روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

فن‌آوری پیشرفته فعالیت نورون‌ها را در طول حملات نشان می‌دهد.

مبدا :

بیمارستان عمومی ماساچوست

خلاصه :

اولین مطالعه برای بررسی فعالیت صدها سلول مغزی فردی در طول زمان کشف نشان داد که حملات با فعالیت نورونی بسیار متنوع آغاز می‌شوند ، بر خلاف دیدگاه کلاسیک که آن‌ها با فعالیت بسیار هماهنگ شان مشخص می‌شوند . محققان همچنین مشاهده کردند که تغییرات پیش از توقیف در فعالیت‌های نورونی هم در سلول‌هایی که در آن‌ها صرع در سلول‌های مجاور حاصل می‌شود و هم در سلول‌های مجاور ، رخ می‌دهد.

اولین مطالعه برای بررسی فعالیت صدها سلول مغزی فردی در طول زمان کشف نشان داد که حملات با فعالیت نورونی بسیار متنوع آغاز می‌شوند ، بر خلاف دیدگاه کلاسیک که آن‌ها با فعالیت بسیار هماهنگ شان مشخص می‌شوند . تحقیقات انجام‌شده توسط بیمارستان عمومی ماساچوست ( MGH ) و محققان دانشگاه براون همچنین شاهد تغییرات پیش از توقیف در فعالیت‌های نورونی هم در سلول‌ها بودند که در آن تشنج از سلول‌های مجاور سرچشمه می‌گرفت .

این گزارش در علوم عصبی طبیعت ظاهر خواهد شد و از قبل از انتشار آنلاین دریافت خواهد شد .

سیدنی نقد ، MD ، دکترای علوم اعصاب ، و نویسنده ارشد paper's می‌گوید : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که گروه‌های مختلف نورون‌ها نقش‌های متمایز در مراحل مختلف حملات ایفا می‌کنند . آن‌ها همچنین نشان می‌دهند که ممکن است پیش‌بینی حمله‌های قریب‌الوقوع ممکن باشد و اینکه مداخلات بالینی برای پیش‌گیری یا توقف آن‌ها احتمالا ً باید آن گروه‌های خاص از نورون‌ها را هدف قرار دهند ."

مصادره اموال از زمان‌های قدیم گزارش شده‌است و امروز ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند ؛ اما هنوز مشخص نیست که چگونه این حملات آغاز ، گسترش و پایان می‌یابد. دانش کنونی در مورد اتفاقاتی که در مغز رخ می‌دهد عمدتا ً از readings EEG می‌شود که منعکس‌کننده فعالیت میانگین میلیونها نورون در یک زمان هستند . این مطالعه از a استفاده کرد که فعالیت سلول‌های مغزی فردی را از طریق یک حسگر در اندازه یک قرص آسپرین به ثبت می‌رساند .

محققان اطلاعات جمع‌آوری‌شده از چهار بیمار مبتلا به صرع کانونی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند - - seizures که در بافت‌های مغزی غیر عادی سرچشمه می‌گیرند - - که نمی‌تواند با دارو کنترل شود . شرکت کنندگان حسگرهای موجود در لایه بیرونی بافت مغز را داشتند تا مناطق غیر عادی قبل از برداشتن جراحی را شناسایی کنند . سنسورها فعالیت بیش از صد نورون تکی را در طول دوره‌های پنج تا ده روز ثبت کرده‌اند که طی آن هر بیمار چند حمله را تجربه کرده‌است . در برخی از شرکت کنندگان ، نوار ضبط‌شده در فعالیت‌های نورونی به اندازه سه دقیقه قبل از شروع حمله ، تشخیص داده شد و فعالیت نورونی بسیار متنوع و بسیار متنوع ، را به عنوان یک حمله صرع ، آغاز و گسترش داد . این فعالیت نسبت به پایان اشغال همزمان می‌شود و تقریبا ً به طور کامل هنگامی که یک حمله به پایان برسد ، کاملاً متوقف می‌شود .

ویلسون lead ، محقق مربوطه و محقق مربوطه ، ویلسون Truccolo ، دکترای علوم عصبی دانشگاه براون و یک مرد تحقیق MGH می‌گوید : " هر چند که بیماران منفرد الگوهای متفاوتی از فعالیت عصبی دارند ، در اغلب آن‌ها امکان تشخیص تغییرات در این فعالیت قبل از حمله بعدی وجود دارد . " ما هنوز هم از توانایی پیش‌بینی یک حمله صرع ، که می‌تواند پیشرفتی حیاتی در درمان صرع باشد ، وجود دارد ، اما این مقاله یک مسیر را به سمت جلو هدایت می‌کند . برای بسیاری از بیماران ، این طبیعت غیرقابل‌پیش‌بینی صرع است که بسیار تضعیف‌کننده است ، بنابراین دانستن زمانی که یک حمله رخ می‌دهد کیفیت زندگی آن‌ها را بهبود خواهد بخشید و می‌تواند روزی به پزشکان اجازه دهد تا قبل از اینکه شروع شود ، آن را متوقف کنند ."

نقد اضافه می‌کند : " ما از روش‌های پیچیده ‌تری برای رسیدگی به مقادیر زیاد داده‌های جمع‌آوری‌شده از بیماران استفاده می‌کنیم . اکنون ما در حال ارزیابی این هستیم که چگونه ما واقعا ً می‌توانیم به استفاده از یک گروه از نورون‌های منفرد را پیش‌بینی کنیم و به استفاده از این روش‌های ضبط پیشرفته برای حل مکانیزمی که منجر به مصادره انسان و استفاده از این دانش برای ساختن بیشتر مدل‌های حیوانی می‌شوند ، ادامه دهیم ."

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.