوالی می‌خوابند نسبت به رشد ذهنی و ذهنی دچار مشکل شده‌اند و هیچ ارتباطی پیدا نمی‌کنند . پژوهشگران همچنین هیچ ارتباطی بین کودکان بیدار شده در شب و حال پس از زایمان مادرشان پیدا نکردند .

والدین جدید اغلب انتظار دارند که نوزاد در طول شب تا حدود ۶ ماه از خواب بیدار شود . در حقیقت ، آن‌ها اغلب پیام‌هایی از paediatricians و دیگران درباره اهمیت تحکیم خواب زود دریافت می‌کنند . اما نویسندگان یک مطالعه در موضوع انجمن پزشکان اطفال در دسامبر سال ۲۰۱۸ دریافتند که درصد زیادی از کودکان سالم می‌توانند با شش ماه سن یا حتی در یک سالگی به این نقطه عطف برسند . گروه تحقیقاتی تحت رهبری مک گیل به بررسی این مساله پرداخت که آیا نوزادان که به مدت شش یا هشت ساعت متوالی می‌خوابند نسبت به رشد ذهنی و ذهنی دچار مشکل شده‌اند و هیچ ارتباطی پیدا نمی‌کنند . پژوهشگران همچنین هیچ ارتباطی بین کودکان بیدار شده در شب و حال پس از زایمان مادرشان پیدا نکردند .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.