روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

هال افزود : " آموزش خواب می‌تواند بخشی از برنامه‌ریزی مدرسه را شکل دهد . یک پروژه در مدرسه مونترال وجود داشت که در آن همه در طراحی و اجرای یک مداخله می‌خوابند - - مدیر ، معلمان ، والدین ، کودکان و حتی شورای مشورتی والدین . این مداخله موثر بود ، زیرا همه بر روی عرشه بودند و از آغاز کار دست داشتند ."

بن برای خوابیدن بهتر : دانشجویانی که با یک چالش خواب ۸ ساعته روبرو می‌شوند ، بهتر بازی می‌کنند .

مبدا :

دانشگاه Baylor

خلاصه :

براساس تحقیقات جدید ، دانش آموزان با توجه به تحقیقات جدید ، به طور متوسط هشت ساعت خواب برای پنج شب در طی هفته امتحانات نهایی به آن‌ها امتیاز داده بودند - - بهتر از کسانی که سرزنش می‌کردند ( یا flubbed ) این انگیزه را انجام دادند .

براساس تحقیقات دانشگاه Baylor ، دانش آموزان در صورت ملاقات با " چالش‌های ۸ ساعته " - - یعنی به طور متوسط هشت ساعت خواب برای پنج شب در طول هفته امتحانات نهایی - - بهتر از کسانی بودند که سرزنش می‌کردند ( یا flubbed ) این انگیزه را انجام دادند .

" خواب بهتر به جای آسیب رساندن به عملکرد امتحان نهایی کمک کرد ، که بر خلاف ادراک دانشجویان کالج است که آن‌ها باید یا تحصیل کنند و یا خواب باشند. و شما باید یک دانش‌آموز باشید و یا آموزش مفصل در مورد خواب برای این کار داشته باشید ."

الیس شاه ، استادیار طراحی داخلی در دانشکده بهداشت و علوم انسانی ، تاکید کرد که در حالی که دانشجویانی که موفق به مقابله با چالش خواب شدند ، نکات بیشتری دریافت کردند .

او گفت : " آن‌ها فقط به این دلیل خوب عمل می‌کنند که امتیاز اضافی دریافت می‌کنند . دانش آموزان می‌دانند که قربانی کردن خواب برای انجام کار مدرسه یک انتخاب سالم نیست ، اما آن‌ها فرض می‌کنند که آن‌ها دارای حق انتخاب هستند و اغلب یادآور می‌شوند که ساعات کافی در روز برای coursework ، extracurriculars ، شغل و غیره وجود دارد ."

این بهانه را حذف می‌کند."

شرکت کنندگان در تحقیقات شامل دانشجویان طراحی داخلی دوره کارشناسی و دانش آموزان در کلاس‌های روانشناسی سطح بالا و علوم اعصاب بودند . در حالی که کلاس‌های روانشناسی بر آموزش در مورد خواب تاکید داشتند ، دانشجویان طراحی داخلی هیچ گونه آموزش رسمی در خواب دریافت نکردند . کسانی که تصمیم گرفتند این چالش را بپذیرند ، برای اطمینان از نتایج مطالعه دقیق ، پنج روز دستگاه نظارت بر خواب را بر تن داشتند .

scullin گفت : " دانش آموزان برای انجام بهتر کار به اعتبار بیشتری نیاز دارند ، و اگر از نظر اماری صحیح باشند که آیا یک دانشجو قبل از امتحان نهایی نمره A ، B ، C ، یا D بوده یا خیر .

یک مطالعه طراحی داخلی مشترک - - " تمرین ۸ ساعته : incentivizing خواب در حین ارزیابی پایانی - - در ژورنال طراحی داخلی منتشر شد . مطالعه Scullin's دانشجویان رشته روانشناسی - - " تمرین خواب ۸ ساعته در طی هفته امتحانات نهایی " - - در آموزش روان‌شناسی به چاپ رسید .

خواب ضعیف در طول مرحله نهایی رایج است چون دانش آموزان به خواب برمی گردند و با استرس بیشتری سر و کار دارند ، از کافئین بیشتری استفاده می‌کنند و در معرض نور روشن ‌تری قرار دارند که همه آن‌ها ممکن است باعث اختلال خواب شوند. کم‌تر از ۱۰ درصد از دانشجویان کارشناسی به طور متوسط ۸ ساعت در شب یا حتی حداقل ۷ ساعت توصیه‌شده در تحقیقات قبلی را حفظ می‌کنند .

scullin گفت : " اما با انگیزه ، " ما بطور بالقوه می‌توانیم نسبت دانش آموزان را بطور بالقوه معکوس کنیم - - ۷ ساعت در شب - - از کم‌تر از ۱۵ درصد تا ۹۰ درصد ، " scullin گفت : " نیمی از دانش آموزان حتی می‌توانند توصیه‌های خواب بهینه ۸ تا ۹ ساعت را برآورده کنند .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.