روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

کامل ترین منبع برای روانشناسی

روانشناسی

جراحی صرع در فنلاند در دو بیمارستان دانشگاه متمرکز بوده‌است . در بیمارستان مرکزی دانشگاه هلسینکی در حدود ۳۰ عملیات جراحی صرع در هر سال انجام می‌شود و نتایج بسیار خوب هستند : بیش از نیمی از بیماران به خاطر این عملیات کاملا ً عاری از توقیف خواهند بود .

روش جدید EEG - EEG در استفاده فعال خواهد بود .

" ما تعداد زیادی از بیماران را در مرحله معاینه داریم و توانایی مکان‌یابی آن‌ها از طریق استریو - EEG بسیار مفید است . در حدود یک چهارم از بیماران presurgical به ارزیابی intracranial نیاز دارند ."

آماده شدن برای درک عمیق مغز

یک کلینیک جراحی عصبی مصنوعی نیز برای معرفی اصطلاح به اصطلاح تحریک عمیق مغزی ، آماده می‌شود . تجهیزات و روش‌های استفاده‌شده در the و در استریو - EEG همان اصول ابتدایی را دنبال می‌کنند . در HUCH آن‌ها چندین دهه تجربه و تخصص در جراحی DBS در رابطه با بیماری‌های دیگر مانند بیماری Parkinson's دارند .

دکتر Karppinen می‌گوید : " آغاز درمان DBS در درمان صرع بر روی صحنه ، هنگامی که کافی است ، اطلاعات مبتنی بر تحقیقات مبتنی بر تحقیقات در مورد نتایج این روش در درمان صرع می‌باشد. "

" روش‌هایی که ما از مکمل یکدیگر استفاده می‌کنیم ، و تجهیزات تحقیقاتی فنی team's ، تخصص و نتایج به‌دست‌آمده از عمل جراحی نشان‌دهنده لبه برش در تمام جهان است . ما همه ظرفیت و ظرفیت جراحی DBS را داریم ، اما صبر می‌کنیم ."

دانشمندان اختلالات روانی مرتبط با صرع را بررسی می‌کنند

مبدا :

کالج سلطنتی جراحان در ایرلند ( RCSI )

خلاصه :

محققان در ایرلند اولین مطالعه از نوع خود را برای بررسی جزییات ، اساس اختلالات روانی که در افراد مبتلا به صرع رخ می‌دهند ، انجام داده‌اند . یافته‌های این مطالعه شباهت‌ها و الگوهای سلولی مغز در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی را نشان داد . این تحقیق بینش بیشتری را در هر دو شرایط ارایه می‌دهد که ممکن است به طور بالقوه منجر به درمان‌های جدید در آینده شود .

محققان کالج سلطنتی جراحان در ایرلند ( RCSI ) و Beaumont بیمارستان ، اولین مطالعه از نوع خود را برای بررسی جزییات ، اساس اختلالات روانی که در افراد مبتلا به صرع رخ می‌دهند ، انجام دادند . یافته‌های این مطالعه شباهت‌ها و الگوهای سلولی مغز در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی را نشان داد . این تحقیق بینش بیشتری را در هر دو شرایط ارایه می‌دهد که ممکن است به طور بالقوه منجر به درمان‌های جدید در آینده شود .

صرع در ارتباط با میزان بالای اختلالات روانی و نوعی صرع ، که به صرع لوب گیجگاهی ( tle ) معروف است ، میزان شیوع صرع را نشان می‌دهد . تا به حال ، کمی در مورد مکانیسم بیولوژیکی اساسی پشت این نوع از اختلالات روانی شناخته شده‌است .

مطالعه‌ای که از تکنیک‌های تصویربرداری عصبی پیشرفته استفاده کرد ، نشان داد که تراکم پایین سلول‌ها ( ماده خاکستری و سفید ) در بسیاری از مناطق مغز در افرادی که دچار روان‌پریشی و روان‌پریشی هستند ، شایع است . این الگوی تراکم پایین سلول‌ها در قسمت‌هایی از مغز مشابه آن‌هایی است که در شیزوفرنی نشان‌داده شده‌است .

این تفاوت‌های مغزی به طور بالقوه مربوط به اختلالات روانی در صرع لوب گیجگاهی ( tle ) و اسکیزوفرنی در جمعیت عمومی است .

دکتر فردریک Sundram ، استاد ارشد و مربی افتخاری در رشته روانشناسی در RCSI اظهار داشت : " این تحقیق به ترتیب به the بین اختلالات فیزیکی و روانی مانند صرع و شیزوفرنی ، می‌پردازد . در آینده ، این مساله می‌تواند در مورد درمان‌های بالقوه برای اختلالات روانی مرتبط با صرع لوب گیجگاهی و شیزوفرنی که بیش از ۱۰، ۰۰۰ نفر را در ایرلند تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، اطلاع دهد . یافته‌های ما نشان می‌دهد که تراکم پایین سلول‌ها در روان‌پریشی مربوط به tle وجود دارد که شبیه شیزوفرنی است . بیماران با این شرایط ممکن است در آینده از درمان که این مناطق غیر عادی مغز را هدف قرار می‌دهند ، بهره‌مند شوند ."

منبع سایت علم روز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.