روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

این مطالعه در مرکز ملی صرع و اعصاب مغزی به روش جراحی عصبی انجام شد .

صرع یکی از شایع‌ترین و ناتوان‌کننده بیماری‌های نورولوژیک ناتوان‌کننده می‌باشد که بر تعداد زیادی از افراد در ایرلند تاثیر می‌گذارد .

دکتر مالون , نویسنده این تحقیق , با تیمی از بخش روان‌پزشکی , بیمارستان لیدی مری و پروفسور دیوید کاتر در هم‌کاری با دکتر کالین دوهرتی , بیمارستان سنت جیمز , دوبلین , استاد روان‌پزشکی در کالج کینگ , لندن ; و خانم مری مک گری و دکتر نورمن میلر , بیمارستان سلطنتی, کار کرد .

این تحقیق در مجله روانشناسی بریتانیا منتشر شد و گروه تحقیقاتی توسط هیات‌مدیره تحقیقات بهداشت و بنیاد تحقیقات رفتار و رفتار ( آمریکا ) انجام شد .

الگوهای مصرف دارو در کودکان مبتلا به صرع در ارتباط با وضعیت اقتصادی - اجتماعی

منبع :

فهرست مجلات

خلاصه :

براساس یک مطالعه جدید , بررسی تبعیت دارویی در بین کودکان مبتلا به صرع که به تازگی تشخیص‌داده شده‌است , نشان داد که تقریبا ً ۹۰ درصد از بیماران مبتلا به صرع پایدار هستند .

بررسی تبعیت دارویی در بین کودکان مبتلا به صرع که به تازگی تشخیص‌داده شده‌است , نشان داد که با توجه به مطالعه‌ای که در ماه آوریل منتشر شد , وضعیت اجتماعی - اقتصادی پایین با عدم تبعیت بیشتری همراه بوده‌است .

زمینه و هدف: صرع یکی از بیماری‌های شایع در کودکان است . با توجه به شیوع بیماری صرع , افزایش حاشیه ایمنی و ایمنی داروهای ضد صرع و عوارض شناخته‌شده عدم تبعیت دارویی در بزرگسالان مبتلا به صرع , شناسایی میزان , الگوهای و پیش‌بینی عدم تبعیت در کودکان مبتلا به صرع امری ضروری است . با توجه به اطلاعات زمینه‌ای در این مقاله , آغاز و تکامل داروهای ضد صرع در کودکان مبتلا به صرع تازه تشخیص‌داده شده‌است . "

c . اداره پزشکی بیمارستان کودکان سینسیناتی , سینسیناتی , و همکارانش مطالعه‌ای را برای شناسایی و مشخص کردن مسیرهای تبعیت دارویی طی اولین ماه درمان برای کودکان با صرع شروع جدید با استفاده از نمایشگرهای الکترونیکی انجام دادند . پژوهش حاضر از نوع توصیفی و از نوع همبستگی است . چسبندگی به صورت الکترونیکی با سیستمی اندازه‌گیری شد که در آن درپوش بطری دارو شامل یک مدار چاپی برای ثبت تاریخ و زمان باز شدن بطری بود .

یافته‌ها : نتایج نشان داد که بین دو گروه تفاوت معنی‌داری وجود دارد. محققان الگوهای تبعیت متفاوتی را با مدل‌های خط سیر مبتنی بر گروه شناسایی کردند . مواد و روش‌ها: این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی بر روی ۶۰ بیمار بستری در بیمارستان امام رضا ( ع ) انجام شد .

الگوی تبعیت اکثر بیماران توسط اولین ماه درمان تشکیل شد . وضعیت اجتماعی - اقتصادی تنها پیش‌بینی‌کننده وضعیت گروه مسیر تبعیت , با وضعیت اقتصادی - اجتماعی پایین همراه با عدم تبعیت بالاتر بود .

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.