روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

میزان مرگ و میر در افراد مبتلا به اوتیسم که مبتلا به صرع نیز هست افزایش‌یافته است .

مبدا :

اوتیسم

خلاصه :

بررسی جامع از بافت مغزی پس از قتل مشخص کرده‌است که یک سوم از اهدا کنندگان مغز مبتلا به اوتیسم هم دچار صرع ، و داده‌های co هستند که نشان‌دهنده میزان مرگ و میر در افراد مبتلا به اوتیسم و صرع است تا افراد مبتلا به اوتیسم .

بررسی جامع از بافت مغز که به برنامه اهدای بافت اوتیسم به اوتیسم مبتلا است ( ATP ) ، یک برنامه کمک به بافت مغزی پس از قتل ، مشخص کرد که یک سوم از اهدا کنندگان مغز مبتلا به اوتیسم هم دچار صرع یا صرع هستند تا افراد مبتلا به اوتیسم به تنهایی .

این مطالعه که در ژورنال عصب‌شناسی کودک منتشر شد ، گزارش داد که ۳۹ درصد از موارد تایید شده اوتیسم از کمک‌های ATP نیز تشخیص قطعی بیماری صرع را داشت ، که به میزان قابل‌توجهی بالاتر از میزان تخمینی صرع در میان جمعیت کلی اوتیسم است . این مطالعه همچنین گزارش داد که اطلاعات دپارتمان خدمات پیشرفته دانشگاه کالیفرنیا ، میزان مرگ و میر در افراد مبتلا به اوتیسم و صرع را به تنهایی نسبت به اوتیسم نشان داد . این داده‌ها با گزارش‌ها قبلی سازگار هستند . این روزنامه به این نتیجه رسید که زمانی که بیماری صرع و اوتیسم با هم اتفاق افتاد ، میزان مرگ و میر بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافت .

دکتر Tuchman ، ، متخصص عصب‌شناسی کودکان در بیمارستان Children's میامی و عضو انجمن مشورتی علمی Autism Autism گفت : " این مطالعه بر اهمیت تشخیص زودهنگام صرع در کودکان مبتلا به اوتیسم و اوتیسم در کودکان مبتلا به صرع ، تاکید می‌کند . درک این عوامل تعیین‌کننده اولیه به توسعه مداخلات موثر و اقدامات پیشگیرانه و در نهایت منجر به نتایج بهتری برای کودکان مبتلا به اوتیسم و صرع خواهد شد ."

به خوبی مشخص شده‌است که صرع ، یک اختلال پزشکی بزرگ است که اغلب با اوتیسم در حدود ۳۰ درصد از کودکان ، بیمار است . در حدود ۲۰ کودک مبتلا به اوتیسم در سن ۳ سالگی ممکن است دچار صرع یا توسعه صرع در زندگی باشند . همانطور که توسط ATP بیش از یک دهه قبل اشاره شد ، مرگ ناگهانی غیرقابل توضیح در صرع ( SUDEP ) به عنوان علت مرگ در افراد مبتلا به اوتیسم شناسایی شد . میزان مرگ و میر بالاتر نسبت به کل جمعیت در بین افراد مبتلا به اوتیسم گزارش شده‌است ، با این حال ، نسبتا ً کمی در مورد عوامل خطر خاص که گزارش نرخ مرگ و میر در اوتیسم را گزارش می‌دهند ، نسبتا ً کمی وجود دارد .

اوتیسم به عنوان معاون برنامه‌های بالینی کلارا Lajonchere می‌گوید : " مرگ ناگهانی ، غیر منتظره یا غیرقابل توضیح در اوتیسم اغلب مربوط به صرع است و ما باید در هنگام تفسیر این داده‌ها از احتیاط استفاده کنیم " . علاوه بر این، برنامه‌های نظارت دولتی باید مکانیسم‌های ردیابی بهتری را اجرا کنند تا به ما کمک کنند تا مرگ و میر افراد مبتلا به اوتیسم و اختلالات همزمان نظیر صرع را درک کنیم . ابتکارات بحرانی که توسط برنامه بافت مغز Autism Speaks حمایت می‌شوند به این مسائل کمک خواهند کرد و اطلاعاتی را که جامعه ما برای جلوگیری از مرگ زودهنگام در افراد مبتلا به اوتیسم ارائه می‌دهد ، فراهم خواهد کرد ."

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.