روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سوییس ( انگلستان ) , دانشگاه علوم پزشکی لندن , دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری , دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری , دانشکده بهداشت دانشگاه لندن , دانشکده بهداشت و بهداشت گرمسیری , دانشکده بهداشت دانشگاه لندن , دانشگاه علوم پزشکی لندن , دانشگاه علوم پزشکی لندن , دانشگاه علوم پزشکی لندن , دانشگاه علوم پزشکی لندن .

دکتر مالون , یکی از محققان مرکز تحقیقات مغز , عملکرد و تغذیه , توضیح داد : " ما دریافته ایم که ژن‌های شما , قومیت و جنسیت احتمال اینکه شما یک روز صبح و یا شب باشید را تعیین کنید . در بزرگسالی , پیری زودرس با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت نوع دو همراه است و ممکن است به طور بالقوه به دلیل رفتار تغذیه‌ای ضعیف و رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت باشد . هم چنین بررسی ما نشان می‌دهد که افرادی که کنترل ضعیف دیابت خود را دارند , احتمال بیشتری دارند که نوع شب باشند .

" این بررسی شکاف بزرگی در درک ما از اینکه چگونه ساعت زیستی ما بر اخذ غذا در نوزادان , کودکان و سالمندان تاثیر می‌گذارد , تاکید کرده‌است . در حالی که اکثر نوزادان ساعت بدن خود را به مادران خود منتقل می‌کنند , چون آن‌ها به شش سال سن می‌رسند , ما مشاهده می‌کنیم که بخش بزرگی شروع به نشان دادن علایم در حال توسعه یک مهمانی شبانه می‌کند . اینکه آیا تغییرات فیزیولوژیکی , زمان‌بندی‌ها یا برنامه‌های اجتماعی این تغییر را تعیین می‌کنند , نمی‌دانیم .

دکتر مالون اضافه کرد : " در بین نوجوانان , ما همچنین متوجه می‌شویم که عصر یخ‌بندان با رفتارهای غذایی نامنظم و رژیم غذایی فقیرتر ارتباط دارد . این امر می‌تواند پیامدهای مهمی در سلامت در بزرگسالی داشته باشد چرا که بیشتر عادات غذایی در دوران بلوغ ایجاد می‌شوند . "

تیم بررسی خواستار مطالعات بیشتر در مورد جمعیت عمومی است که ساعت بدن مردم را تعریف می‌کنند و اینکه این چگونه به عادات غذایی و سلامتی آن‌ها مربوط می‌شود .

او می‌گوید : " شواهد علمی در حال افزایش بصیرت در رابطه بین رژیم غذایی , رژیم غذایی و سلامت روان است . به طور کلی , مطالعات مقطعی نشان می‌دهد که مصرف دیر هنگام با مصرف کم‌تر میوه‌ها و سبزیجات و دریافت بیشتر نوشیدنی‌های انرژی‌زا , نوشیدنی‌های الکلی , قندی و کافیین دار همراه است .

تحقیقات بیشتر بر روی بهترین روش‌ها برای ارزیابی خودکارآمدی یک فرد و اینکه چگونه این می‌تواند بر سلامت روان طولانی‌مدت آن‌ها تاثیر بگذارد می‌تواند به طور بالقوه توسعه استراتژی‌های ارتقای سلامت با هدف پیش‌گیری و درمان بیماری‌های مزمن براساس یک فرد را هدایت کند . "

بچه‌هایی که در رحم لگد می‌زنند , نقشه‌ای از بدنشان ایجاد می‌کنند

منبع :

دانشگاه لندن

خلاصه :

لگد مادر که از فرزند متولد نشده اش احساس می‌کند ممکن است به کودک اجازه دهد تا بدن خود را نقشه کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا در نهایت محیط اطراف خود را کشف کنند . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک انجام شد .

لگد مادر که از فرزند متولد نشده اش احساس می‌کند ممکن است به کودک اجازه دهد تا بدن خود را نقشه کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا در نهایت محیط اطراف خود را کشف کنند .

در این مطالعه که امروزه در گزارش‌های علمی منتشر شده‌است , محققان ارزیابی کرده‌اند که وقتی نوزادان تازه متولد شده در طول حرکت سریع چشم اعضای خود را لگد می‌زنند ( عناصر نایاب ) , یافتن آن الگوی سریع که معمولا ً در نوزادان در نیم‌کره مرتبط دیده می‌شود .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.