روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

انواع مختلف اوتیسم اغلب منشا ژنتیکی دارند و تقریبا ً یک سوم افراد مبتلا به اوتیسم نیز مبتلا به صرع هستند . دلیل این همبودی ناشناخته است . این بازی نقش مهمی در توسعه غشای انتقال‌دهنده‌های عصبی اطراف غشا ایفا می‌کند . این انتقال‌دهنده‌های عصبی ارتباط بین نورون‌ها را تضمین می‌کنند . با وجود اینکه جهش در سایر ژن‌های دخیل در تکوین سیناپس‌ها ( درگیری عملکردی بین دو نورون ) قبلا ً شناسایی شده‌است , تاکنون در مورد صرع در انسان تا زمان مطالعه حاضر اثبات نشده است .

نتایج این مطالعه در آخرین ویرایش آنلاین ژنتیک مولکولی انسان منتشر شد . آن‌ها کلید یک علت شایع صرع و اوتیسم را فراهم می‌کنند و درک بهتری از پاتوفیزیولوژی این بیماری‌های مخرب ایجاد می‌کنند که به طور جدی توسعه مغز را مختل می‌کنند . آن‌ها همچنین به توسعه استراتژی‌های درمانی جدید کمک خواهند کرد .

حقایق و آمار مربوط به اوتیسم و صرع در کانادا

اختلالات رشد تهاجمی , که طیف اتیسم نیز نامیده می‌شود , شامل پنج تشخیص است : اتیسم , شناخته‌شده‌ترین بیماری , اختلال خواب دوران کودکی , سندرم روده تحریک‌پذیر , و اختلال تکاملی فراگیر . تخمین زده می‌شود که بیش از نیمی از افراد مبتلا به اختلال رشد فراگیر در کانادا تحت‌تاثیر اختلالات فراگیر توسعه قرار دارند .

صرع بر افراد مبتلا به صرع در کانادا تاثیر می‌گذارد . انواع مختلفی از تشنج و سندرم‌های صرعی وجود دارد .

درباره مطالعه

جهش در نقص عملکرد در asd و صرع بخشی نقص سیناپسی را مختل می‌کند . آنا آنا , " آنا آنا " , سونیا آنا , زن فرانسوی " او ", " او رلی " , " او رلی " , " جولی ای " , " آنا کو سن " , " آنا کو سن " , " آنا کو سن " , " جان مک گری گور " , " جان مک گری گور " , " جان مک گری نگوین " , " کی . ژنتیک مولکولی انسان .

تشنجات صرعی با خطر قابل‌توجه تومور مغزی

منبع :

bmj - مجله پزشکی بریتانیا

خلاصه :

حمله صرعی می‌تواند تا سال‌ها پیش از توسعه یک تومور مغزی بعدی باشد .

حمله صرعی می‌تواند تا سال‌ها پیش از گسترش تومور مغزی بعدی باشد .

یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که خطر ابتلا به صرع در بین افرادی که در بدو ورود به بیمارستان بستری شده‌بودند , بیشتر است .

محققان یافته‌های خود را برای اولین بار در مورد بیماری صرع از مطالعه پیوستگی پرونده آکسفورد برای درمان بیماری صرع منتشر کرده‌اند .

سپس این داده‌ها با تشخیص‌های بعدی تومورهای مغزی یا تومورهای مغزی مرتبط بودند .

نتایج نشان داد که در مقایسه با افرادی که برای سایر اختلالات شایع و نسبتا ً جزئی بستری شده‌بودند, آن‌هایی که برای اولین بار دچار حمله صرعی شده بودند به احتمال زیاد دچار یک تومور مغزی در هر دو مجموعه داده پذیرش بودند .

با توجه به اینکه این تومورها ممکن است در اولین سال پس از بستری برای صرع مورد بررسی قرار نگرفته یا ثبت شده‌باشند , این رقم به طور متوسط در معرض خطر بیشتر قرار می‌گیرد .

خطر ایجاد یک غده سرطانی در مغز برای یک رشد غیر سرطانی دو برابر شده‌است .

آن‌هایی که مبتلا به صرع هستند بیش از ۴ برابر تومور مغزی هستند و به احتمال زیاد یک تومور سرطانی در مغز ایجاد می‌کنند و به احتمال زیاد رشد غیر سرطانی دارند .

یافته‌ها : نتایج نشان داد که بین دو گروه از نظر سن و جنس تفاوت معنی‌داری وجود دارد ( p < 0.05 ) .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.