روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

یک مطالعه جدید اولین تحقیقات مبتنی بر جمعیت برای گزارش یک ارتباط قابل‌توجه بین قرار گرفتن نور مصنوعی ، فضای باز در شب و بی‌خوابی است ، که با استفاده بزرگ‌ترها از داروهای خواب‌آور نشان داده می‌شود .

نتایج نشان می‌دهند که افزایش سطح شبانه در معرض نور مصنوعی ، در معرض قرار گرفتن نور در فضای باز ، به صورت طبقه‌بندی‌شده توسط چارک با رواج زیاد تجویز hypnotic و مصرف روزانه دوز روزانه همراه بوده‌است . علاوه بر این، بزرگسالان مسن‌تر که در معرض سطح بالاتری از نور مصنوعی قرار داشتند ، در شب احتمال بیشتری داشتند که از داروهای خواب‌آور برای دوره‌های طولانی‌تر یا دوزهای بالاتر روزانه استفاده کنند .

Kyoung مین ،، دانشیار دانشکده پزشکی حرفه‌ای و محیطی در دانشکده پزشکی دانشگاه ملی سیول در کره‌جنوبی ، گفت : " این مطالعه نشان‌دهنده ارتباط قابل‌توجهی بین شدت نور در فضای باز ، مصنوعی ، شبانه و شیوع بی‌خوابی است که توسط تجویز agent برای بزرگسالان مسن‌تر نشان داده می‌شود .

نتایج این مطالعه در شماره ۱۵ نوامبر مجله پزشکی بالینی خواب منتشر شده‌است .

با توجه به آکادمی آمریکایی طب خواب ، بی‌خوابی می‌تواند شامل تلاش برای خوابیدن ، داشتن مشکل در حفظ خواب ، یا بیدار شدن خیلی زود باشد . بسیاری از عوامل محیطی ، از جمله نویز بیش از حد ، و یا دماهای شدید ، خواب اکثر افراد را مختل خواهند کرد .

نویسندگان گزارش دادند که استفاده نامناسب یا بیش از حد از نور مصنوعی و بیرونی در شب به عنوان " آلودگی نور " به عنوان یک عامل محیطی جدید مرتبط با سلامت انسان پدیدار شده‌است . تحقیقات نشان داده‌اند که نور شبانه مصنوعی ، چه در فضای داخلی و چه در فضای باز ، باعث اختلال ریتم شبانه‌روزی می‌شود که به طور بالقوه منجر به بیماری‌های مزمن و مزمن از جمله سرطان ، دیابت ، چاقی و افسردگی می‌شود .

این مطالعه از داده‌های مربوط به خدمات بیمه سلامت ملی ۲۰۰۲ - ۲۰۱۳ - نمونه ملی Cohort ( کمیته امنیت ملی ) ، یک گروه مبتنی بر جمعیت در کره‌جنوبی استفاده کرد . نمونه مطالعه نهایی ، پس از جدا کردن افراد مبتلا به اختلال خواب تشخیص داده‌شده ، متشکل از ۵۲، ۰۲۷ بزرگ‌سال بود که ۶۰ ساله یا مسن‌تر بودند . حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان زن بودند .

نوردهی نور براساس داده‌های ماهواره‌ای ارائه‌شده توسط مراکز ملی اطلاعات محیطی بود . سطح آلودگی نور برآورد شده در هر بخش اجرایی با مناطق مسکونی افراد تطبیق داده شد تا سطح قرار گیری فردی را مشخص کند.

داده‌های کاربرد برای دو داروی خواب‌آور ، zolpidem و triazolam ، از سوابق بیمه سلامت استخراج شدند . حدود ۲۲ درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه نسخه‌ای برای داروهای خواب‌آور داشتند .

مین افزود که به نظر می‌رسد که مقامات بهداشت عمومی نسبت به دیگر آلاینده‌های محیطی نگرانی کمتری نسبت به آلودگی نور دارند . با این حال ، این مطالعه ارتباط بالقوه بین آلودگی نور و پیامدهای مضر سلامتی را تقویت می‌کند .

مین گفت : " با توجه به شواهد علمی اخیر ، از جمله نتایج ما ، نورپردازی فضای باز در فضای باز می‌تواند یک عامل ریسک جدید برای تجویز داروهای خواب‌آور باشد ."

نویسندگان اشاره کردند که مطالعات بیشتر و ابتکارات سیاست عمومی برای تعریف و به حداقل رساندن تاثیرات زیان‌آور آلودگی نور بر سلامت انسان مورد نیاز است .

به احتمال زیاد در زمانی که یک خواب بد شبانه داشتید ،

مبدا :

دانشگاه وارویک

خلاصه :

اغتشاشات در طول خواب توانایی کاهش وضعیت و تعادل با توجه به پژوهشگران را کاهش می‌دهد .

اختلالات خواب و اختلالات در طول خواب توانایی کنترل و تعادل را با توجه به محققانی از دانشکده علوم و دانشکده پزشکی وارویک در دانشگاه وارویک که مقاله منتشر شده امروز در گزارش‌های علمی را در اختیار دارد ، کاهش می‌دهد .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.